Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Tulkas #12277 üzenetére
Azért csak okosan a leszólással!
Ez nem egy régi swift, hogy jó ide a 10w40-es olaj.
Gyári ajánlás a 0w20, jó bele az általam használt 5w30, illetve a 10w40 is megengedett, de nem az az ajánlott! Nézz utána, K12B... 11:0 sűrítési arány, pontosabb illesztések, kisebb mechanikai súrlódás, stb.
Egyébként már a swift2-ben is használt M13A-ba is az ajánlott olaj az 5w30 full szintetikus, csak a szervizek szerint jó bele a 10w40-es félszintetikus is, mert megengedi a gyár. Egyszer elbeszélgettem az olajról az ország szerintem legjobb suzuki szervizének vezetőjével, ő is azt erősítette meg, hogy azért van még megengedve a 10w40-es olaj, illetve új autónál az 1000-2000 km közötti olajcsere azért nincs kötelezővé téve, mert akkor vevőket vesztene a suzuki a többi gyártóval szemben, mivel a user csak a költségeket nézi, azt nem, hogy mi jó az autónak.
Még annyit, hogy másodszorra van ez az olaj az enyémben, egy deci sem fogyott, pedig most már 8000 km van benne![ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tulkas #12284 üzenetére
ha nincs sok pénz, a régi swift nagyon jó választás, én teljesen meg voltam vele elégedve, de a biztonság is fontos nekem, ezért mennie kellett, mivel meg voltam elégedve vele, ezért lett splash helyette. előtte is swift volt, csak új, annak meg azert kellett mennie, mert meg 9 ev chf hitel volt rajta, szerencsere meg idoben el tudtam passzolni
-
Kornel
veterán
válasz Tulkas #12288 üzenetére
én a sustina 5w40-et raknám bele, akár nyáron is, semmi baja nem lesz tőle, csak jobb a hideg oldali viszkozitás, hamarabb felszivattyúzza az olajat, és hamarabb eljut mindenhova. Nem a legolcsóbb olaj, de ezzel simán kitolnám a cserét 15k km-re, én annak idején ELF-et rakattam a régi swiftbe, mert a szerelőm olajat tudott bizniszelni, és 15k km-re álltam be, mint csereperiódus, a gyári 10 helyett, de mivel nagyon jó olajat kapott, és sose volt elfelejtve, ezért így se evett olajat (csak gázzal üzemelve se, tehát nem olajjal pótolta).
-
domojko
senior tag
válasz Tulkas #12288 üzenetére
Én 3. éve Eneos 5w30-at rakom a 2006-os Swift-be, szép hangja van a motornak tőle, és egy cseppet sem eszik belőle. Minden szeptemberben lecserélem a szűrőkkel együtt. Szerintem ez a minimum gondoskodás egy autónak.
-
Kornel
veterán
válasz Tulkas #12301 üzenetére
ja ez nem válasz akart lenni
viszont a hangszigeteléshez:
nekem is tervben volt, meg a zörgések megszüntetése is, de nem ér meg annyit, ez egy ilyen autó.
azért ha mész vele évi 30k km-t, az nem kevés. én is belenyomtam 30-35k-t, de ilyen használatra már kényelmesebb egy jobb autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest