Hirdetés

Aktív témák

  • kecsetihunor

    aktív tag

    válasz Rotate #38196 üzenetére

    Hadd nyilvánítsam ki én is a részvétemet. Sajnos nálunk sem lehet valami fényes a szerviz. Habár nem volt szerencsére tapasztalatom, de van egy olyan gyanúm, hogy ha komolyabb lenne a gond, akkor beküldenék a fővárosba, és kb 2-3 hét míg visszajön. Ráadásul ha jól tudom szolgáltatótól kapott papírom van (hivatalos Samsung Warranty azért), de leghamarabb visszavinném hozzuk és rajta ülnének.

    Igazából Laptoppal jártam így, elküldtem a pontos hibával, az asztalra kitettem egy-két teszt képet (kijelzővel volt gond), és kb egy hét múlva a küldés után hívtak, hogy mi a gond? Persze nem csináltak semmit, illetve kicseréltek egy 100%-osan működő VGA csatit.

    Ne ijedj meg a kisebb telefonoktól,anyukámnak vettünk karácsonyra egy Galaxy Y-t, feltettem rá 1 custom rom-ot. Lényegében minden vasárnap feltölti a telefont, de volt rá példa, hogy 4 nap alatt 1 óra 30 perc kijelzővel merült 50%-ról 18%-ra. 1200 mAh akksi :))

    [ Szerkesztve ]

    If you want to do something with Windows, reboot. If you want to do something with Linux, be root.

Aktív témák