- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15508 üzenetére
Nem tudom játszol-e vele, Nekem az erdőig semmi problémám nem volt, ott viszont, amikor felvettem a nyílpuskát, lelőttem az óriás mutánst, (ezért kapom az átjárót a Sötét völgybe) nem működik a jelzett átjáró. Lefagy a játék, és csak újra lehet indítani. A logs ezt írja
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'pro\ŔĘ108\silenser5_56'
És a laptop sem jelenik meg a felső kis tóban, és ha semmi más feladatot nem veszek fel, Sidorral sem iszogatok, akkor is ugyanezt írja hibának. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15513 üzenetére
Köszi, sikerült, meg kekeecinek is köszönöm hogy időt fordított rá.
A leírásod alapján, csak átneveztem a fájl nevét a legegyszerűbb módszerrel. (kijelölés, átnevezés, beillesztés) és jó lett. Sajnáltam volna, mert tényleg jó játék. A Solyanka készítői készítették, ez érződik is a játékon, de sok új elemet ötletet tettek bele, amit aztán beépítettek az OGSE, ill a Golden Ball-ba is. Remélem a Stalker2-ben is benne lesz a munkájuk. -
Laris2
senior tag
Mind a kettőtök verzióját kipróbáltam, és működnek. Az a szitu, hogy elkezdtem fordítgatni, és valamelyiket, amelyik egyszerűbb bele kell tenni a magyarításba. Ez vagy nagyon hamar elkészül, vagy jó sokára, mert még nem tudom, hogy a beinduló plusz munkáimtól hogyan érek rá ilyesmire.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15519 üzenetére
Jött is egy hiba, a javítással átjutottam a völgybe, elvégeztem a feladatomat, majd a Báron keresztül a régebben kapott átjárón vissza az erdőbe kellett volna jutnom, de ez a hiba megállított.
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15523 üzenetére
Elsiettem ezt a hiba problémát, fentebb írtam, hogy nem találtam meg a laptopot, na ezt a tipped szerint, statikus megvilágításnál már leláttam a tó aljába, és meglett. Ez volt a kulcsa a problémának, mivel a laptophoz a bárban kellett keresnem egy CD lemezt hozzá, és ehhez kaptam egy oda,vissza végleges átjárót a Bár, és az Erdő (Farkas búvóhelye) között.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15525 üzenetére
Nem sokat haladtam, most a játékkal, hibát sem találtam, viszont találtam fordításkor egy
(extrém) szöveget. Nem szoktam ilyesmit kérdezni, de most igen.A szöveg a következő"Tudod, ha aranyosabb lennél, fiatalabb, jobb tested lenne, és nem dohányoznál, innál és bűzlenél... nos, ha nem lennék Leszbikus, és nem lennék a Műfasz megszállottja, akkor talán nem találnálak teljesen visszataszítónak. És az élet egy nagy szívás, Szóval, most mit fogsz tenni?"
A kérdésem, de másoktól is : finomítsak rajta, vagy maradjon ahogy van?
Ja igen, ezt Tündérke mondta nekem, mármint Scar-nak. Tipp is jöhet.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Dhampir #15530 üzenetére
Leírom az előzményt, és valami egészen más szöveget kreálj hozzá. A csajszi szép, és ez a szöveg nem áll jól neki. Ha játszottál az ST2- vel akkor ismered, az ikerlányok egyike.
"Jó reggelt, gyönyörű Tündér. Az embereid nem léptek még kapcsolatba veled? És ha késnek, addig talán elüthetnénk az időt valahogy."
(ha jó ötleted lesz, benne leszel a játékban, legalább is a neved)[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15537 üzenetére
Füstgránát a megoldás. De van egy újabb problem. Autót (Niva) kellene vezetnem, de a beállítások menüben nem szerepel, a jármű beindítása funkció, holott a text/eng/ui_st_keybinding_xml fájlban igen. Van ennek valami javítása, vagy megoldása? Nem vagyok biztos benne, de úgy rémlik, mintha az előző Return Of Scar linkelésedben olvastam volna bizonyos átállításokat, az user.ltx fájlban. Sajna már letöröltem, mert nem működött az a mód.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15539 üzenetére
Próbáltam, de nem megy vele. Olvastam, amit feltettél végigjátszást, amiben írja, hogy nem minden feladat kerül be a feladat listába, és így kimaradhat, ami hatással lesz a továbbiakban, valamint a később fontos karaktereket is ki lehet nyírni. Val.szeg. újra kezdem, mert egy páran lelövettették magukat, és így maradt ki nem elvégezhető feladat. Tehát a kézikönyvet lényeges elolvasni! ( Az autóvezetés, még megoldásra vár.)
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15539 üzenetére
Amit feltettél végigjátszást, ehhez a verzióhoz csak részben jó, Ugyanis egy modder rendesen belenyúlt a játékba. Pl az eredetiben nem volt Nívás feladat, stb. A motor beindításának guglis leírása.
"Azoknak, akik nem tudják, hogyan kell elindítani a motort. A számítógép billentyűzetén kattintson a " ~ " gombra, megnyílik a konzol, ott beírjuk a bind turn_engine k parancsot..., ahol ellipszis helyett a motort indító gombot írjuk be . Például kösse be a turn_engine kz-t, majd a motor A z gombbal indul"
Érdemes végigjátszani ezt a verziót is, a végigjátszás megtalálható a gamedata / readme fájlban, igaz oroszul, de használni kell, mert kell tartani a sorrendet. Ráadásul sok feladat nem kerül be a feladatlistába, és ha kimarad, nem lehet végigjátszani, vagy kidobál a játék, és a free player sem lesz elérhető.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
[link] Sensut, itt benne van az Agronom, és a Sötét völgy témája. (ha találsz nagyobb hibát, észrevételt, jelezd)
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15555 üzenetére
Megtaláltam Semetsky rejtekhelyét radaron, beütöm a kódot, elvisz a szarkofágba, onnan átfutok a monolit vezérlőbe, kilövöm a generátorokat, adok kötszert a C-tudatosnak, és utána nem történik semmi. Nem fagy le a játék, jönnek az SMS-ek, de nem lehet beszélni vele, csak újra indítani a gépet. A logs fájl üres. Nálad volt ilyen? Újratelepítettem, csak angol szöveg, de nem változott semmi.
-
Laris2
senior tag
Visszatérve a 15556-os h.sz-hoz, először nem volt problémám a monolith vezérlőben, csak nem tetszett a szerkó, amit választottam, és a következő alkalommal jött ez a hiba. (lehet, hogy csak egy választást ad?) A statikus megvilágítást használva, nem dobál ki a játék, gondolom segített az alábbi beállítás.
"Vezérlőpult -> Programok és szolgáltatások -> Windows-szolgáltatások be és kikapcsolása -> Örökölt komponensek -> DirectPlay. Ez után működnie kell a régebbi játékoknak, amik DirectX 8, vagy régebbi verziókat használnak".
A Fotográf már ment vele rendesen, a beállítás előtt, öt percig is eltartott egy gyors betöltés. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15562 üzenetére
A Kordonon jobbra hátul alszik egy stalker, az ötvenezerért kettőt is ad, ( vagy hármat) a negyediket az x10-es laborban legbelül a kapcsolónál lesz egy kiborg, ánnál lesz Szaharov lemezével együtt. Az ott levő tudóst ne lődd le. A szarkofágban Semetsky, majd a Monolith vezérlőben részletes magyarázatot kapsz a Clear sky-ról, és heg visszatéréséről. Sajna ez nem jelenik meg, ugyanúgy mint az OGSE-ben, de ezen munkálkodom. Elküldöm a fájlt azt másold be a text/eng fájlba.
-
Laris2
senior tag
[link] Kb a 210sortól kezdődik a szöveg. Ne csodálkozzál rajta, ez egy egyedi megoldás.
-
Laris2
senior tag
Csak nem indul be a beszélgetés a monolit vezérlőben, és mért működött első alkalommal? Beírna valamit valahová, hogy csak egyszer üríthetem ki Semetsky rejtek helyét? a fene tudja. Mindegy, ettől még megy tovább a játék. Valami szkript elakadhatott, de nem adja meg azt a lehetőséget, hogy F5-F9-el kimozdítsam.
Nem fagy le , nem dob ki a játék, jönnek az SMS-ek, csak a szöveg nem. Van erre valami megoldás?
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15567 üzenetére
Megoldódott ez a monolit vezérlős téma. Csak akkor működik, ha a nano ruhát választod. Ki gondolta volna
(ez szívás volt) ráadásul, ez a ruha egyáltalán nem tetszett, azért nem is erőltettem, bár elsőre ezt választottam. Egyébként a játék teljesen stabil, és lassan a végére is érek, és nem okozott gondot, hogy nem a leírtak szerint haladtam . Ráadásul a Semetckys feladat nemcsak a szajré miatt kellett, hanem egy fontos beszélgetés is vár Klenovval. Még a finálé, és a szabad játék nincs lefordítva. Klassz játék, ajánlom mindenkinek. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15572 üzenetére
A naplóban szerepel mind a négy kód? mert csak akkor nyílik. Megj. ha gúnyos kacajt hallasz, amikor megszerzed Semetsky szajréját, az nagyon rossz előjel. még nem jöttem rá, hogy Lebedev, vagy Semetskyé az a fölényes kacaj.
Tzs ez a Return Of Scar. Lebedev a Clear skyben Scart ráuszítja az erőműben Strelokra, szerencsére mindketten túlélik. Scart a tudósok felélesztik kétéves kómájából, cserébe Scar nekik dolgozik Lebedev nagyon megerősödik, új frakciókat alapít. Tudósokat "alkalmaz", és új fegyvereken kisérletetik. Scar kap egy nagyon fontos infót, ami nagyon céltudatossá, és elszántá teszi. Lebedevnek kezd remegni a léce. Ilyen előzmények után indul a játék, amit az idők folyamán módosítgattak, pazar effektekkel, látványosabbá tettek. kb ennyi. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15574 üzenetére
Amikor legelőször Oleg csapatát vezeted a Kordonra, a Szeméttelepi átjárónál Banditák támadnak meg, az exósnál lesz a kó egyik része. Én kétszer is végigvittem ezt a részt, és mindig idő előtt meglettek . Meg is lepődtem amikor belenéztem a naplóba. Random játék ez, minden újratöltéskor más meglepetésekkel találkozol. A kacaj az azért van, mert a ládából felvettél olyasmit is, ami nemsokra rá megöli Scart.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15577 üzenetére
Végére értem én is a játéknak. Dimak a mód készítője SMS-ben jelzi a játék vége felé, hogy beszéljek Voroninnel, nézzünk meg egy videót, és azzal vége az első résznek. De nem említi, mi lenne a folytatás, vagy mi maradt befejezetlen a játékban.
Érdekes befejezés. Ha mégis folytatásban gondolkodott, megtehette volna hat év alatt.
Én nem érzem befejezetlennek a játékot, feladat sem maradt függőben. A free play
meg arra szolgált, hogy kicsit ritkítsuk az ellenséget, és meglátogassuk a laborokat. -
Laris2
senior tag
válasz
janinitez45 #15582 üzenetére
Leteszteltem, egy újratelepítéssel, és nálam működik. Beírtad az indító ikonba a -nointro-t? hagyj egy szünetet közte, beíráskor, különben nem fog működni. Még nem teszteltem a magyarítást, bár most már végigjátszható magyarul is. A fegyverekkel, páncélokkal, és a zóna rádió reklámjaival nem nagyon foglalkoztam. Ha érdekel, felteszem.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
[link] Golden Ball magyarítás. (nem értem, miért tűnik el időnként a feltöltés)
-
Laris2
senior tag
válasz
Dhampir #15597 üzenetére
Úgy látszik, a modderek rákattantak a 2016-os Call Of Chernobyl módra. Új feladatokat tesznek hozzá, bonyolítsák, és jól megnehezítik. Ilyen ez az Area, és a Zaton anomaly 1.5-ös is. Egyik módnak sincs önálló sztorija. Visszatérve a 2016-os CoC-hoz, itt fel lehet venni olyan küldetéseket, amik szerepeltek az alapjátékokban. Jutalmat kapunk a feladatok teljesítéséért, de a tudósoktól olyan információkhoz is hozzá jutunk, pl a zóna keletkezése, az agyperzselő, kívánságteljesítő, miért van az agy az x16-ban. Strelokról, és több fontos karakterről. Van új pálya is, a sugárszennyezett jármű temető. Jó dolgokat lehet ott találni, de résen kell lenni, mert mindig akad hívatlan vendég. Négy módból választhatsz, de okosan kell karaktert , és helyet választani. (nem érdemes állig felfegyverkezve anomáliákban mászkálni, vagy fordítva). Van olyan mód is benne, hogy a felvett feladat teljesítésekor nem hallhatunk meg, különben a játék az erre vonatkozó mentéseket törli. Tehát próbára tehetjük magunkat. Szerintem előbb ezzel érdemesebb megismerkedni, és ha tetszik utána mehetnek a modifikációk.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
shield #15603 üzenetére
"így csak arra jó hogy lövöldözzünk egy kicsit." Ez így igaz, nem is értem milyen szempontok alapján lett az év játéka. Nincs kerettörténete, csak kis feladatokat kaphatunk, ha kérünk. Ráadásul szórják kifele az értéktelen modifikációkat. (lehet, hogy a jobb modderek a Stalker 2-vel foglalkoznak?)
-
Laris2
senior tag
Írok pár sort az eredeti Call_of_Chernobyl_1_4_12-es verzióról. A story módban a zóna rejtélyeit kell megfejtenünk, ebben segít a doki. Szét kell néznünk a fontos helyeken laborokban. Nem nehéz ügy. Tehát végig kell járnunk az utat, amit előzőleg Strelok is megjárt. Yantari, Radari agyperzselő, stb. Csak kicsit bővebben, mivel több új helyen is lesz dolgunk. Foglalkozik a mód a Clear Sky történetével is, sőt mintha egy kicsit a Return of Scar folytatása is lenne, mivel a doki szeretne még egyszer találkozni a három legendás stalkerrel. Scart itt nagyon elitélik gondolván ő ölte meg Fangot. Nimble jegyzetei, hasznos tanácsokat ad, a játék betöltésekor. Nem túl nehéz játék, kb az alapjátékhoz hasonlítanám a sztori módot. Aki játszani akar, az lassan le is töltheti, pár nap, és elkészül a nem tesztelt magyarítás.
-
Laris2
senior tag
[link] CoC 1.4.12 magyarítás.
Az Anomaly-val kapcsolatban lenne egy kérdésem, van valami trükkje, hogy Win.10-en is működjön? Win 7-el nem volt problémám. De most az Istennek sem indul. -
Laris2
senior tag
válasz
kekeeci #15611 üzenetére
Nekem ezt írja, a program nem tud megfelelően elindulni (0x000007b).
Tüzetesen átolvastam a telepítési információt. (semmi bonyolult nincs benne) újból letöltöttem, telepítettem, de semmi. Még annyi, hogy egyszer kijött a zöld bogár, és Win. fájlokat sorolt fel hibának. -
Laris2
senior tag
válasz
kekeeci #15617 üzenetére
Csak ellenőrzésképpen, nekem az alábbi verziók vannak telepítve.
Microsoft Directx SDK (june2010)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable-x8... 10.3MB 2200.04.27
Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable... 1.48MB 2200.04.27
Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable... 1.3MB 2200.04.27
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x64... 20.6MB 2200.05.03
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86... 17.2MB 2200.05.03
Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x64... 23.6MB 2200.04.04
Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x86... 20.2MB 2200.04.04
Kérdésem, kell-e mind, vagy van rajta olyan, ami esetleg ütközést okozhat, vagy hiányzik valami fontos.
SaGa59 Köszi a jelzésedet, de nem találtam meg ezeket a kapcsolási helyeket. -
Laris2
senior tag
Köszi a segítségeket, mindent végigzongoráztam, talán hétvégén újra telepítem a Windowst. Utánanéztem a Pro-nak, miben különbözik a Home-tól, hát az eszközkezelésben nem, az információvédelemben, és az eszköztitkosításban, igen. A Pro inkább vállalatoknak hasznos a beépített biztonsági és felügyeleti funkciók miatt.
Érdekes, hogy a verzió számom, és O. r. buildszámom megegyezik aTiéddel Sensut
Egy hasznos dolgot írok az Anomalyról, a tools/db_unpacker.bat kicsomagolja a Configs.db fájlt. Hozzáférhrtünk a szövegfájlokhoz, astor.LTX-hez stb. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #15626 üzenetére
Igen. Egy tanács, ha story modot választod, érdemes a Kordonon kezdeni, és sok pénzt összegyűjteni mire Yantarba érsz, mert Szaharov eléggé drágán árulja a pszi sisakot, a teljes védelműt meg +75%-al mégdrágábban. Enélkül nem jutsz le a laborokba. Az SMS-ek eléggé furcsák, mert három-négy helyről szedi össze a játék, de legalább magyarul van írva. Ezek segítséget, információt, és feladatokat is adnak.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
Játszott már valaki az Oblivion Lost Remake 2.5 moddal? Ezzel játszottunk volna 2007 előtt, ha a készítőknek sikerül stabillá tenni a játékot. 2017-2018-ban ez megtörtént, és az is volt a cél, mintha 2004-ben adták volna ki. A játék hangulata is ott van. Nem trükköztek az anomálíák telepítésével, mint sok módban hogy a célszerű útvonalakat jól megszórták velük stb. Érdemes kipróbálni, mivel gyakorlatilag ez lenne az első Stalker játék. [link] Itt a magyarítás, az összefoglalóban megtalálható a játék linkje is.
-
Laris2
senior tag
válasz
SaGa59 #15630 üzenetére
Pontosan ahogy írod, az első Stalker játék neve Oblivion lost, de túlbonyolították, nem tudták időben megoldani a technikai problémákat, ezért részben átírták, leegyszerűsítették, átnevezték és 2007-ben kiadták. De ez abszolúte nem érdekes, én arra akartam felhívni a figyelmet, hogy hogyan képzelték el akkor a zónát, miként oldották meg a horrorisztikus hangulatát és milyen történetet kreáltak hozzá, és tulajdonképpen ezek az értékei a játéknak. Oké, nincsenek benne látványos elemek, de ezt nem is várhatjuk el mivel ezeket a fejlesztések hozzák magukkal pl Golden Ball.
-
Laris2
senior tag
Még egy dolgot írok az OLR2.5- ről. Itt is több helyen, főleg laborokban doksikat kell keresnünk. A főszál doksijai, (kazettái) Könnyen észrevehetőek. De vannak szétszórva dokumentumok, PDA-k, amelyek érdekes mellékküldetéseket indítanak be. Enélkül is végig lehet játszani a játékot, de akkor tényleg a véleményünk negatívabb lehet a játékról. Egy tanács, elemlámpa legalább kettő mindig legyen nálunk. (enélkül, meg tud rendesen szívatni a játék)
Egy kérdés, ki lehet kapcsolni a gyors mentések számát? ugyanis 150 mentés után, belassul, vagy kidob a játék. Soknak tűnik ez a szám, de már egy pályán is összejöhet, főleg hogy eléggé eseménydús a játék. -
Laris2
senior tag
válasz
Papa Joe #15636 üzenetére
A cserkész táborokban vannak laptopok, Kereskedhetsz ügyfelekkel, jól fizető munkákat végezhetsz nekik, vásárolhatsz, különböző információkhoz is hozzájuthatsz. (A futárszolgálat az világszínvonalú, bár kicsit oroszos.) Egy tanács a Kordon túloldalán szabadítsd ki a helikopter mellől a stalkert, a Szeméttelepen a csontváztól ne vedd el a Nobiusz műtárgyat, és a halál lámpát is szerezd meg. Sok pénz, jó élmény.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
senior tag
válasz
Papa Joe #15638 üzenetére
Azok anomáliák, sok ilyen újdonság van benne, a Szeméttelep nagy része pedig egy igazi halálzóna, pedig ott is kolbászolnod kell, pl fegyver alkatrész, egy széf kódja, műtárgy a világító torony tetején, halál lámpa, stb. A cserkész tábor, csak "cserkész"-ként van jelezve a térképen.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Revolut
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Tippmix
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch
- További aktív témák...