Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    két "apróságot" kijavítanék…

    "vagyis többek között a System.Data névtár, a System.Web névtár"
    névtér az...

    a másik pedig:
    "A fejlesztők számára előnyös lehet még, hogy az egyes animációkat sem kell saját maguknak kódolni, választhatnak számtalan, a dizájnhoz igazított sablon közül, melyek ráadásul a CPU helyett a GPU-t terhelik, de természetesen saját animációkat is készíthetünk - bár amennyiben ezek nem C++-ban készülnek, úgy már a CPU-t terhelik, így a legtöbb esetben előnyösebb az elérhető sémákra támaszkodni"
    Ez nem igaz! Ezt én írtam "poénból" a W8 For It-re amikor az animációkról írtam, de úgy látszik nem egészen az jött le az embereknek, mint amire én gondoltam. A lényeg, hogy vannak alap animációk, melyek GPU gyorsítottak, ezeknek a kombinálásából még mindig GPU gyorsított animációt kapunk, és vannak animációk amiket már nem tud (vagy nem akar) a GPU számolni, ezek értelemszerűen a CPU-t fogják terhelni, méghozzá az UI szálon ami nem feltétlenül jó ugyebár…

    a C++-os dolgot pedig arra értettem, hogy ugyebár a Win8-ba belekerül már alapértelmezetten a C++ AMP (ami kb olyan, mint a CUDA vagy az OpenCL) és így, ilyen formában fogunk tudni egyedi kódot is írni, ami viszont valóban a GPU-n hajtódHAT (!!! nem feltétlenül fog ott végrehajtódni) végre

Új hozzászólás Aktív témák