- Plazma TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Canon EOS DSLR topic
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Hobby elektronika
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
ma A Samsung felkészült a hajlíthatók olimpiai startjára, az Android 15 is célkeresztben van.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
Számít-e a Sony-nak? Ez inkább az AMD-nek számítana, pont az említett reklám miatt!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
gliskard
senior tag
A "teki" bázis kivételével az átlag vásárló pont tojik ezekre. Ugyan ez igaz a többi szegmensre (pl. laptop, tablet, tv, mosógép, stb.) – aki "csak" használni akarja az pont nem akar elmélyedni az ilyen marketing fogalmakban – nekik az kell, hogy az adott termék jól működjön, tegye a dolgát és lehetőleg rém egyszerű legyen a használata (hello UX).
Valószínűleg a sony-nál sem hülyék dolgoznak és ezzel ők is tisztában vannak, az is valószínű hogy ők inkább az exclusive játék felhozatalra koncentrálnak, azzal valószínűleg jobban el lehet adni egy konzolt.
szerk. Nintendo a switch esetében pont kerülte az ilyen technikai dolgokat, ők a játék élményt nyomták – és lám milyen jól fogy a hw és az sw
[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
Ki beszélt itt vásárlókról? A fejlesztők felé kell reklámozni, hogy minél több fejlesztő használja és építsenek rá! Az hogyha a M$ mellett a Sony is beáll a FFX mögé az az AMD pozícióját erősíti. Persze lehet ezt kommunikálni a felhasználók felé is, de annak csak akkor van értelme, hogyha azzal pozitív visszacsatolást kapnak, azaz pl.: kiemelkedően jól optimalizáltak az FFX-es játékok, az idővel értéknövelővé válik, mert lassan felismerik a felhasználók, hogy ezek a játékok jobbak azoknál, amelyek nem használják. De elsődlegesen a fejlesztők felé kell tolni az FFX-et!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
gliskard
senior tag
Lehet, hogy igazad van, de szerintem a stúdiók nem ez alapján döntik el a támogatott platformot.
Kisebb cégeknél - ha nem tudnak/akarnak saját motort fejleszteni, akkor a licenszelhetőek esetében a repertoárban vagy benne van vagy nincs az FFX elérhetősége. Multi platformra targetált fejlesztésnél pedig a magas kompatibilitás és relatív alacsony platform specifikus kód a jellemző ha fontos a költség hatékonyság.
Régen rossz ha egy-egy fejlesztő csapat a marketing anyagokból tájékozódik és az alapján dönt egy alsó hangon is 10-30 hónapos projekt esetében.
A felhasználók esetében nem tartom valószínűnek az, hogy pont az FFX miatti optumalizáció fogja őket egy konzol irányába terelni. Általában az új HW megvásárlása esetében inkább a játék kínálat (pl eszkluzív kínálat) és az ismerősi körben elterjedtség a döntöbb. A játék csak ez után jön, mert kell hozzá a konzol...
Nintendo gfx terén mindenben pocsékabb mint a PS4 vagy az XboxOne a next gen konzolokról nem is beszélve - ha a te analógiád szerint mennének a dolgok, akkor a switch-nek már régen a főldbe kellett volna állnia - szerintem a játék élmény jobban számít (persze ennek része az optimalizáció is).
[ Szerkesztve ]