- Vezetékes FEJhallgatók
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Micro Four Thirds
- Amazon Fire TV stick/box
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Hát igen csak a konzolok túlmutatnak a jelelegi Dx 12/ vulkan szintjén főleg a Ps esetében. Valószínűleg az lesz hogy AMD-s címekben ott lesz ez az előny amiből valamennyit profitálnak majd a más gyártók GPU -i is nem?
Amúgy erre az Infinity cahe dologra , a fedélzeti tárból nem lehet elkülöníteni ? mint régen , hogy betöltöttük a Az enemy teritoryt a ramba.
nem lehetséges egy rohadt gyors beépített HBM / GDDR ram ami nem a buszra van csak kötve hanem a GPU ra is kettős csatornán? és mellé GDDR? Normal esetben sima Vram aktivált esetben meg egy hatalmas gyors L3.vagy csak szimplán lenne egy GDDR modul ilyen 12 GB +1 -ként?
Az I/O ezt egyébként nem tudja megoldani, ha nem is ilyen gyors módon?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
con_di_B
tag
Ez egyszerűbb kerneleknél (jellemzően grafikus shaderek) így van, de bonyolultabb GPGPU cuccokkal azért nem konstans 100% occupancy-vel zajlik az élet, szóval azért nem elhanyagolható a késleltetés kérdése.
Szóval itt az jön be, hogy akkor GPU-n is el kéne hinni h van cache, mert eddig a cache itt inkább memory coalescing szerepet töltött be, most meg van miben bízni, hogy még meglesz az legutóbb használt adat valahol.
Amúgy ha elég pénzt feccöl ebbe az AMD akkor a "shader" fordítóval is mehetnek olyan irányba ami kihasználja az IC-t pl. register spillinget (ami klasszikusan hibaként van kezelve) ez pompásan tud gyorsítani, szóval lehet többet spillelni és magasabb occupancyt elérni komplexebb kerneleknél is.
-
félisten
Köszi ! Még a minimum növekedés sem rossz adat, már mint a minimumon ezt az 5 -7 % ot értem a 10 az kifejezetten jó, az fölött meg szerintem az AMD támogatott játékok fognak menni szóval ott lehetséges erősorrend változás,de nem lesz jellemző azt gondolom.
Nekem nagyon bejön ez az Infity cache megoldás, egyszerűnek tűnő,de okos fejlesztés.
Igényli az optimalizációt, de manapság már szinte minden, elég káosz a gamer világ az API-k, szabványok, RT, és Konzolok amik hétről hétre változnak.
Mindkét gyártó nagyon jól fejleszt azért és próbál egyedi megoldásokat. GDDR6X is egy jó átmeneti megoldás a HBM és a GDDR6 közé a Micron / Nvidia együttműködésből, az IC is nagyon jó és ötletes megoldás , már a első infók alapán is annak tűnt, főleg RT nél lehetne ezt még jól kihasználni azt gondolom így látatlanba.
ÉN bízok benne hogy átveszi ezt NV valamilyen módon, AMD meg dob gyorsabb ramokat és szélesebb buszt, mert azért az az igazi ha mindkettő jelen van. Szóval kellene egymástól egy kicsi mindkettőbe.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
arn
félisten
A gyorsulas merteke altalaban a szuk keresztmetszette valo resznek mankozasan ervenyesul, mennyire tudjak elkerulni azt a szituaciot. Az optimalizasnal mennyire tudjak a sajat erdekeiket ervenyesiteni - mindkettore lehet olyan kodot irni, ami neki fekszik, es a jatekot is lehet ugy kialakitani, hogy masikon lassu legyen. A mostani amdnel egyertelmuen a szamitasi kapacitas, savszelesseg sok adat mozgatasanal nvnal meg a memoria merete lehet kritikus. De szvsz az amd megoldasa igenyel tobb optimalizaciot, es kompromisszumosabb megoldasokat, egy 20-24 gigas nvidiatol nem hiszem, hogy erdemben nagyon el tudnak majd lepni. De majd kiderul, hogy ebbol mi jon be a gyakorlatban :)
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen