- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Androidos fejegységek
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Látam az sw battlefrontot futni amd apu-n. Jócskán lebutított grafika, kb 25 fps. Értem én hogy ez a 3x jobb, de érdekel az bárkit, mikor ez is a gagyi kategória?
CUDA-t meg opencl-t amúgy már baromi régóta használják demókban(kb 8 éve pedzegetik az együttműködést). Az új nvidiás robotos techdemó is tele van compute-al, fizikára is, meg grafikában is.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosan erről van szó. A konzolról DX12-n át lehetett volna hozni a valós idejű erőforrás-kreálást és nem lett volna baj a porttal. DX11-ben ez nem járható út, ezért egy csomó pénzt kellett költeni arra, hogy jobb portot kapj.
(#52) Joshi: Semmi negatívum nincs a cikkben az NV-ről. Le van írva, hogy mi a gond és mi lehet a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Fiery
veterán
Ertem, tehat az a baj, hogy a GCN jobb, mint a Gen9? Ez miota meglepetes? Amiota van GCN alapu APU, azota jobb az aktualis Intel iGPU-knal. Egyetlen apro kivetellel persze (Broadwell-H), de azt nyilvan zarojelbe lehet tenni, kulonosen mivel erosen retegtermek. Persze a Kaveri/Godavari/Carrizo is azzá vált valami miatt, de ez most lenyegtelen. A lenyeg, hogy igen, mindenki tudja, hogy a GCN tok jo, DX12-hez plane jo, de miert is jelentene ez azt, hogy hirtelen elarasztjak a piacot a Kaverin 3x gyorsabban futo jatekok? Bar ugy lenne, mert ez egyben azt is jelentene, hogy a DX12 terjed, mint a virus
Ha az a problema -- es itt most tenyleg csupan talalgatok --, hogy idegesit teged az a nyilvanvalo teny, hogy a piacon nem a jobb technologia uralkodik, hanem a piaci szempontbol sikeresebb technologia, nos, azt hittem, ehhez mar volt idod hozzaszokni, nem most kezdted az ipart. Az AMD mar jo nehany technologiat letett az asztalra, ami papiron baromi eloremutato volt es "sikerre volt itelve", de a piacon nagyon keves bizonyult valoban sikeresnek. De ugyanez igaz mas cegekre is, ott volt pl. az IA-64 is, ami papiron, a '90-es evekben rendkivul innovativnak tunt, es sokan azt is elkonyveltek elore sikeresnek. Aztan latjuk, mi lett belole.
Ha pedig a jelenlegi GPU-piacot nezzuk, akkor maximum veletlen side-effect-kent fordulhat az elo, hogy egy DX12 port a GCN GPU-kon 3x gyorsabban fusson, mint a piacot masszivan uralo masik 2 gyarto termekein. Egyetlen jatekgyarto sem gondolhatja komolyan (amig nem kapnak dotaciot az AMD-tol), hogy kifejezetten a GCN-re optimalizaljon egy DX12 portot, amikor a piacon boven kisebbsegben vannak ezek a termekek. Az megint mas kerdes, ha valaki "naivan" alkot valami DX12 portot, es kiderul rola, hogy 60 FPS (= jatszhato szint) Intel es nVIDIA GPU-kon, es 180 FPS GCN-en. Az siman elofordulhat, bar nem tartom valoszinunek De akahogy is, az ilyesmi nem lesz szandekos az AMD-tol erkezo dotacio nelkul -- erre pedig kicsi a esely, a zoldek jelenlegi penzugyi helyzetet tekintve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem nincs ezzel bajom. Felőlem akárki vehet bármit. Ha valami zavar, akkor az az, hogy sokan személyes sértésnek veszik ezeket a technikai írásokat, amelyek az egyes architektúrák eseti problémáit vizsgálják, de hogy őszinte legyek ez sem érdekel igazán.
De egyébként van bennem némi tüske, hogy az Intel a Gen9-en nem volt képes sokkal jobbra cserélni a parancsprocesszort. És bocsánat, de ezért szakadjanak meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Joshi
titán
-
pomorski
őstag
Egy diplomamunkában olvastam ma:
"A GPU-t grafikus shader programozással csak konverziók után lehet bevonni a számolásba.
Például hangfeldolgozás esetén a hangot előbb képpé kell alakítani, ezután a megfelelő
shader-programot futtatni a GPU-n majd az eredményt ismét vissza kell alakítani hanggá." -
Fiery
veterán
Az egyes architekturak problemairol olvasni rendkivul hasznos, csak epp _szerintem_ nem illik bele a velemeny cikkbe, ha megprobalod kitalalni, hogy a fejlesztoknek mit "kell" majd csinalniuk. Plane, ha ezt tenykent kozlod. Ha konkretan meginterjuvolnal 5 fejlesztot, aki 5 kulonbozo (es idealis esetben 5 kulonbozo orszagban mukodo es 5 kulonbozo meretu) studional dolgozik, es legalabb 3-an azt mondanak, hogy valoban foglalkozniuk kell a dologgal, mert anelkul nem tudnak tovabblepni es/vagy mert a fonokseg kiadta parancsba, akkor azt mondom, oke, valoban kell valamit csinalnia a fejlesztoknek a problemaval. De az alapjan, amit irtal, en inkabb azt latom, hogy egy altalad remekul felismert problemarol irsz, ami a gyakorlatban azert nem lesz problema, mert a GCN nem 50+ %-os piaci reszesedessel bir, ill. mert az AMD nem tudja dotalni a fejlesztoket. Amig ugyanis ennyire egyenlotlen a verseny, amig ennyire kisebbsegbe szorul az az architektura, ami problema nelkul venné az akadalyokat, addig a tobbseget alkoto masik 2 GPU gyarto termekei miatt a jatek keszitok inkabb workaroundokat fognak hasznalni, vagy ugy altalaban hagyjak a DX12-t a francba. Mi ertelme lenne kihozni egy jatekot, ami a jatekosok tulnyomo tobbsegenel sz*rul megy, csak azert, hogy a jatekosok kisebb reszenel remek techdemokent lehessen bevetni? Miert kellene plusz melot befektetni pl. a GeForce-ok kapcsan, amikor az a melo nem oldana meg pl. az Intel iGPU-kon ugyanazt a problemat? Ilyesmi plusz koroket maximum a Futuremark vallalna be, de ugy tudom, a 3DMark nem egy jatek
[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
En nem mondom, hogy technikai szemszogbol a Maxwell jobb, mint a GCN. En csak azt mondom, hogy nem mindig az szamit, hogy mi a brillians technologia, hiszen a multban mar szamtalan ilyen technologia lett a piacon kevesbe sikeres, mint egy tok atlagos konkurense. Mas peldaval is elhetnek: pl. ha az ember megnezi, hogy mondjuk a volt kozepiskolai osztalytarsai kozul kibol lett cegvezeto, sikeres uzletember vagy ugy altalaban ki gazdagodott meg, sok esetben pont nem azok lesznek, akikrol anno azt hitte, hogy majd ok lesznek sikeres felnottek. Nem feltetlenul az eminens tanulo viszi haza a nagy $$-t De tudom, ez a tema messzire vezet, es baromi off, ugyhogy ne is menjunk bele, csak egy buta kis szeljegyzetnek szantam.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
válasz Newbie007 #45 üzenetére
Ez igaz, de attól Xboxra nem lesz, és ugye ami a dx 12 előnye lenne, hogy XboxO verziót copypaste és kész a PC port dx12-re. Azt meg nem tudom, hogy hogyan fogja megduplázni, vagy 1.5-szörözni a PS4 a jelenlegi minőség megtartásával a graf teljesítményt a VR felbontáshoz, elvileg az FHD-hez se voltak nagyon nagy tartalékok a hardverben már, legalábbis előfordul ha jól tudom az FHD/30FPS. Az meg VR-hez kevés.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
big-J
őstag
Na, ezek miatt (is) nem vettem 970m-es maxwell lapost. 1 év múlva csak lesnék, bitang lassulások, unsupported dx12 a lustább stúdióktól. Most már kivárom mindkét oldalon a 14nm-t.
-
Nem feltétlenül tennék most rá pénzt (máig eszembe jut erről, hogy a Geforce FX időszakban lett volna kedvem, de nem vettem nVidia részvényt [mert még <18 éves voltam ]), de szerintem nem fognak becsődölni, mert nem érdeke az most igazából egyik nagy konkurensüknek sem (akikkel 2+1 szereplős piacokon "versenyeznek", azoknak szerintem jobb egy zombi, akit könnyen le tudnak futni, mint egy hulla, ami körülöttük bűzlik*) illetve ott van most pl. a Sony és Microsoft konzol is (amikre esetleg rossz fényt vetne, és nem tudom kiknek mit szállítanak még mostanság hasonló tételben egyedi rendelésre).
(*Ezt nem úgy értem, hogy már most is zombik, hanem hogy egy ponton, ahol igazság szerint végleg bedőlnének, akkor ott csinálna belőlük szándékosan zombit valaki.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
dergander
addikt
Miért hiszi azt itt sok ember hogy legalább 2 év mire jön DX12-es játék?
Már jövőre elkezdenek jönni az AAA kategóriás szörnyek is,gondoljunk csak a Deus EX-re. -
válasz dergander #66 üzenetére
Mint az a 100+ Mantle-ös A+ cím, ami megjött már idén?
Szerintem is akkor beszéljünk erről, ha lesz legalább 5 olyan játék, ami legalább papíron release verzió, nem hivatalosan is ALPHA/BETA és legalább úgy néz ki szabad szemmel a látvány és józan ésszel az fps mutatók aránya, mint ha tényleg az lett volna a cél, hogy minél szebb legyen, miközben jól fut a jelenlegi hardware-eken, ne csak csúnyálkodjon valami a képernyőn, miközben szándékosan leterheli valami olyannal a rendszert, ami feszegeti az OS/kernel/API/driver/stb korlátait (mint az ashes ... to ashes, in a singularty).
Szerintem is kell pár ilyen geekorgasm öltánc, a "kitolok egy csilló draw callt, mert miért ne?" jellegű techdemók, de túl sokat azért ne akarjunk "AAA kategóriás játék" címen eladni.Az új SW BattleFront pl. egész jó úton halad szerintem a DX11.1 módban futó tesztverzió alapján (a DX12 még nem működik). Nekem szó szerint cukormázas és van még benne valami fura, retro-grafika hangulat azon túl, hogy közben iszonyat eye-candy, de azt most nem akarom itt kifejteni, a lényeg, hogy van képi tartalom és minőség, de nagyon szépen fut, nem szaggat egy GTX970-en vagy R9 290-en.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
vader108
tag
Nem akarok becsatlakozni a témába nagyon, de most már úgy érzem leírom.
Mostanság úgy érzem azt, hogy a cikkek non stop tolódnak el az AMD irányba. Felettébb azóta látom PH-n azt az irányvonalat a cikkek tekintetében, (hogy az AMD csak a "nem negatív hangvételű lapoknak add Fury-t tesztelés céljára" )
Itt megjegyezném, én egyik gyártónál se foglalok állást, azt veszem ami épp megtetszik, ha amd amd, ha nvidia, akkor nvidia. Korábban azt szerettem a PH-n és szeretném, ha az a nyomvonal visszatérne, mikor azért nagyjából megtaláltátok az arany középutat a két gyártóról szóló cikkeknél. Az elmúlt időszakban tömegével amd cikkek, amik ha árnyaltan is, de valahogy pozitív hangvételűnek számítottak a sikeres fejlesztésekről és előrelépésekről.
Arról nem beszélve, hogy bizonyos hírek meg sem jelentek. Például, hogy a globális dolgozóinak 5% elküldi az AMD költség optimalizás címén. Nvidia vonalon viszont mostanság több kritikát látok, és valljuk be ez a cikk is arra hajaz, miközben valóban problémákat próbál feltárni.
Míg egy AMD cikknél sokszor az AZTAAAAAA érzés jön át, NV hírekben sokszor a tejóég probléma érzés.Ez remekül tükrözi az író elfogultságát. Ha már szakcikket írunk, nekem az a véleményem, hogy igenis legyen lényegre térő a technológiáról, de ne érződjön át h a cikkíró sokszor elfogult a gyártóval szemben.
Mindezt úgy írom, hogy nem vagyok egyik párti sem.
Több középutat!!
-
MK VII
veterán
Értem,. hogy mit írsz, de ez a cikk csak a szőrszálhasogatóknak billen egyik oldalra..
Simán csak tényeket közöl és megoldást.. Ebben megint mi az elfogult?Tényleg nem értem, hogy miért kell állandóan ezen ugrálni minden Abu cikk alatt...
Ez már ilyen busójárás szerűen minden cikk alatt előjön... Akkor is, ha semmi indok rá..Nem védem Abut semmi közöm hozzá illetve annyi, hogy elolvasom a cikkeit, de most ebben a cikkben mi a részrehajló?
Tényeket írt le.. Pont...Na mindegy.. Ne vedd magadra, mert úgy összességében írtam, csak a Te hozzászólásod ihlette a fogalmat a fejemben amit leírtam..
-
Én ma a hardware-es tesszellátor dicsőítésével jegyzem a korszakváltó pontot (azóta is nagy vesszőparipám a tesszellás), de szerintem igazából már hamarabb megtörtént az, csak késve vettem észre, és nem is nagyon emlékszem már azokra az időkre, oly rég volt és olyan fiatal voltam.
Ja, és mielőtt elfelejteném... a másik a DX10.1 -> Azóta is várom, így nyakunkon itt a DX12-vel, hogy a 10.0-hoz képest 10.1-el legyen végre újra normális MSAA deferrend rendering-el is, mert az is csak az AMD-nél volt akkor.
#69) MK VII
A tálalás sem mindegy azért, mert elő lehet ezt adni úgy is, hogy async compute nélkül is lehet szép és érdekes játékokat készíteni, ahogy még DX11.1-el is, amiben nincs is ilyen, illetve úgy is, hogy enélkül már a tetris sem megy és az aknakereső is szaggatni fog Maxwell-el. És ha sok cikk szól az async compute-ról, akkor joggal hiszi azt az olvasó, hogy ez egy nagyon nagyon fontos (tényleg ilyen pasziánszhoz is esszenciális...) dolog lehet.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
deicide
veterán
Ugyan csak 2 Tx-em van, de el nem tudom mondani, mennyire nem érdekel a DX12 (És nyilván eladni sem akarom őket harmadáron). Főleg, mert a Win7-et sem tervezem Win10-re cserélni a közeljövőben. Amíg egy játéknak lesz DX11-es megfelelője, nem csak DX12, addig nem is fog érdekelni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Na ez azért talán már a másik véglet. Hasonló, mint ha azt mondanád, hogy nem érdekel milyen VGA jön majd ki a Tx után két generációval, neked még akkor is a Tx fog kelleni, amíg valami elfut rajta, akkor is, ha Medium beállításon is kicsit szaggatva.
A Tx is gyorsul Win10-től DX11-ben is, sőt, már Win8 alatt is gyorsulna 7-hez képest (minden Windows hozzányúl a DirectX-hez, még akkor is ha publikusan nem verziózzák újra, a 10-esnél ez látványosabb, mint a 8-asnál volt). Az ingyen teljesítmény pedig szerintem sohasem árt.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
deicide
veterán
Nem a Tx-hez ragaszkodom, csak szimplán nem dobom ki, hogy nem muzsikál jól DX12 alatt. Nyilván ha jövőre kijön a Pascal, abból is lesz 2db a TitanX helyett, de ugyanígy maradok a Win7-nél és DX11-nél, egyrészt mert most is megy minden megfelelő sebességgel és a látvánnyal sincs baj, másrészt mert sosem volt olyan oprendszer még, amit 6 éve (2009 óta) nem kellett újratelepítenem, csak cserélgetni alatta a platformokat, átklónozni egyik SSD-ről a másikra és használni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tudom, hogy nem. Példának mondtam, hogy az én szubjektív szemszögemből egy konkrét, mára bizonyos tekintetben elavultnak mondható OS verzióhoz ragaszkodás is olyan, mint ha egy adott VGA generációhoz ragaszkodnál. Szerintem egyikkel sem muszáj görcsösen követni a gyártó/kiadó palettaváltásait, de mikor úgy néz ki, hogy megéri, akkor érdemes váltani.
Megértettem, aki a kényelmetlenségek miatt nem akart Win 8.0-t, mert több volt vele a járulékos kellemetlenség, mint a csekély kis haszon, de már a 8.1 is határeset kezdett lenne, a 10-es pedig félig visszatért a kezelőfelület tekintetében a 7-eshez, miközben már elég sokat fejlődött a háttérben. Most már két generációt ugrasz a motorháztető alatti dolgokkal, mint pl. a DirectX és WDDM keretrendszer, a kernel, stb, így már látványos is lehet a gyorsulás fps-ekben kifejezve is, nem csak szintetikus tesztben.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MK VII
veterán
Húha.. Bocsánat, hogy az adatlapomon AMD kártya szerepel.. Ettől még nem vagyok nem pártatlan..
"Mikor jött ki olyan cikk hogy az AMD-ben valami nem működik, vagy ha igen, akkor hibásan? És akkor most nézzük azt, hogy mennyi ilyen jön ki a konkurens gyártókról."
Írja le valaki.. Ugyan úgy elolvasom és hozzászólok mint ehhez..
Írd le mondjuk Te, hogy az AMD nek mi a hátránya... Szedd össze azokat a dolgokat amik az AMD hiányosságai vagy hátrányait tükrözi és nagyon szívesen elolvasom. De most komolyan...
Ezzel jönni, hogy az AMD-ről miért nincs ilyen cikk.. Ugye Te sem gondoltad komolyan..
Ő fogalmazta meg teljesen jól a cikk alatt kialakul hozzászólások lényegét..
Tudod nem egy nem kettő embernek ajánlottam inkább GTX960-at vagy akármi más NV kártyát mint AMD-t, mert szerintem is összességében mindent figyelembe véve jelenleg jobbak mint az AMD-s társaik..
-
MK VII
veterán
Miből jött le neked, hogy nekem szent és sérthetetlen az AMD???
A francokat.. Utáltam, hogy anno a passzív X1300-tól forrt kb a gépem.. Utáltam, hogy az MSI HD 4890 Cyclone kártyám terhelés alatt olyan hangos volt mint egy vadászgép. Utáltan, hogy az 5850-em.... Na abba nem utáltam semmit.. Volt még nagyon sok kártyám ami ind AMD volt, de nem mondanám, hogy mindíg elégedett voltam velük.. Sőt.. Ennek ellenére mindig azt vettem mert márka hűséges vagyok..
Egy Golfost sem tudsz megtéríteni, hogy márpedig a Toyota jobb attól függetlenül, hogy sokat mérgelődik és álmatlan éjszakái vannak a Golfja miatt.
Azért van AMD-m, mert...
Mindegy is.. Tényleg akármeddig beszélgethetnénk erről és nem ez a cikk témája..[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én csak azt nem értem, hogy akkor miért látunk ilyen eredményeket. Nem úgy tűnik, mintha az nVidia kártyáknak aggódnia kellene a teljesítmény miatt.
MK VII: Őőőő... A Golf egy autótípus, a VW autógyártó egyik típusa. A Toyota egy másik autógyártó. Most akkor vagy Golf vs. Corolla vagy VW vs. Toyota.
Egyébként Golfos vagyok, de álmatlan éjszakáim nincsenek. Viszont használt autóként csak japánt... (az új Toyoták meg olyan bűn rondák, hogy szerintem a vásárlókat csak bekötöttöt szemmel merik beültetni... )
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gainka
őstag
Ezek a grafikonokhoz én is oda tudtam volna írni hogy dx 12 kb annyi benne az előrelépés. (szerintem)
Nem kell itt meg ilyedni. A cikkeket meg el kell olvasni, meg jegyezni és ennyi nem kell telibőgni a topikot...
Ha hiszitek ha nem a dx 12.-es játékok nvidian is futni fognak.(az új Toyoták meg olyan bűn rondák, hogy szerintem a vásárlókat csak bekötöttöt szemmel merik beültetni... )
Azért egy Suprát elfogadnék
-
veterán
Na akkor induljon a vita !
Koszonjuk NV ,hogy miattad nem fog elterjedni a dx12
De nezzuk a jo oldalat .Legalabb a jatekfejlesztoknek tobb penze lesz ( NV lefizeti oket ,hogy ne irjanak olyan kodot ,ami az elavult kartyaikon nem fut jol )[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Majd a DX12.1 spec megjelenésekor lesz végleges a DX12-es feature lista...
Ott volt a buktató amikor kitalálódott hogy a konzol játékok majd jól futnak PC-n, és a hardvergyártók/fejlesztők majd kitalálják rá a megoldást saját forrásaikból.
Nem értem hogy ez MS-en még kívül kinek fogja megérni, mert a feltételek -akár hogy erőlködnek egyesek- nem lesznek adottak ennek a problémának a megoldására.
MS meg két lépés távolságból nézi ahogy az éhes kutyák tépik egymást az 1db bedobott csontért, amúgy meg megy a konzol biznisz... -
$p@rr0w
őstag
Amd részéről ugyan ez a bukta volt anno amikor az x800-as csúcskarik nem támogatták a shader model 3-at, aztán nvidia részről is volt egy ilyen bukta de most csak azért se jut eszembe hogy melyik sorozatnál mit nem támogatott, a lényeg hogy nincs új a nap alatt, a vásárlónak kell előre látónak lennie, mert az évek során többször is megesett hogy egy hardver simán futtatna egy játékot de az nem indul el mert nem beleépítettek valamilyen új funkciót amit pont nem támogat a hardver. Ha csúcskarit veszel mindig bukni fogsz vele, ugyanis a nyers ereje nem fogy el, de a támogatott funkciói kevesek lesznek. Ezért sem javaslom a felső kategóriát annak akinek számít a pénz...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #16939776 #85 üzenetére
Már végleges a DX12 specifikáció. DX12.1 pedig 2017-ben lesz leghamarabb, de lehet, hogy sosem, mert jön egy DX13 helyette nagyobb változásokkal. De valóban terítéken van egy DX12 frissítés VR kiegészítésekkel 2017-re.
Az teljesen ésszerű elképzelés, hogy a konzolra írt kódokat futtassa az ipar PC-n. Sokkal egyszerűbb ezekhez megfelelő hardvereket tervezni, mint PC-re külön optimalizálni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
No ez mind nagyon szép. Most akkor mutasson valaki pretty pretty f***ing please egy olyan szoftvert, ami egy megfelelő komplexitású scene-t renderel mondjuk egy R9 390-en fullHD-ben 60 FPS-sel, és egy GTX 970 meg belerokkan, mert annyira nem bírja az aszinkron kompjútolást.
Ha ez megvan, akkor érdemes megnézni, hogy mit produkál mindkét kártya akkor, ha sorosítva vannak a grafikai és a compute feladatok. Az egész problémázásnak akkor van értelme, ha pl.:GTX 970 async < (2-3*) GTX 970 soros = R9 390 soros < ( (min. 20-30%) R9 390 async
Amíg ez nincs ledemozva valami hiteles programmal, addig az egész csak üres szövegelés, már csak azért is, mert a konzolon látott többtucat százalékos sebességnövekedés egy jelentősen ALU-limitáltabb helyzetben van mérve. Bízom a SWattlefrontban, mert a DX11-es módja állati jó. Tudjuk, hogy mikor lesz DX12-es?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#16939776
törölt tag
"Sokkal egyszerűbb ezekhez megfelelő hardvereket tervezni"
MS most versenyezteti, hogy a köv konzol generációba milyen hardverek kerülnek?! Vagy ez -egyszer- tényleg a PC-nek lesz jó?!2017-re új dx nagyobb változásokkal...azt miképpen fogják lereagálni a fejlesztők, nagyjából addigra tisztulna ki a mostani helyzet
[ Szerkesztve ]
-
sayinpety
tag
Szerintem nem lenne koltseges CUDA. D3D12-CUDA GPU buffer share kell. Velemenyem szerint nagyobb koltseg PCre alternativ algoritmus. Sajnos szerencsetlen helyzet van. Ami consolenak jo, rosz Geforcenak. Intel meg roszabb helyzetben van. Nekik minden rosz. Kiado elobb finansziroza meglevo algoritmus portolasat mint uj kutatast. Am lehetseges, hogy nem finansziroznak semmit. Ha csak simple effect, akkor ki kell kapcsolni PCn. Legolcsobb(tm).
PC market share erdektelen. Celplatform szamit. Multiplatform cimnel PC-XO-PS4 share. PCt nem helyezzuk a console ele.
Szemely szerint GCNre dolgozok. Mas architecturara nem tudok jol optimalizalni. Intel megteszi helyettem. Ha nem tudok donteni es Intel, Nv nem segit megirom GCNre. Nem jo dontes, am mast nem tehetek. Feltetelezem jo lesz.Async compute szamomra nem problema. Specialisan hasznaltam (software tessellation) CUDA nelkul. Egyetlen bajt signals/fences update jelentett. Geforce csak lista vegen kepes frissiteni, am a GCN kepes surun. Vegul tobb updatet hasznaltam. Nem kell felni extra overheadtol!
Velemenyem szerint egy eves tavon nem problema async compute. Ma meg complex fragment shadereink vannak. Ket eves tavon problema. 2017re 70-30% compute-graphics pipeline aranyt szeretnek complex compute shaderekkel. En tervem meg konzervativ. Hallottam hogy 100% compute pipeline is lesz.
Intel, Nv szamara egyedul VR a valodi problema. Abban AMD mas kategoria.
-
kikikirly
senior tag
Értem amit mondasz de én megvédeném a Prohardvert.
Hogy a globális dolgozóinak 5% elküldi az AMD költség optimalizálás címén:
Itt tényleg nem írtak róla,viszont az SG.hu-n IGEN.A prohadver 6 honlapból álló lapcsaládnak a része,szerintem ez az oka annak hogy nem itt írtak róla,a vállalati politika/eseményekről ott szoktak írni,prohardveren hardver-szoftver fejleményekről,Gamepodon konzolról stb.Én nagyon sokáig odavoltam a Maxvellért,mert játékok alatt erős,DX12 barát(vagyis időtálló), és keveset fogyaszt.Igen ám csak kiderült hogy mégse annyira DX12 barát,pedig most vezetik be ezt az új technológiát,aki ilyenkor DX11 kártyát vesz,főleg úgy hogy a másik oldalon már 1 évvel korábban kijött, ugyanekkorra összegért,ugyanilyen erősségű kártya,annak csak gratulálni tudok.Mondjátok itt sokan hogy kit érdekel a DX12,hol van az még,meg nincsen teszt meg bla-bla-bla stb.Ha annyira nem számít a DX12 akkor miért vettetek GTX970-et?Vehettetk volna 780TI-t az majdnem 980,de a 970-nél erősebb,az nem vitás és pénzbe is ugyanannyiba kerül!Fogyasztást meg hagyjuk már,
azért van akkora különbséga 2 kártya között hogy a teljesítményt előtérbe helyezzem a fogyasztással szemben,amúgy se hallottam még olyat hogy valaki észrevehető különbséget tapasztalt volna villanyszámla ügyileg.Szerintem a DX12 miatt választottátok és nagyon helyesen tettétek!!.Zárójelben jegyezném meg hogy akin esetleg már most meg akarja venni az Oculus Rifet,az szintén jobban teljesít 290/X mint 970-en,bár, igaz a FURY-X nevezhető ténylegesen Occulusra felkészített VGA-nak no de az olyan drága hogy kevesen engedhetik meg maguknak,szóval most igazából csak kötekedek.Arra akarok kilyukadni hogy ebben az évben nem remekelt valami hű de nagyon az Nvidia.
Mindenesetre én is kíváncsian várom hogy jövőre mit alkot a két gyártó.[ Szerkesztve ]
-
-
MK VII
veterán
Engem amúgy teljesen ledöbbent, hogy mennyire lesz@rják az emberek az anyanyelvüket.
Semmi tiszteletük nincs már a helyesírás felé.
Sajnos az iskolák is tehetnek róla nagyon nagy mértékben szóval nem csak az egyén számlájára írhatóak ezek a dolgok..
Sokkal komplexebb dolgok miatt van ott Magyarország ahol, de sajnos az emberek lustasága és jobb akarok lenni mindenkinél hozzáállása meg az emberségesség egyre nagyobb mértékű hiánya szüli mindezt..
Na, de off vége..[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz kikikirly #92 üzenetére
"kiderült hogy mégse annyira DX12 barát"
Ez miből derült ki? Mert valaki azt híreszteli? (PR hadviselés)
Nekem is az van és köszöni szépen jól hasít az eddigi összes kiadott dx12-es demóban.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
kikikirly
senior tag
Ezt nem tudtam.Nekem a célgép 2560X1440P(QHD).Azért már ide is igen vaskos gép kell a stabil 60FPS-hez,legalább is jelenleg,egy 970/780TI egész biztosan kevés hozzá!Érdekes amit mondasz de igazából nem tudom hogy igazad van-e vagy én tévedek.Játszani nagyon kevesen fognak ekkora felbontáson.Filmezni is örülök ha a FullHD-t vissza tudom seedelni a maguk kis 15 gigáival,nem hogy ennél nagyobb felbontást.Én csupán magamból indulok ki,de lehetséges hogy tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen