- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valamit mindenképp intézni kell, mert maga a hardver nem rossz, csak a DX12 specifikációja túl szigorú bizonyos területeken. Valószínűleg semmi baj nem lenne abból, ha a GeForce-ok az erőforrás-korlátozás nélküli compute feladatokat rátolnák az erre való GMU-kra, de ezt csak CUDA alól tudják megtenni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Engem nem érdekel, hogy ki mit vesz. Engem például Skylake tulajdonosként nem vigasztalna az, hogy többet adnak el, belőle, mint a Carrizóból, ha utóbbi 15 wattból gyorsabb DX12-ben, mint az i7-6700K. Egyszerűen hidegen hagy, hogy az Intel mennyit keres, mert ebből nem származik előnyöm. Abból származna, ha jobb parancsprocesszort terveztek volna az IGP-be.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Írhattam volna azt is, hogy 3,5x gyorsabb a top Kaveri a top Skylake-nél az MS UE4 verziójában. Arra akarok kilyukadni, hogy a hardveres hiányosságokon a piaci részesedés nem segít. A szoftver a futása során ezt figyelmen kivül hagyja.
Ugyanez igaz minden kategóriára. A cikk is arról szól, hogy az NV hogyan tudná a problémáját kezelni. Lehet, hogy nem sokan fogják használni a CUDA-t, de szükség van rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem nincs ezzel bajom. Felőlem akárki vehet bármit. Ha valami zavar, akkor az az, hogy sokan személyes sértésnek veszik ezeket a technikai írásokat, amelyek az egyes architektúrák eseti problémáit vizsgálják, de hogy őszinte legyek ez sem érdekel igazán.
De egyébként van bennem némi tüske, hogy az Intel a Gen9-en nem volt képes sokkal jobbra cserélni a parancsprocesszort. És bocsánat, de ezért szakadjanak meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sayinpety
tag
Szerintem nem lenne koltseges CUDA. D3D12-CUDA GPU buffer share kell. Velemenyem szerint nagyobb koltseg PCre alternativ algoritmus. Sajnos szerencsetlen helyzet van. Ami consolenak jo, rosz Geforcenak. Intel meg roszabb helyzetben van. Nekik minden rosz. Kiado elobb finansziroza meglevo algoritmus portolasat mint uj kutatast. Am lehetseges, hogy nem finansziroznak semmit. Ha csak simple effect, akkor ki kell kapcsolni PCn. Legolcsobb(tm).
PC market share erdektelen. Celplatform szamit. Multiplatform cimnel PC-XO-PS4 share. PCt nem helyezzuk a console ele.
Szemely szerint GCNre dolgozok. Mas architecturara nem tudok jol optimalizalni. Intel megteszi helyettem. Ha nem tudok donteni es Intel, Nv nem segit megirom GCNre. Nem jo dontes, am mast nem tehetek. Feltetelezem jo lesz.Async compute szamomra nem problema. Specialisan hasznaltam (software tessellation) CUDA nelkul. Egyetlen bajt signals/fences update jelentett. Geforce csak lista vegen kepes frissiteni, am a GCN kepes surun. Vegul tobb updatet hasznaltam. Nem kell felni extra overheadtol!
Velemenyem szerint egy eves tavon nem problema async compute. Ma meg complex fragment shadereink vannak. Ket eves tavon problema. 2017re 70-30% compute-graphics pipeline aranyt szeretnek complex compute shaderekkel. En tervem meg konzervativ. Hallottam hogy 100% compute pipeline is lesz.
Intel, Nv szamara egyedul VR a valodi problema. Abban AMD mas kategoria.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Anime filmek és sorozatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs