Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #139 üzenetére

    Mert a Unigine Heaven távolról sem tartalmaz olyan tesszellálást, mint a Crysis 2. Vannak olyan helyzetek, amikor a vertex újrahasznosítható. Különböző tesszellálási fajtáknál ez igen hatékony, és az AMD ebből a szempontból jelentősen gyorsabb tesszellátort épített mindenkinél. Na most ez a funkció teljesen sík felületek felbontásánál, vagy DM nélküli statikus felületen aranyat ér, vagyis a Crysis 2-nél baromira hatékony. Emellett ott a GCN-nél az offload képessége, ami egy-egy részletes felületet lement az L2-be, majd visszatölt mindig. Ezt játékokban nagyon jól lehet alkalmazni. Unigine Heaven esetén is, csak arra az AMD nem készített még profilt, mert csak egy benchmark. Ahogy elnézem az AMD semelyik benchmarkra nem készített olyan beállítást, ami kiválaszt egy felületet és lementi. Valószínű, hogy a fő szempontot a játékok jelentik. A benchmarkok eredményeit nem értékelik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák