Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #182 üzenetére

    (Az első két mondatban foglaltakat természetesen tudom.) Ha jól értem a harmadikat, nem optimális arányban jönnek a parancsok (v. feladatok), tehát amilyen arányban állnak egymással a különböző fajta egységek. Ez a shader compiler hiányossága vagy arról van szó, hogy pl. nem tudja az adott TMU kiszoltálni az összes hozzá tartozó CU-t?

    Olyanról nincs szó, hogy pl. nincsenek teljes szélességben kihasználva a SIMD egységek a CU-kban? Azaz, nem eléggé vektorizált a kód. Ami vagy szintén a shader compiler hibája, vagy elméletileg sem lehet jobb. Az utóbbi esetben nincs mit tenni, hiszen a kihasználatlan "rekeszek" (1-1 SIMD egységen belül) nem hajthatnak végre más utasítást.

Új hozzászólás Aktív témák