- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CsuCsu]
őstag
Ugyanúgy lesznek keret engine-k (UE4.0 stb) mint eddig is a közepes fejlesztőknek. Minek fejlesszen sajátot, annál azért olcsóbb a licenc. Az indiek is az előre megírt vezérlőket fogják használni, eddig sem nagyon jöttek egetrengető technikai újdonságokkal. Én emiatt nem aggódnék.
Eddig is többnyire csak az AAA stúdiók dolgoztak házon belüli technikával. Mindenki más licencel. Aki pedig nem, az majd fog.
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
A lényeget nem érted... ez a sok infó meg cikk arra jó hogy jól megkavarjon mindenkit, meg hogy elhitesse a fejlődés látszatát, pedig csak annyi történt, hogy visszatértünk a DOS korszakba, amikor is a videókártyát direktbe kellett programozni, ráadásul többfélét Nincs új a nap alatt. Jójó, lesz azért egy vékony keretréteg hogy mégse teljesen DOS koppintás legyen már.
El lett mondva többször is, hogy a DX12 inkább csak a nagy stúdióknak lesz jó, akiknek nem fekszik a magasszintű DX (lassúság, debugolhatóság korlátja, nem tudni pontosan mi történik). Tehát pont az van hogy hiába látszólag több a meló, de mivel látja mi történik, rajta múlik mi történik, hatékonyabban, azaz gyorsabban tud dolgozni, tehát pont hogy kevesebb munkája lesz a fejlesztőnek egy idő után, hogy megtanulta az architektúrát, és szerzett gyakorlatot is). Ebben a bekezdésben levő okosságotaz abu cikkekből tanultam, szóval te is olvashattad volna
A többi fejlesztő, a "kisebbek"... a többiek teljes nyugalommal írhatnak "korábbi" DX verzióban játékokat, hiszen a DX verziók nem tűnnek el Tulajdonképpen ott van a gond, hogy ezt nem is DirectX-nek kéne nevezni, mert ez teljesen másról szól. Hiszen sutba dobta a kompatibilitást, az egységességet bizonyos sebességnövekedésért (a jelenben, később szopás lesz). Lehetett volna a neve mondjuk MS-Mantle
Ami engem zavarni fog, hogy ha neadjisten jól meg van írva egy játék, ami jól is fut, 2 generációval későbbi vga-n lehet fele annyi fps-el megy majd, mintha direktben DX11-re írták volna meg...a játékfejlesztők meg egy idő után nagyon nem szoktak foglalkozni a játékokkal, tehát ez borítékolható lesz. Ráadásul ha nem lesz élsimítás megoldva (így is arra leszek kényszerítve amit a játék tud, és nem rakhatok mondjuk SMAA-t) akkor bele@ok egy baltát a monitorba az biztos...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
- ASUS RTX 4090 24GB GDDR6X TUF Gaming OC Edition - Új, bontatlan - Eladó! 650.000.-
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 92.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest