Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz HussarF #7 üzenetére

    igen. a kicsik valószínűleg maradnak a dx mostani-korábbi verzióinál.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • [CsuCsu]

    őstag

    válasz HussarF #7 üzenetére

    Ugyanúgy lesznek keret engine-k (UE4.0 stb) mint eddig is a közepes fejlesztőknek. Minek fejlesszen sajátot, annál azért olcsóbb a licenc. Az indiek is az előre megírt vezérlőket fogják használni, eddig sem nagyon jöttek egetrengető technikai újdonságokkal. Én emiatt nem aggódnék.

    Eddig is többnyire csak az AAA stúdiók dolgoztak házon belüli technikával. Mindenki más licencel. Aki pedig nem, az majd fog.

    [ Szerkesztve ]

  • mikk2000

    őstag

    válasz HussarF #7 üzenetére

    A lényeget nem érted... ez a sok infó meg cikk arra jó hogy jól megkavarjon mindenkit, meg hogy elhitesse a fejlődés látszatát, pedig csak annyi történt, hogy visszatértünk a DOS korszakba, amikor is a videókártyát direktbe kellett programozni, ráadásul többfélét :) Nincs új a nap alatt. Jójó, lesz azért egy vékony keretréteg hogy mégse teljesen DOS koppintás legyen már.

    El lett mondva többször is, hogy a DX12 inkább csak a nagy stúdióknak lesz jó, akiknek nem fekszik a magasszintű DX (lassúság, debugolhatóság korlátja, nem tudni pontosan mi történik). Tehát pont az van hogy hiába látszólag több a meló, de mivel látja mi történik, rajta múlik mi történik, hatékonyabban, azaz gyorsabban tud dolgozni, tehát pont hogy kevesebb munkája lesz a fejlesztőnek egy idő után, hogy megtanulta az architektúrát, és szerzett gyakorlatot is). Ebben a bekezdésben levő okosságotaz abu cikkekből tanultam, szóval te is olvashattad volna :D

    A többi fejlesztő, a "kisebbek"... a többiek teljes nyugalommal írhatnak "korábbi" DX verzióban játékokat, hiszen a DX verziók nem tűnnek el :D Tulajdonképpen ott van a gond, hogy ezt nem is DirectX-nek kéne nevezni, mert ez teljesen másról szól. Hiszen sutba dobta a kompatibilitást, az egységességet bizonyos sebességnövekedésért (a jelenben, később szopás lesz). Lehetett volna a neve mondjuk MS-Mantle :D

    Ami engem zavarni fog, hogy ha neadjisten jól meg van írva egy játék, ami jól is fut, 2 generációval későbbi vga-n lehet fele annyi fps-el megy majd, mintha direktben DX11-re írták volna meg...a játékfejlesztők meg egy idő után nagyon nem szoktak foglalkozni a játékokkal, tehát ez borítékolható lesz. Ráadásul ha nem lesz élsimítás megoldva (így is arra leszek kényszerítve amit a játék tud, és nem rakhatok mondjuk SMAA-t) akkor bele@ok egy baltát a monitorba az biztos...

Új hozzászólás Aktív témák