- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Banderasz74
tag
válasz Hegyirabló #2300 üzenetére
Igazad van,ez nem normális dolog!!Lehet hogy egy rossz készüléket kaptál,de akkor is!!!Cseréljék ki vagy kártalanítsanak!!!Bánom én is annak idején nem vágtam a fejükhöz a Samsung galaxy s advancet!!!!
-
Hegyirabló
veterán
válasz Banderasz74 #2301 üzenetére
Le is egyeztettem egy ügyvéddel, jövő kedden megyek hozzá. Első körben ügyvédi felszólítás a Sonynak, ha az nem használ, akkor perelek. Megér ez nekem 30-40 ezer forintot, főleg ha a Sony veszít, és ő fizeti a perköltséget.
Aquila non captat muscas.
-
harry3
őstag
-
Flind
senior tag
válasz Hegyirabló #2303 üzenetére
30-40k-t + a rá szánt időt, úgy, hogy ez minden IPS-sel megtörténhet, sőt, Sonynál pont kevesebbszer olvasni ilyet, mint pl. LG-nél és HTC-nél. Igazából szerintem kb. 0 esélyed van. Nem ígért semmi olyat a Sony, hogy ez a kijelző garantáltan nem fog besárgulni, mivel azt technológilag lehetetlen kivitelezni - ártól függetlenül (ennyi erővel a Samsungot is beperelhetnéd, hogy miért ég be az Amoled). Ellenben ha beviszed gariztatni, természetesen szó nélkül cserélik.
Vagy nem? Mert ha nem, már indokolt is lehet a per, de úgy is max annyit nyersz, hogy mégis cserélik. Cserébe elmegy vele egy csomó időd.
Olyan ez, mintha neked koccannának és behorpadna kicsit a kocsid hátulja, te meg beperelnéd a biztosítódat, hogy mégis mi ez. Persze ők fizetnék a kárt, mivel az a dolguk, de te mennél a bíróságra, hogy hogy engedhették ezt, amikor havi x forintot tejelsz nekik.
Már abban az esetben, amennyiben a Sonynál szó nélkül gariztatnák. Nekem nem volt még velük dolgom, tudom hogy nem a legjobbak, de ez elég alapnak tűnik. Pixel hibánál ők asszem 4-től számítják be a problémás készüléket, ez bőven nagy terület ahhoz.[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz Hegyirabló #2303 üzenetére
Mondjuk nem teljesen értem, hogy kit-mit-miért perelsz?
Van garanciád, ami él? Akkor visszaviszed és javítják-cserélik, stb....Ezen nincs mit perelni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tplink89
újonc
Van egy Z3-am eladó.
[link]
Ha nem szabad fórumban hirdetni akkor elnézést kérek. -
Hegyirabló
veterán
De, van mit perelni. Mivel én ma közölni fogom a szervizben, hogy kizárólag a cserét tudom elfogadni - ezt be is jegyzem a vásárlók könyvébe - mert aránytalan érdeksérelem ér azzal, hogy legyen bármilyen Sony telefonom, azzal folyamatosan szervizbe kell rohangálnom, akkor is, ha 50 ezer forint, akkor is, ha 200 ezer. A rádiótelefon mindennapos használati tárgy, amelyre nélkülözése nekem ugyancsak érdeksérelmet okoz. Ez is benne van a jogszabályban. Valamint hivatkozom arra, hogy a javított telefon értékcsökkentnek számít.
Na most ezt a kérésemet nyilvánvalóan el fogják utasítani, kénytelenek lesznek mindezt írásban megtenni, hiszen beírok a vásárlók könyvébe, valamint ma felkeresem a Sony-t is azzal, hogy cserére tartok igényt. Ezt átadom nekik írásban, amire szintén kénytelenek lesznek választ írni. Ami feltételezhetően elutasító lesz.
Ekkor lép a képbe az ügyvéd, aki első körben ügyvédi felszólítást küld nekik. Ha ez nem lesz hatásos - amit kétlek - akkor beadjuk a keresetet. Ha ez sem lesz hatásos, akkor jöhet a per, de akkor beidéztetek egy rakat Sony tulajdonost, mert akkor felhasználom azt az engedélyt, amelyet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságtól kértem, mely szerint aláírást akarok gyűjteni a Cordon ellen a jogszabálysértő tevékenysége miatt. Biztos vagyok benne, ha kiállok egy napra aláírást gyűjteni a Cordon telephelye elé, 100-200 aláírás össze fog jönni. Mindezt tapasztalatból írom, hiszen nyáron ugyanezt eljátszottam a Telenorral, ott két órán át kellett aláírást gyűjtenem az Astorián lévő üzletük előtt, mire megtörtek. Hozzáteszem, a két óra alatt ott is összejött 50 aláírás.
Ha ez sem hatja meg a Sonyt és a Cordont, akkor az aláírásokat szépen beadom a megfelelő hatóságnak, kérvén egy piacfelügyeleti eljárást a cég ellen, alátámasztva a rakás aláírással, amit gyűjtöttem. A piacfelügyeleti eljárás, na az meg minden cég rémálma, mert ott akár több száz milliós bírság is kiszabható.
Annak idején már a Prohardver tulajdonosával is megbeszéltem, akár itt, a fórumon is gyűjthetem az embereket a Cordon elleni eljáráshoz. Biztos vagyok benne, hogy számtalan embert fogok találni, aki örömmel aláírja majd az ívet. Aztán majd meglátjuk, ki fog győzni, a Cordon, vagy én.
Nagyjából ennyi. Kicsit jobban meg kellett volna nézni azokat a jogszabályokat.
Van kérdés?
Aquila non captat muscas.
-
mycso
veterán
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Nincs kérdés, szimplán hülyeség amit leírsz, de sok sikert.
Látom sok ráérő időd van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
P3.t3r
csendes tag
Ha tényleg ezek az újítások a .77 build-ben akkor inkább nem frissítem zavarna a Google kereső sáv és az asztal animáció hiánya. Remélem a Google kereső sáv nem egy kötelező dolog és 5.0ban nem lesz az asztalra égetve.
-
Wajk
addikt
nem egészen...
23.0.A.2.105 to 23.0.1.A.5.77
– Enhanced audio volume in notifications and ringtones
– New Xperia™ camera app: Portrait retouch
– Improved Exchange ActiveSync performance
– Fine-tuned audio for speakerphone
– Stability and performance improvementsiPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Az elején nem lesz igazad, mert javíthatják szerintem.
-
P3.t3r
csendes tag
-
Xeon7
aktív tag
Sziasztok,
Hátha idén van valakinek ideje/kedve segíteni
Adott egy Telekomnál vásárolt gyárilag független Z3-s, amire szeretnék feltenni gyári firmwaret.
Tudom sokszor le volt már írva, de nehéz több hozzászólásból kibogozni a dolgot.
Nem tudná valaki szájbarágósan összefoglalni (milyen softer, melyik firmware, stb...) a dolgot?
Nem szeretnék téglát csinálni a telefonbólElőre is köszönöm a segítséget.
-
darvinya
titán
válasz Hegyirabló #2298 üzenetére
Ne használj mágneses tokot.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Wajk
addikt
ha jól tudom pont eddig volt az, hogy hiába távolítottad el a keresősávot, nem tudtál pakolni a helyére...
A jelenlegi helyzet a következő:
(Én NOVA-t használok, de most beröffentettem a gyárit, hogy csekkoljam)1. alapállapot
2. kikapcsolt keresősávval
3. a gyári launcher szerkesztő módjában kapcsolhatod ki
4. maradok a NOVA-náliPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
SkyS1gn
félisten
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Lehel43
tag
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Nem értem miért kell egyből pereskedesel fenyegetozni? Meg sem próbáltad meg hogy mit mondanak a garanciával. Én nem tudom megerteni az ilyen magatartást. Prémium osztályú autó szervizbe melozok, ahol az autó árak gondolhatod hogy magasak. Mégse jön senki perrel fenyegetozni ha probléma van az autóval. Meg kell érteni hogy tévedesek, hibák léteznek bárhol! Megsugom neked hogy ha valaki perrel fenyegetozve jönne be, akkor az szopna.... Hidd el bármilyen hibát be lehet bizonyítani hogy felhasználó hibája. Egyébként sok sikert kívánok. Lehet ott működik ez.....
[ Szerkesztve ]
-
klikkgame
csendes tag
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Amennyi időt és energiát belefektettél abba, hogy ennek utána jártál és kigondoltad az egészet, illetve intézted az ügyvédet, annyi idő alatt simán elvihetted volna a szervízbe a készüléket és ott gond nélkül kicserélték volna (minimum a kijelzőt).
Szerintem egyáltalán nem jogos a felháborodásod, nem tökéletes egy mobil sem, ezért előfordulhatnak nem várt meghibásodások. Ezeknél a meghibásodásoknál használhatod ki azt a dolgot, amit úgy neveznek, hogy garancia Ne hidd, hogy csak a Sony csinál hibás termékeket, hiszen még az Applenek is vannak hibás telefonjai, pedig az prémiumgyártó!Ui.: Nem támadásként írtam, csak kikívánkozott belőlem
[ Szerkesztve ]
"In real open source, you have the right to control your own destiny."
-
Danny750
őstag
válasz hurrikan #2278 üzenetére
Természetesen az androidos appokra értettem.. Volt csúcs droidom nem is egy ,de az i6 stabilabb meg mindig..
(Es nem én hoztam fel az iPhone-t ....)
Nincs olyan játék androidra, mint ios-re... Nem véletlenül nagyobb a méretük, sokkal reszletesebbek ..
Semmi Off>>iLoveMyiPhone5s&BeatsSolo2<>AlFA&HoNdA&BmW<<
-
Wajk
addikt
válasz Imike20 #2338 üzenetére
innen használom a 2.0-s verziót az még nem cserél sok mindent csak pont annyit ami az én ízlésemnek megfelel... (nem tetszenek az utána következő fehér Launcher módosítások...)
iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
Hegyirabló
veterán
Egyrészt valóban sok időm van, ráérek, másrészt, ez, hogy "Hülyeséget írsz!", ez nem érv. Ez a tudatlanok érve, akik nem tudnak valamit, nem értenek valamihez, de ezt beismerni nem képesek, ilyenkor jön ez.
Na most én tíz éve foglalkozom társadalmi munkában, civil tevékenységként fogyasztóvédelemmel. A teljesség igénye nélkül a következők ellen értem el sikert: Telekom, Telenor, Vodafone, Aqua Computer, Carlsberg Magyarország, BKK, Deichmann, Pepsi, UPC, sorolhatnám még. A legnagyobb sikerem ez idő alatt egy 1 millió 200 ezres bírság a Telekomnak. Aki tudta rólam, hogy ezzel foglalkozom, és megkeresett, ha tudtam, segítettem, úgy számolom, hogy 80% felett van a sikerességi rátám. Mert tudom, hogy mi az, amiktől a cégek félnek. Én pedig egyezkedés keretében felajánlom nekik a választás lehetőségét: teljesítik, amit kérek (pontosabban, amit az kér, akit képviselek), vagy a másik megoldás. Az egyik kerül x ezer forintba, a másik kerülhet több millióba, plusz presztízsveszteség.
Egy példa. Megkeresett valaki nyáron, hogy sehol nem lehet kapni a Pepsi nyereményjátékos kupakú üdítőit, pedig már régóta tartott az akció, a boltokban nem volt sehol. Írtam egy levelet a Pepsinek, hogy még is hogy van ez, legyenek kedvesek a képviseltemnek kárpótlásul egy karton nyereményjátékos üdítőt házhoz szállítani. Visszajött a levél a marketingigazgatótól, lekezelő, és flegma. Na most erre megemlítettem neki, hogy nem mellesleg újságíró vagyok, és hogy mellette fogyasztóvédelemmel foglalkozom, mellékeltem neki a már említett Telekomos bírság határozatát. Másnap jött a telefon, hogy hova szállíthatják a nem egy, hanem két karton üdítőt kárpótlásul az "ügyfelemnek", az okozott kellemetlenség miatt.
Tavaly nyáron a nekem volt nézeteltérésem a Telenorral. Megkerestem személyesen a kommunikációs igazgatót, mint szakmabelivel talán szót értek. Flegma, lekezelő, fenyegetőző volt. Azt mondta, csinálhatok amit akarok, ők nem teljesítik a kérésemet. Fogtam, beadtam egy adatgazda igénylést a NAIH-hoz, megjött pár nap alatt az engedély, kértem kölcsön egy pultot egy politikus ismerősömtől, felragasztottam rá a megfelelő szövegeket, és kiálltam aláírást gyűjteni az Astoria Telenor elé. Kijött az üzletvezető, azt mondja, utánanéz a dolognak. Visszajött, mondja, hogy a vezetőség elzárkózik továbbra is, gyűjtögessem az aláírást nyugodtan. Így is tettem. Két óra alatt aláírta vagy 50 ember. Idősek, fiatalok, nők és férfiak, értelmiségi és munkás. Ott panaszkodtak nekem, szidták a Telenort. Odajött az Origo egy újságírója, el volt ájulva, hogy milyen civil kurázsi ez. Volt egy fickó, aki azt kérte, had fotózzon le engem és a pultot, mert idézem "Ekkora oltást egy céggel szemben még nem látott.". Még egy kerekes székes férfi is aláírta. Természetesen mind Telenor ügyfelek.
Két órát bírta a Telenor. Két óra múlva, miután látták, hogy volt olyan, mikor öten álltak a pultom előtt (sok párt örülne, ha választási kampányban öt ember állna oda a pultjukhoz), és látták, hogy mennyien aláírnak, újra kijött az üzletvezető azzal, hogy egyezzünk meg. Befejezem az aláírásgyűjtést, cserébe teljesítik a kérésemet. Rájöttek, hogy nagyobb a presztízsveszteség, mint amennyibe az én kérésem kerül.
Na, most mivel a Coronnal is volt már nézeteltérésem, tavaly velük kapcsolatban is beadtam a NAIH-hoz egy kérvényt, meg is kaptam, most ellenük kezdek aláírást gyűjteni, GVH felé, piacfelügyeleti eljárást kérve a Cordon ellen. Szerinted mennyi százaléka fogja aláírni azoknak az ügyfeleknek, akik éppen akkor hagyják ott néhány hónapos, 50-100-150 ezer forintos készüléküket? Borítékolom, hogy akik akkor járnak a Cordonnál, amikor én éppen aláírást gyűjtök, azoknak a 90% alá fogja írni.
Mai napon Sonyval kapcsolatban is beadtam egy NAIH kérvényt, pár nap, és azt is megkapom, ellenük is gyűjteni fogok. Meglátjuk, melyik éri meg nekik jobban, egy lehetséges piacfelügyeleti eljárás, aminek vége több tíz, vagy több százmilliós bírság is lehet, vagy az, hogy kicserélik a készülékemet. Nyilván te sosem leszel egy ilyen cég vezetője, de tételezzük fel, hogy igen. Lehetséges, hogy nem fog a hatóság semmilyen bírságot kiszabni a cégedre, de megkockáztatnád? Na, ezért írtam, hogy tudom, mitől félnek az ilyen cégek.
Ja, és szintén tavaly megbeszéltem a Prohardver illetékeseivel is, hogy akár a fórumon is közzétehetem, hogy keresem azokat, akik szintén elégedetlenek Cordonnal, Sonyval. Tehát ezt is fel fogom használni.
UI: "Sok ráérő időd van." <-- Én még csak most tanulok a másoddiplomában nyelvészetet, de szerintem ilyen mondat nincs...
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Lehel43 #2325 üzenetére
Kettő év alatt a harmadik Sony telefonomnak sárgul be a kijelzője? Úgy, hogy mint a hímes tojásra vigyázok mindegyikre? Na ne!
Azt szeretném kérdezni tőled, ha te két év alatt, birka módon, mint amilyen én voltam eddig, három prémium kategóriás akármit vettél volna, amiből mindhárom meghibásodik, a harmadik két hónappal a vásárlás után, te mit szólnál? Lenne ekkor még mindig türelmed? Nekem már nincs. Nem azért veszek telefonokat, akár 100, akár 200 ezer forintért, hogy két hónap múlva a szervizbe rohangáljak. Nekem ebből elegem van. Ne magyarázza nekem senki, hogy csak én vagyok olyan balszerencsés, hogy háromszor is besárgul a telefonom. A Z esetében ültünk az asszonnyal a buszon, néztünk valamit a neten, és a szemünk előtt jelent meg a sárga folt a kijelzőn. Mit csináltam rosszul, amivel okoztam ezt? Neteztem egy olyan telefonnal, ami alkalmas netezésre? Vagy mit rontottam el? Két telefonnal való szívás után adtam még egy esélyt a Sonynak. Megvettem a kapható legdrágább készüléket. Egyben fizettem ki, nem részletre vettem. A pohár betelt. Perelek.
Egyébként tegnap voltam a Cordonnál, beszéltem a szerviz vezetővel, megmutattam neki, hogy jogomban áll aláírást gyűjteni ellenük, megmutattam, hogy milyen volt a tavaly nyári Telenor elleni aláírásgyűjtés, a fickó csak nyelt nagyokat. Ígérte, hogy személyesen, a legjobb alkatrészt építik be, a legjobb műszerésze fog dolgozni vele (Ez is milyen már? Van legjobb, meg nem legjobb alkatrész? Legjobb meg nem legjobb műszerész? Ki dönti el, hogy kinek a telefonjával, mi történik? Ki kapj a legjobb alkatrészt, és a ki a nem legjobbat?).
Megmondtam, hogy kizárólag csereutalványt tudok elfogadni, mert egy két hónapos, főalkatrész cserés telefon jelentősen értékcsökkent. Voltam a Sonynál is tegnap.
Garantálom minden kétkedőnek, hogy előbb vagy utóbb, így vagy úgy, de kezemben lesz az új készülék! Tapasztalatból írom. Eddig mindig én győztem. Most is én fogok.
Aquila non captat muscas.
-
nbware
senior tag
válasz Hegyirabló #2342 üzenetére
hááát nem tudom, ráfordítasz több mint száz órát, mire ebből lesz valami, ne haragudj, de az óradíjammal számolva többe lenne összesen, mint a telefon teljes összege és akkor csak annyi történik, hogy kicserélik a telefont, ami nem biztos, hogy nem fogja ugyanezt csinálni pár hónap elteltével.
Nekem pl a Samsung S4 volt ez, hogy havonta kellett beadni szervizbe, a végén kicserélték, de már nem volt bizalmam mint márkában és inkább eladtam/becseréltem más márkára...
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
-
nbware
senior tag
válasz Hegyirabló #2346 üzenetére
hááát igen, én samsungot soha többé, remélem sonyval nem lesz ilyen gondom
Esetleg még LG, ha az se, akkor jöhetnek kicsi kínai telefonok olcsónLenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
-
#76385920
törölt tag
válasz Hegyirabló #2346 üzenetére
Az hogy koreai miben befolyásol? Pusztán csak kiváncsiságból kérdem...
-
#76385920
törölt tag
válasz Hegyirabló #2349 üzenetére
Persze ismerem, de ez oda-vissza igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen