Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sxxorp

    őstag

    válasz mrlujoak #1883 üzenetére

    Én nem szólok hozzá olyan témához, aminek nem jártam utána. Nem vagyok kompetens, nem érdekel a Motorola, mert nem azt vettem. Nem vagyok fogyasztóvédelmi ügyekre specializálódott ügyvéd sem, hogy minden ilyen ügyet felkaroljak, csak a te agyadban van összemosva a két ügy.

    Nem tudjuk mit okoz hosszabb távon a tücsök, de ott van. A némaság az aggasztó, ahogy problémát 'kezelik'.

    Ismét ki kell igazítsalak, már nem tehetem meg, hogy nem is megyek a közelébe - mikor megvettem a telefont jöttem rá a probléma kiterjedtebb mivoltára. A cseregarancia ideje alatt nem tudtak számomra hibamentes készüléket biztosítani - mind ilyen volt, és csak csökkentett pénz járt volna vissza.

    Az ajánlás kérdésben - úgy látszik elég egyszerű a készleted, lehet ezt más másképpen is, davey07 ezt javasolnám most is (ko9 engedd meg, h idézzem közös mondatainkat):
    "Megjegyzés: Ezzel senkit nem akarunk elriasztani a készülék vásárlásától, maximum annyit javaslunk, hogy várjon vele egy kicsit, hogy a SE hivatalosan lépjen a javítás ügyében, megjelölje a problémák okát, és a megoldás mikéntjét (készülékcsere, javítás, szoftvercsere stb.), valamint tájékoztassa az ügyfeleit arról, hogy melyik időpont után gyártott készülékek nem rendelkeznek ezzel a hibával.
    Ez a típus a felmerülő hibáktól túl egy különösen jól sikerült, egyedi telefon, ami Ár/Érték arányban verhetetlen! Akinek van, az sem másra akarja cserélni, csak annyit szeretne, hogy jól működjön." [link]
    Remélem észlelhető a különbség.

Új hozzászólás Aktív témák