Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dystopia #5 üzenetére

    Vannak olyan kitételek, hogy a reserve engineering bizonyos esetekben szabad. Például optimalizálás elősegítése. A DICE is erre hivatkozott a Frostbite 3 esetében, amikor elkészítették a BF4-hez a januári patchet és abban a GeForce optimalizálást.

    (#7) duc: Csak Keplerre van optimalizálva. A Maxwellt előbb vissza kell fejteni.

    (#8) huskydog17: A társadnak is TressFX-es lesz a haja. Igaz a hapsi haja nem mozog.
    Star Citizenben biztos lesz.

    Egyrészt a stúdiók megkérték, hogy optimalizálják GeForce-okra, mert az AMD-nek megvan a tudás a birtokában, hogy ezt valamilyen formában megtegyék.
    Nyilván ennek van egy üzleti oldala is. Az NVIDIA stratégiájának kulcsfontosságú eleme, hogy elvegyék a fejlesztőktől a program futtatási sebességének kontrollját. Az AMD most ennek a stratégiának keresztbe tesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Reggie0

    félisten

    válasz dystopia #5 üzenetére

    Miert lenne buncselekmeny? Megveszed a GPU-t es azt csinalsz vele amit akarsz. A szellemi tulajdonhoz fuzodo jogokat nem sertheted meg, de azok kozott nincs olyan, hogy nem ismerheted meg. Masolnod, jogosulatlanul felhasznalnod stb. stb. valoban nem lehet.
    Meg a nagy IC gyartok is marjak es toljak mikroszkop/rontgen ala egymas IC-it, nem azert mert jogserteni akarnak, csak figyelik, hogy a masik hogyan all technologiailag es hogy nem-e hasznaltak fel az o IPjukat jogosulatlanul. A megismeres sosem tilos.

Új hozzászólás Aktív témák