- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen monitort vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dazsar
aktív tag
-
Multi13
tag
válasz Multi13 #87187 üzenetére
Ma kipróbáltam a problémámra EZT a módszert, de sajna ez sem segített.
A kérdésem annyi lenne, hogy hogyan tudok esetlegesen olyan gyári ROM-ot feltenni (kipróbálni) a telefonon, hogy az véletlen sem járjon garancia vesztéssel? Olvastam, hogy korábban ez a teló a 4.1-es droiddal jött ki. Esetleg ez elérhető valahonnan?
Jelenleg (gyárilag) a 4.3-as van fent.Kicsit tartok tőle, hogy ha beviszem a szervizbe, akkor újrahúzzák a 4.3-at, ami egyáltalán nem fogja megoldani a problémámat. Esetlegesen ezt az újrahúzást én is meg tudom tenni? Persze nem a gyári beállítások visszaállítására gondolok, hanem recoveryből v. egyéb megoldással...lényeg h a gari megmaradjon végső megoldásra.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
Multi13
tag
válasz Multi13 #87187 üzenetére
Mivel úgy néz ki, hogy eléggé ismeretlen eredetű a problémám, így tegnap fogtam magam és beugrottam a helyi samsung szervizbe, hogy beadjam javításra a készüléket. Nos, nem tudom ki mennyire értesült a samsung új szemléletével kapcsolatosan......legnagyobb megdöbbenésemre azt mondták, hogy a szervizpontból már nem lehet elküldetni a készüléket, hanem szept 1.-től már csak személyesen lehet intézni a garanciális javítást oly módon, hogy el kell menni a postára, ahol állítólag adnak egy olyan csomagot, melyben fel kell adni a készüléket + tartozékait ill. a garpapírt és a számlát. Természetesen ott le kell írni a problémát ill. megadni egy címet, hogy hova jöjjön vissza a készülék. Ez a samsung legújabb találmánya.....
Mondanom sem kell, hogy nem kicsit voltam felháborodva ezen, mert úgy gondolom nem azért vettem egy 80k-s készüléket, hogy ezek után egy ilyen tróger szolgáltatást kapjak a saját kontómra. Persze ezáltal a cserekészülék is nuku, szal én jelenleg iszonyat nagyon csalódtam a márkában.Persze személyesen is el lehet intézni ha az ember elutazik Budaörsre a Kinizsi utcai Telemaxhoz.
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
vwpolopg
őstag
válasz Multi13 #87266 üzenetére
Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, "Prémium Assistance" szolgáltatásunk keretében ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról, csomagolásról mi gondoskodunk.
Hogy működik a Prémium Assistance szolgáltatásunk?
Futárunk az Önnel előre egyeztetett helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket.
Lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Önnel előre egyeztetett helyen és napon visszaadjuk azt.Hogyan igényelheti a Prémium Assistance?
1. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, ha még nincs My Samsung profilja.
2. Ha még nem tette, regisztrálja prémium Samsung készülékét a Termékeim oldalon.
3. Töltse ki az igénylőlapot a Prémium Assistance oldalon.A szolgáltatás igénybevételéhez rendelkeznie kell a készülék vásárlását igazoló számlával és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes jótállási jeggyel, valamint regisztráció útján meghosszabbított garancia esetében az igazoló lappal.
Ennyi. Belépsz, leadod az igénylést, hívnak, jönnek, elviszik, visszahozzák, örülsz. Ha nem javíttatni akarod, nem tudom, hogy a 72 óra érvényes-e egy cserélt készülékre is vagy sem, hátha itt van valami szaki aki megmondja...
[ Szerkesztve ]
-
Multi13
tag
válasz Multi13 #87767 üzenetére
Szoftver frissítésre visszatérve. Annyira friss lett rátéve, hogy most a készülék le is töltött egy frissítést. Még nem telepítettem, mert gondoltam megkeresem a készüléken a telepítendő állományt (h kimentsem vhova), de nem találom sehol. Nem is fogom?
Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
trobi28
addikt
válasz Multi13 #87774 üzenetére
Bocs, azt hittem Tmobilos.
Akkor szólj hogy szar, verd ki a hisztit hogy fogytán a türelmed stb.
Légy határozottabb és akkor tesznek valamit
Mondjuk nem értem miért vitték el, a helyszínen szokták javítani.[ Szerkesztve ]
Boldogok a tudatlanok, akiket nem terhel gondolat súlya!
Új hozzászólás Aktív témák
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Xbox Series X|S
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest