Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -B-

    senior tag

    válasz Jadro #74409 üzenetére

    Megjött a válasz a Samsung ügyfélszolgálatától a Telekom féle elektronikus garanciajeggyel kapcsolatban:

    Tisztelt xy!

    Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult.
    A garanciális javítás igénybevételéhez eredeti, kitöltött és lepecsételt jótállási jegy szükségeltetik. Amennyiben elektornikus garanciajegyet kapott,szíveskedjék az internetes áruházzal egyeztetni az eredeti jótállási jegy kibocsátása érdekében.

    Bízunk benne, hogy válaszunk teljes körűnek és hasznosnak bizonyult az Ön számára. Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
    Üdvözlettel,

    Samsung Electronics Magyar Zrt.
    Ügyfélszolgálat

    Most csoszogjak be egy kib***ott Telekom üzletbe és pecsételtessem le a garanciajegyet, mert jelen formájában a Samsung szerviz nem fogadja el. Ez marha jó!

Új hozzászólás Aktív témák