Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BDave

    őstag

    válasz Rem-X #3986 üzenetére

    Lehet, hogy kicserélik. Barátnőm S2 kijelzőjét úgy cserélték ki, hogy azt mondta - ami igaz is volt - "csak sötétben lehet látni, hogy csíkozódik a kép". A fiatal srác kijött, megkérdezte, hogy tényleg szeretné-e ha kicserélné a kijelzőt, mert lehet, hogy nem lesz jobb és ugyan ez lesz az új kijelzővel is, de ő igent mondott és ott helyben kicserélte, ráírta a garancia papírra és ment is. Kb. fél óra volt (egész végig ott voltam és közben "faggattam" is :) ) és közben azt mondta, hogy a Samsung elég komoly figyelmet fordít az ügyfelek elégedettségére, mert nem áll neki semmiből egy kijelzőt kicserélni. Nekem így pozitív tapasztalatom van a szervizzel, ellentétben premete kollégával.

Új hozzászólás Aktív témák