Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gazember666
újonc
Ez egy teszt???
Hol vannak a régi tesztírók?
Ez ilyen józsika cikk volt tekerőbesenyőről.Logouton naponta berjegyzésekbe nagyságrendekkel jobbak vannak...
Se füle se farka...
Ki gondolta komolyan,hogy ez egy ekkora oldalnál teszt címszó alatt kimehet?
3 oldal semmitmondó szubjektív büfi.... -
gabber01
addikt
Milyen kár, hogy az ezeréves Gothic 1 is oda-vissza alázza összetettségben...
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz gazember666 #1 üzenetére
Úgy gondoljuk, hogy az internetes olvasók igényei merőben mások, mint mondjuk 10 évvel ezelőtt voltak. Személy szerint tényleg sajnálom, ha neked nem tetszenek az efféle tesztek, amik nem mondjuk a grafika alapos kivesézésére vagy a harcrendszer leírására, hanem élmények, vélemény átadására törekszenek, de mi ezt a trendet követjük. Ha a te igényeidnek a Logouton található tesztek jobban megfelelnek, akkor egyrészt nagyon örülök, hogy a lapcsaládon belül azért csak találsz a szád ízének megfelelő írásokat, másrészt megkérnélek, hogy a jövőben a kritikáid egy kicsit visszafogottabb stílusban írd meg!
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
NemesTom
tag
Jó teszt, táccik
-
Redcaster
őstag
válasz gazember666 #1 üzenetére
Most komolyan vetted a fáradtságot, és csak ezért a hsz-ért beregeltél?
A teszt jó lett, tegnap kezdtem el pont az 1. részét, a régi Gothic feeling itt is megvan, habár lehetne darkosabb picit. Dark Waters tesztek alapján nm olyan jó, de ezzel mindenféleképp teszek egy próbát
-
gabber01
addikt
Hát az a bizonyos feeling csak nagyon hellyel-közzel van meg. A Factionök szedett-vedettek mind, nincs köztük semmilyen konfliktus, a világ fel van darabolva, nem egységes, a harc vicc, nincs benne semmilyen kihívás (míg a Gothicokban az elején egy patkány is megölt, itt a kezdetektől simán le lehet verni egy gólemet is egy bunkósbottal mindenféle fejlesztés nélkül), és még sorolhatnám...
Ez is elqrvult, mint minden más. "Éljen" a kommercializálódás. Nevetséges ami az utóbbi időben a játékiparban történik.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
-
minimumgame
tag
-
TRIvidore
tag
Lehetne valoban komolyabb review, de szàmomra meghozta a kedvet, h a Skyrim befejezèse után a Risen 3. rèszèbe is belevàgjak. Manapság valoban kincs, ha egy játèknak lelke van. A DE: Human Revolution ota, csak a klasszikusok közül játszottam ilyennel...
Never say no to...@##%%£...Panda
-
NemesTom
tag
válasz gazember666 #1 üzenetére
Lolmá, most nézem, hogy valaki mondta, hogy: ,,csak ezért regisztráltál?" kíváncsiságból ránéztem a profilra, és igen
-
L3zl13
nagyúr
válasz minimumgame #12 üzenetére
A videó alapján a csaj szinkronja lazán alulmúlja a főszereplőét. Nem tudom mennyire fontos szereplő, de azért szomorú egy remek játékot ilyesmivel elrontani.
Aki hülye, haljon meg!
-
XuChi
addikt
Ez a játék egy borzalom. 10 perc után landolt a kukámban. Egy forintot nem ér. Nevetséges és idegesítő harcrendszer, gagyi karakterek, béna hangok. Na és a test fizika Megütöttem egy madarat ami rám támadt és ahogy megütöttem elrepült kb 20m-re tőlem. Na ne mááááár. Mi ez 2014-ben ???
-
#52815360
törölt tag
válasz gazember666 #1 üzenetére
Sokkal jobb, mint a régi tesztek, amiknek a 2/3 -a tutorial volt. Az értékelősdi meg egy vicc volt 8-9 tetszett, 6-7 nem tetszett. Jó az új irányvonal.
-
_Scythe_
aktív tag
-
#08052480
törölt tag
válasz Bad Pritt #14 üzenetére
Bar nem igazan derult ki szamomra mit is ertenek itt az emberek 'a jatek lelke' alatt, egyreszt gyanitom egy elo, nyilt vilagu rpg-nel ez egeszen mast jelent mint egy cso fps-nel, masreszt amire Te gondolsz az a sztori konkluzioja - viszont nezve az Infinite teljesen mu, lelketlen varosat es agyatlan jatekmenetet ... hat, aligha fog megfelelni a definicionak.
-
BoneDragon
veterán
Egyetértek. Csiszolni a harcrendszeren? Ez most komoly? Egy rakás gőzölgő tehéntrágya a harcrendszer. Képesek voltak benne hagyni azt ami már a 2. részben is gagyi volt. Ez most komoly? Én azt nem értem, hogy tetszhet ez az embereknek... 20 perc után olyan frusztráló, hogy a gépet is hajítom kifelé. Ahogy nézem az embereknél egyre alacsonyabb az ingerküszöb ahogy jönnek ki az egyre jobban lebutított szarok. Hozzászoknak az emberek a szarhoz magyarul.
-
Shing
őstag
De miért kellett váltani? Kevés az olvasó? A trendek követése nem azt jelenti, hogy igazodtok a többi oldalhoz? Akkor ez az oldal miben lesz különleges, miért olvassam pont ezt? Nem mondom, hogy rosszabb az írás, de nem is jobb... csak más. Mondjuk az zavar, hogy egyelőre nincs pontozás. És miért van az, hogy NightBagoly publikál, ír mindent? Semmi bajom nincs vele, csak nem értem. Összességében szerintem kár volt változtatni.
-
VictorHUN
aktív tag
Minden teszt irása csupán saját véleményen alapul és sosem az enyémre igy én szarok minden tesztiróra aki ha lehúz vagy istenit egy játékot.
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
Cathulhu
addikt
Ugy mint osgotikos mondom azt, hogy a Risen1 jo iranyba indult el, a 2 csapnivalo volt (az egyetlen PB jatek, amit 2-3 ora utan dobtam) ez meg egy kicsit visszavett, de meg mindig nem eri el az 1. reszt sem, nemhogy pl a Gothic2-t.
Nem ertek egyet Bagollyal rengeteg dologban, pl a grafika szerintem a maga modjan szep, a naplementeben a fak lombjain keresztul atszurodo fenyben megcsillano tocsak fog islanden pl engem elvarazsoltak. A modellek teszik rohelyesse, egyszeruen vicc ahogy kineznek, raadasul par sablon ismetlodik a karaktereken is.
Szinten grafikai baj, hogy meg ultra beallitasokon is az orrod elott dobja be az NPCket illetve valt at nagyobb felbontasu modellekre. A gyatran megvalositott DoF nem hogy segitene ezen, de meg zavarobb tole az egesz. Kis ini mokolassal lehet ajta javitani, de akkor meg mas problemak jonnek elo (allo animaciok, villogo fenyek, stb).
Hang is fura neha, alapbol 128 csatornara van allitva a rendszer, de azt neha sikerul tullepnie, es akkor jon a ki-be kapcsolgato hangefekt, ami esoben vicces nagyon. 256-ra allitva iniben ez is javul.
A hatalmas bejarhato terulet pont a sok kicsi elaprozott sziget miatt erzodik viccesen kicsinek. Tudom, a PB motorja nem tul fejlett es foleg memoria hasznalat teruleten kuzdottek kihivasokkal, ez meg az elozo generacio 512 MB-os keretebe kellett belezsufolodjon, de akkor is, hiaba rakjuk ossze az alapteruletet, es akkor hatalmas, a bejarhato teruletek nevetsegesen kicsik. Kb mint a Gothic3-ban amikor 3 eghajlatot akartak belezsufolni egy csoppnyi vilagban. Remelem ha lesz kovetkezo jatekuk, akkor mar az uj konzolok "hatalmas" memoriajabol gazdalkodva tenyleg 1 meretes vilagot tudnak alkotni.
Es akkor ennyit motorrol, es szamomra a legfajobb pont a harcrendszer. Ezen nem finomitani kellene, hanem ujrairni. Vicc, hogy a kardcsapasokat puffereli, ha veletlenul 3x kattintottal egerrel, akkor szepen beviszi a 3-as kombot, holott lehet mar reg haritani akarnal. Ilyenkor csak kiterni lehet, mert azt veszi legalabb azonnal. Vicces, hogy ha a kombo kozben elteszed a fegyvert, akor ures kezzel fejezi azt be, de meg nem allna. Ilyen borzaszto harcrendszert nem is tudom lattam-e mar, csak a szornyu GoT jatek tudta alulmulni. 0, zero, semmi, kozelharcolni igy ertelmesen lehetetlen.
Szoveg zavaro, en is eleresztek jopar cifrat foleg meloban, de amit ez a foszereplo muvel, mar bantja a fulem, nem feltetlen kellene ilyet jatekban. Egy ketto belefer, de amikor mar minden masodik szava fuck, akkor mar naaaaa
Summa summarum alapvetoen nem rossz jatek, inkabb egy gyenge kozepes, regi motorosnak ajanlott egy probara, ok mar nosztalgiabol elneznek neki mindent es megvannak a maga pillanatai, de egy ujoncnak semmi keppen, menekuljon tole, inkabb vegye elo valamelyik Gothicot (mar ha fut), tobb elmenye lesz vele.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
HaaS
addikt
Szerintem sem rossz játék, az is tud vele játszani, akit nem érdekel! Néhány kveszt kimondottan jó... az, hogy fakkostahó az emberünk (hjaaj, hány ilyen rpg volt, amiben nehéz volt azonosulni a főhőssel) és hogy primitív a harcrendszer, az egy dolog, (ebben a Witcher a legnagyobb szemét, mégis húdejójáték).
Beleolvastam a cikkbe is, felfigyeltem arra, hogy változik a főhős jelleme... a százas skálára gondoltok? Mert azon kívól, hogy "human", az égvilágon semmi más változást nem láttam. Se világító nyitott tenyér, se glória, se pegazus voodoo doll... vagy eggyel kevesebb fakk!
Egyébként végigjátszotta már valaki? Érdemes?
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
#08052480
törölt tag
válasz Bad Pritt #28 üzenetére
Haha jo vicc. A teszt jatekanak fejlesztoi mar 10+ eve elettelibb varosokat raktak ossze mint Columbia.
Az egesz varos olyan mint valami galeria, ket sematikus lovoldozo resz kozott vegigfuthatsz nehany kiallitason, amik a kozeledtedre eljatszanak egy rovedke jelenetet, mindenfele intrakcio vagy elet nelkul. Igen, ha valami, hat az Infinite varosa teljesen mu, amit csak az nem vesz eszre, aki az utobbi 15 evben nem latott nyitott vilagu jatekot. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz #08052480 #30 üzenetére
Lol, a Gothic városai élettel teliek voltak? A bruttó 10 fős népességgel, akik egyhelyben álldogáltak? Hagyjál már lógva.
Assassin's Creed, na ott él a város (ez csak egy példa), Columbia pedig pont attól lett zseniális, hogy egy dekadens, álszent, szerinted "mű" 20. század eleji városképet festett le. Tengernyi lehetőséged volt ezt észrevenni, még az a szerencse, hogy mások is észre is vették.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
gabber01
addikt
válasz Bad Pritt #32 üzenetére
Igen, a technikai korlátok miatt. De azok ellenére is, azóta sem sikerült senkinek olyan feelinget varázsolnia. Valahogy mégis meg volt az illúzió, hogy mindenkinek meg van a helye, hogy csinálnak valamit, hogy egy egy frakció tényleg egy frakció, vagy hogy egy falu tényleg egy falu. Ezt vhogy semminek nem sikerült azóta überelnie.
És ha már Risen 3. Ez ahhoz képest egy vicc. Városokról szó sincs, de még egy normális frakcióról sem. A gothic-okban mindennek lelke volt, kész egész volt, de még a Risen 1 is százszor jobb volt ilyen téren (is), pl. a "Mage camp" önmagában jobban össze volt rakva, mint az összes fostos frakció a 3. részben. Vagy térjünk vissza a Gothic 2-höz. A város nem hogy egyedül több karakterrel bírt, mint sztem a Risen 2 és 3 együtt véve, de városon belül is több különálló terület volt, összefüggő történettel! 12 évvel ezelőtt!!! Nem csak abból állt, mint itt egy egy tábor, hogy nesztek bazzeg, itt van két épület aszt csá.
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
-
#08052480
törölt tag
válasz Bad Pritt #32 üzenetére
Igen, igen, Levine mester vizioja atjott mint mindig - csakhogy en nem errol beszelek. A varos teljesen statikus, az emberek nem csinalnak semmit, arra varnak, hogy odamenj hozzajuk es elmormogjak a sajat kis par mondatos monologjukat majd nezzek tovabb a semmit. A tengerparti jelenetnel pl ugy ereztem beszelo hullak kozott szambazok. Azt meg erosen ketlem, hogy ez 'by design' lenne igy, az elozotes anyagokban valami egeszen maskepp festett az egesz. Remlik egy jatekmenet, ahol a fohos sajat dontese alapjan megszakitott egy publikus kivegzest amire a kornyezete teljesen hiteles modon reagalt. Ez a resz a vegelegesbol persze kimaradt, de van egy hasonlo jelenet, ahol meg csak arra sincs lehetoseged, hogy kilodd oket a fogsagbol. A szimpla varosnezes, 'szababadon' barangolas pedig teljesen ala van rendelve a narrativanak. Ha kozelben vagy beindul a szkript, vegigmegy majd ha visszatersz mar csak szobrokat talalsz. Olyan mint egy film, vegletekig megrendezett, te csak megfigyelokent vagy jelen - tokeletes ellentete egy elo, lelegzo varosnak.
A Gothicos reszhez meg gabber01 kollega nagyszeruen megfogalmazta helyettem,amit akartam[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
válasz Bad Pritt #38 üzenetére
Aha hater, mert nem fekete-feher a velemenyem - koszonjuk Emese. Egyebkent a hibai ellenere szerettem a Infinitet (bar nem vennem elo ujra, a jatekmechanika tul fapados volt egy ujrajatszashoz), amiket viszont felsoroltam nem szubjektivitas kerdese.
Dehat, Fanybos gonna fan -
Bad Pritt
nagyúr
válasz #08052480 #39 üzenetére
Persze, hogy nem, mindenki azt írta mindenhol, hogy egy remekül felépített, hangulatos város lett Columbia.
Amúgy sincs olyan város, ahol mindenkivel tudsz beszélni, a legtöbben csak álldigálnak egyhelyben, vagy előre megírt útvonalon császkálnak azt ennyi.
Ja, mondja ezt egy fanyboy, aki szerint a Gothicokban élőbb városok voltak. Lol. Hanyagolom a témát, de jót mulattam.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MPowerPH
félisten
válasz BoneDragon #22 üzenetére
Jo Neked... En egyenlore el sem tudtam inditani. Vagyis a configban turkalva atirtam, hogy legalabb rakja ki full screen-re, mert az eyefinity teljesen bezavarta, es csak kis ablakban volt hajlando futni, barmit csinaltam. Most ott tartok, hogy mind a 3 monitoron megjelenik, de ugyan az. Meg jo, hogy nem vettem meg.... Es persze mig az elso reszere be lehett fabrikalni, hogy menjen szepen multi monitoron, addig itt eselytelen. Hany ev telt el? Visszafele fejlodunk?
Don't Tread On Me