- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
krx21
nagyúr
A példád nagyon nem jó... Ugyanis a X360 vs PS3 témában a programozhatóság volt a gyengéje a Sony-nak és ezért nem tudott megmutatkozni egy-két kivétellel... Itt viszont nincs ilyen különbség, sőt... Még soha nem volt ilyen közeli rokonságban a két rivális konzol...
vegytek: Akkor lehet vársz vagy plusz 2 évet, vagy többet!
(#12) kispecek: Dehogynem, a kontrollert simán fel lehet ismerni!
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
Először is a PS3 esetén is bőven látszódik, h erősebb a hw, nézz csak meg egy Killzone-t vagy egy Uncharted-et/Last of Us-t. Az egy dolog, h ezt multiplatform címek esetén nem használták ki, sőt a nehezebb programozhatóság miatt inkább hátrány volt mint előny a Cell.
De amúgy is két teljesen eltérő architektúrárol volt szó. Most viszont mindkét konzol szinte azonos felépítésű hw-t tartalmaz, és abban az Xbone-nak a grafikus részben bizony nagyon is kimutatható hátránya van. És nem csak ez, hanem a memória (legalábbis annak sávszélességében) tekintetében is jelentős hátrányban van.(ddr5 vs ddr3)
Ezen dolgok miatt az exklúzív címek grafikai minőségében bizony csúnyán elhúzhat majd a ps4.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs