- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Monitor hiba topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacccca87
addikt
Majd azért ez alá tolj szerver oldalt egy megfelelő procit ramot meg hálózatot + játékos oldalon is megfelelő internet + jelfeldolgozás. Csak maga az adatkommunikáció és feldolgozás leültetné a gépeket jelenleg.
Ez a 64 fő nagyon a határa szinte minden multis játéknak és ha megnézzük kb 2000 óta itt tartunk/toporgunk mert nem tudnak olyan netkódot írni ami képes lenne hatékonyan erőforrás zabálás nélkül futni. -
Lacccca87
addikt
Ebbe a konzolok se tudnak mit csinálni. Majd ha jön valami lángelme (mint pl a grafikába Carmak vagy hasonló kaliberü társai) aki csinál egy fasza netkódot aminél a hitreg is a helyén van illetve ruggalmas is mert hát nem lehet mindenkinek csilló megbaites netkapcsolata, akkor majd talán eljön az az idő amikor nőhet a létszám. Igaz jelenleg is vannak magasabb létszámmal operáló coop vagy multis játékok de ott nem ennyire intenzív a terhelés illetve nem elsődleges a játékos-játékos kapcsolat.
De egyébként azt sem tartom kizártnak hogy a jelenleg használt ipv4/6 protokolnak is előbújhat valami erre irányuló limitációja, mert ugye a sok infot felfoghatjuk ugy is mintha már DDOS-onák a géped. Ha 1000 játékorsól beszélkünk és mondjuk a jelenlegi source motorban gondolkoznánk akkor ott szerver oldalt 128 tic esetén a szerver mind játékosnak kikül 128 csomagot 1 s alatt. Ha játékosonként csak mondjuk 1kbyte ra saccolnánk az infot amit bekér a szerver az azt jelentené hogy 1 tic alatt begyűjt 1000Kbyte-nyi anyagot a teljes játékosbázistól ami kb 1Mb, majd azt továbbítja is a játékosok felé így 1 s alat akár 128Mb nyi csomagot is kaphatna 1 játékos ami azért elég sok (kb Gigabit kapcsolat kellene minenkinek)
Ezt meg ugye cash-elni folyamatosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen