- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
És vajon ha HSA-ra írok, az jelentősen lassabb lesz mint ha közvetlenül írok a konzol alacsonyszintű grafikai API-jára? Mennyire? Mert ha kb mindegy lenne, az csodás lenne, mert akkor tényleg csak 1x kéne megírni mindent, csak HSAIL legyen belőle, aztán majd onnantól automatikusan továbbfordul.
-
ddekany
veterán
Hát, ha ez a pár százalék az következetesen minden esetben kb. csak ennyi lenne (tehát nem az van, hogy átlagban ennyi, aztán adott nem igazán elkerülhető effekt meg 50%-al lassabb), akkor ez nagyon úgy hangzik, hogy nem is lesz majd érdemes másra programozni. Pár százalék teljesítmény kutyát nem érdekel, HA, egyenletesen annyi. Ha minden ennyire szép is jó lenne, akkor még akár érdemes lesz a PC-s portoknál az GCN-es AMD APU-s kisebbséget is megcélozni, mert nem nagy plusz költség, tehát visszahozza az árát. Na ez óriási tökön rúgás lenne az Intelnek.
-
Jack@l
veterán
Írhatnál akkor konkrét eredményekről is, mondjuk összehasonlítva a mostani csúcs 1 gpu-s pc-kkel. Valamiért azt látom hogy a nagy beharangozó után a grafika jelentősen butítva lesz pc-hez képest még mindig.
Pedig egyesek szerint vagy 10x gyorsabbnak kéne lennie az api elhagyása és unified memory miatt.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
agressiv
addikt
Tisztelt ABU, azt hittem rutinosabb játékos vagy annál, minthogy azt feltételezd, hogy valaki, aki hanggal foglalkozik az alaplapi hangkodeket használja... Semmimköze hozzá, nem a hangkodekről van szó, szerintem ézz utána, érdekes a téma! Egyszerűen túl nagy latency-vel doglozott az összes AMD platform processzor teljesítménytől függetlenül.
Mivel tönkrement a gépem egy 478-as masinát használtam az utóbbi időben és nagyon meglepődtem, hogy még akár 100%-os proce3sszorterhelés mellett is mennyire stabil volt a hangeszköz és semmiféle recsegés, kattogás elő sem fordult. Az AM3 után 1366,1156, 1155 és most megint 1156-at dolgozok és mindegyik zseniláisan ment, megy windows 7 és XP alatt is.
Ja a 775 is megvolt mindeféle gagyi csipszettel ideiglenes gépek formájában és zintén mindgeyikkel gond nélkül ment a dolog..
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
agressiv
addikt
Szerintem hagyjuk ezt, mert nem tartozik a témához, másrészt mindjárt kiakad a bullshitdetektor.
Ezért tettem offba, ha még offba rakva sem lehet offoni, akkor szedjétek ki ezt a lehetőséget, vagy ne abból legyen cirkusz, ha valaki használja. Ha nem fogllakoztál még ilyesmivel (ergó nem értesz hozzá), akkor ne te döntsd el, hogy mi a bullshit és mi nem..
Az idézett részletből is látszik, hogy tényeket soroltam, nem fikciót!
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
agressiv
addikt
Core 2-m furcsa fütyülő hangot adott.
Nem eresztett ki semmit, csak a tápáramkör hallható frekvencián dolgozott, terhelés hiányában...
De amúgy sehogy sem tudod az egészet megmagyarázni. Ha ugyanaz a hangkodek, akkor miért? Ha hordozod a hangkártyát, akkor miért? Esetleg a programban feltételes elágazás van, hogy ha AMD-n fut, akkor a semmiből ciceregjen már egy picit
Van egy DPC latency timer nevű program ami megmutajta neked a rendszer válaszidelyét vagy mi a bánatot (ehhez te értesz) és egyértelműen jelezte, hogy gond van. Ez okozza az AMD kártyák mikroszaggatását is...
Poén volt. Elnézést érte.
Pedig létező jelenség, annyi különbséggel, hogy nem a proci, hanem a DC-DC konverter tekercsei fütyülnek.
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
huskydog17
addikt
Értem, köszi. Így viszont újabb kérdések merülnek fel (tudom, csak kérdések és kérdések, bocsi, csak érdekel a téma nagyon).
Tehát az OpenGL4.x és DX11(.1) között technikailag tehát elhanyagolható különbség van. Ez esetben nagyon nem értem, hogy a fejlesztők túlnyomó többsége miért a DX-et preferálja. Valami nyomós oka kellett, hogy legyen, hogy így alakult. A DX-ért sem kell licencdíjat fizetni például? Csak mert úgy tudom az OpenGL teljesen ingyenes.
AAA játékok közül én csak az id Tech motorokra épülő játékokat tudom felhozni. Az egyik ilyen gyöngyszem a 2006-ban megjelent Prey, ahol a Tech4 addig sosem látott részletességben és minőségben pompázott. Mai játékok közül ugye a Tech5 játékok, valamint a Valve Linuxos portjai szerepelnek (na jó, van még néhány szimulátor is, mint például X3, vagy ETS széria). Annyit tudni, hogy az év végén érkező Wolfenstein játék is nagy valószínűséggel OpenGL játék lesz, hiszen feltuningolt Tech5-re épül (a 2009-es ugye a Tech4-re épült).Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy ha OpenGL alatt ugyanolyan jó eredményt el lehet érni, akkor miért a DX kerekedett felül ilyen nagy mértékben és J. Carmack (és sok más fejlesztő) miért maradt az OpenGL mellett?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
hogy most hogy fut, és hogy mit lehet, az nem éppen ugyanaz gondolom, most semmit nem offloadolnak, ami a scene előkészítésében szerepet játszik - nem akarnak úgy járni, mint a tesszelált lépcsőkkel. de ettől még lehet a scene fázisnak és GPU által támogatott része, csak nem a (jelenlegi) DX-en keresztül.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
agressiv
addikt
Amúgy azért érdekes az általam feszegtetett téma, mert eddig nem tudtam eldönteni, hogy az AMD cucainál a hardver, vagy a szoftver rossz, de most ez ki fog derülni. Mivel a konzoloknál a szoftveres rész egészen más lesz, tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz egy játék ezeken, mennyire fog szépen folyamatosan futni és megkapom a válaszomat. És ez már erősena témához kötődik.
Lacccca87
Képzeld el hogy akkor még ma is az G 4 MMX szintjét tapossuk 2x-es árak mellett.
Tisztában vagyok vele, hogy szükség van konkurenciára, és eléggé egyértelműen jeleztem, hogy nem kell annyira komolyan venni.
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
nagyúr
8 GB/sec a 2.0-s busz 16 sávon - ez majdnem annyi, mint az 1066-os DDR2/DDR3 RAM. realtime adatmanipulációhoz nyilván nem elég, de az adatcsomagok cseréjéhez bőven, ha okosan van kitalálva a dispatch.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
az előbb azt írtad, hogy a PCI-E busz túl lassú, arra válaszoltam - az a része pont olyan egyszerű.
GP API-nak meg ott az OpenCL. nem mondhatni, hogy szárnyal a népszerűsége, de erre pont jó lenne.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
zoltanz
nagyúr
De Cuda -ra sem koncentrálnak eléggé, csak meg kell nézni a h.264-es tömörítőjük minőségét pl.
Amúgy előbb-utóbb rákényszerülnek támogatni az OpenCL-t mert ARM -es platformon (ami most pörög fel) az megy, és ez az egyik fő piacuk lesz/van.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
narumon
őstag
Adobe például ennek ellenére leállította a CUDA támogatását, így ez a vonala az Adobe szoftvereknek nem fejlődik tovább.
Erről lehet valami bővebbet tudni? Mert én meg éppen azért anyázok mert jelenlegi Adobe kínálat (CS6) még Nvidia kártyákon (CUDA) megy csak jól. A CC-ben esetleg már támogatják az ATI-t is normálisan? Ez nekem nagy örömhír lenne. (Természetesen Win-ről beszélek és nem OSX-ről ott tudom, hogy normálisan támogatott kártyák az AMD-k is)
https://www.facebook.com/Naruvideo
-
agressiv
addikt
Nem mondtam, hogy kizárt, azt mondtam, hogy még eddig az összes intel alapú masinám működött és azt, hogy a VIA csipes 939-en kívül az összes AMD rossz volt. Én is azt hittem, hogy belenyúltam, de az említett szoftver leírását olvasva kiderült, hogy nem csak én tapasztaltam így, nyílván ezért ajánlottak intel chipsetet, intel i3, i5 i7 processzorral! Alkalmam volt rengeteg féle konfigurációt kipróbálni, használni és személyes tapasztalatok ezek, amikkel egyesek vitába szálnak, mert az AMD-t csókolgatják. Én vagyok az egyetlen aki kipróbált ennyiféle masinát, mégis mindenki máésnak van igaza, akik negfyedannyi gépet nem láttak, mint én, nemhogy használtak volna... Szánalom. A maradék meg értelmezni sem képes a szöveget normálisan, szóval itt hagyjuk ezt abba, sajnálom, hogy szóbahoztam! Inkább beszélgetek a macskámmal, néha úgy érzem, hogy neki is több esze van...
Hát még a borz.....
-
dezz
nagyúr
1. De azért az egyes CU-k futtathatnak más kódot, nem?
2. A cikkben sem ártana odatenni, hogy a teljes értékűséghez a Kaveri + megfelelő VGA kell (hiszen a Kaveri kevesebb, mint fele annyi CU-val rendelkezik és a memóriasávszélessége is sokkal alacsonyabb, mint a PS4 APU-jának).
Van egy ilyen mondatrész is: "ami nem mellesleg pontosan azokat az újításokat vezeti be, amelyeket az új generációs konzolok APU-i kínálnak a fejlesztőknek." Én úgy tudom, hogy a Sony kért még néhány extrát, ami csak nála van meg. És talán a MS is így járt el. Bár ezek valószínűleg áthidalhatóak, illetve elsősorban teljesítménynövelő hatásuk van.
-
Jack@l
veterán
Abu, most komolyan gondolod, hogy a megjelenő játékok pc-n butítva lesznek performance okok miatt? Azé ennyire nem kéne nyomatni a propagandát... (fogalmazhattam volna máshogy is)
Prove it![ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
100 fps-nél van 10 ms-od a képalkotásra(gyengébbek kedvéért 10000000ns), hogy egy másolás 1ns vagy 60, az annyira nem tényező. De round trip is csak 1-2 van max, nem 5. (adat be az opencl-nek/cuda-nak, cpu visszakaja, aztán mehet szépen a vertex shadernek megjelenítésre a gpu-hoz)
A butítás valsószínű szándékos menedzseri döntés, mintsem technikai/performance problémából származó kényszer, szerintem.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Múltkor már belinkeltem neked egy doktoranduszi mérést neked pdf-ben, akkor is kb ez az 1000x-10000x-es tévedésed volt pciexpress késleltetésre. Ajánlott lett volna elolvasni...
Korántsem akkra a probléma, mint azt szeretnéd látni, má csak azért se, mert akkor nem tudnál videokártyán megjelenítnei 200fpst[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Pénzért...
Bizonyára meg lehetne írni rendesen is azt a cumót, mert az opencl/cuda tud együtttműködni opengl-el(directx-et nemtom pontosan) tehát vissza se kéne írni pl a vertex vagy pixel shaderrel kapcsolatos GPGPU eredményeket a cpu ram-jába. De gondolom annyira nem is egyszerű ezt szépen megvalósítani.
Mint ahogy az nvidia is tudja mit érdemes gpu-val számoltatni és mit abszolút hülyeség/lehetetlen. (szóval nem feltétlen a másolás a legnagyobb baj)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
hát ez aztán nem nehéz kérdés. ilyen motort lényegesen nagyobb költség írni, mint egy "hagyományosat" - időben is tovább tart, jobban képzett programozók kellenek hozzá, és komplikáltabb a tesztelése. az, hogy ezért cserébe azonos hardveren duplaanyi fps-t produkálna, pont senkit nem érdekel, mert attól egy darabbal sem adnak el többet - sőt, akár kevesebbet, mert a mindenféle tesztekben való feltűnés is generál sales-t, és ha egy 7790-en vagy egy gtx 650 ti-n 100 fps-sel megy valami, akkor azt ugyan melyik hardveroldal fogja tesztelni?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen