Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz azopi74 #44 üzenetére

    a CPU-n mit modositottak? mert nemigazan ertem. Regebben sima cortex magokat hasznaltak, es az apple pont csak GPU-ban volt eros, ami nagyon jo terv, mivel egy grafikai objectum mozgatasahoz (foleg 2d), akar egy 1 mhz-s CPU is eleg, ha van mogotte egy olyan GPU ami full HD-s kepeket tud tologatni 60 fps-el. Androideknal ez nagyon alultervezett, a GPU sokszor meg a kotelezot se hozza, foleg a pixel fillrate katasztrofa. Par alphas kep (a hatteren kivul pedig szinte minden az), aztan megallt a tudomany.

    "Az ios-en kívüli világban már úgy sem nagyon terem babér a PowerVR-nek, sokkal több előny származna a szinergiából, mint hátrány...'

    meglepodnel, hogy hany droidban es kulso eszkozben van powervr. Csak mig az apple egy felhuzott csucskategoriasat tesz bele, addig a tobbiek jobb esetben egy kozep szintut. Ez eddig droidnal nem is volt nagyon fontos, mert software renderbol ment alapbol minden, amihez eros proci kellett.
    Most 4.x-tol van HW render, ha engedelyezzuk/inkabb mondhatjuk, hogy eroltetjuk (settings/devsettings/force GPU 2d render), azert szepen gyorsul(zte skate-en kb a 2 fps-rol 25-re 4.1 alatt).

    Nem latom ertelmet, hogy felvasaroljak, hisz akkor elvesztik a valasztas lehetoseget
    ok mindig a leggyorsabbat keresik (vagy bizonyos szempontbol a leggyorsabbat). Apple forumokon felmerult, hogy a kovetkezonel dobjak a powervr-t, es a mali T658 -ra allnak at, ebbol is a 8 magosra(ez 2013-ban jon ha jol emlekszem).

    Ami fura, hogy az nvidia is elegge alultervezte a tegra 3-at, bar shaderben eros a 12 GPU mag miatt, de nyers eroben meg mindig veri az ipad, ez meglepo, mivel PC-n pont fordirva csinaltak regen, izombol polygonkupac, de melle rosszabb kepminoseg.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák