Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TaylorPro

    addikt

    válasz Elims #32806 üzenetére

    Nem egyszerű ez. Az utóbbi időkben a Nokia szervizelése, garizása kaotikus. Tisztában vagyok vele hogy mit és hogyan kellene, meg csináltak eddig. Mindez nem számít, mert ki vagy szolgáltatva a szerviz "szakvéleményének"! Megverni nem lehet a Care-ban dolgozó emberkét, nyilván a Jabil szervizest sem, aki Tiszaújvárosban javította. Max a fogyasztóvédelemmel lehet őket riogatni emailben. Benne volt a pakliban hogy ez lesz. Páran jártak már így. Mivel már egyszer cseréltek nekem benne proximity szenzort, simán át forrasztottak bele egy újat, az ember gondolja hogy másodjára is így lesz. Mivel még volt garim, és nem is karc mentes már a jó öreg N8, gondoltam beadom a szervizbe. Az ügy még nem zárult le, remélem hogy a végén jól jövök ki belőle. Ezzel a típussal amúgy sincs szerencsém, oldalakat tudnék írni róla. Utólag meg lehet okosnak lenni. Cseretelefonról annyit hogy nemrég Debrecenben leadtak egy E7-et. A tulaja kapott helyette egy másik modelt mert hogy nincs hozzá alkatrész. Hogy mit kapott, már nem emlékezett rá a Nokiás emberke. Ha nem lenne bitang jó kamerája az N8-nak, már régen megszabadultam volna tőle.

    Pixel 8 Hazel

Új hozzászólás Aktív témák