- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint a hónap végén debütál.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már van a heterogén módon programozható rendszerekre komplett fejlesztőkörnyezet. Kb. 50 program épül erre. Majd úgy 2013-ban lehet komoly változás, amikor végre látunk architekturális integrálást. Az nagyon leegyszerűsíti a fejlesztők dolgát. Az OS támogatás is jöhet a Win 8-cal. Utóbbi az NV-nek kell is, mert az ARM-ra nem megy fel a Win 7. Gyanítom, hogy az ARM-os Win 8 fejlesztése nem áll meg a 2012-es szinten, mert az NV-nek annál sokkal több kell mikorra megjelenik a Maxwell.
Az Intelnek is lesz gondolom komplett fejlesztőkörnyezete az Ivy-hez, OpenCL SDK-juk már van, szóval azt kell kiegészíteni.Design Garage techdemo az csak azt mutatja, hogy a valós idejű ray-tracing mennyire nem alternatíva még. Nincs meg a folyamatos mozgás egy statikus jelenettel, és dinamikussal a helyzet hatványozottan rosszabb. Játékokban a valós idejű ray-tracing 2017 körül lehet alternatíva. Komoly terjedésre csak 2020 körül van kilátás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen