Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    Indie címhez képest azért nem szörnyű az autófelhozatal. Ami pedig a pályamennyiség - helyszínek száma arányt illeti, itt megtekinthető, mi mennyi. Ami bizakodásra adhat okot az az, hogy az SMS 2 évig tervezi frissítésekkel, új tartalmakkal ellátni a játékot, így ha a siker beüt, talán az általatok hiányolt márkák képviselői is hajlandóak lesznek leülni tárgyalni a készítőkkel a licenszelésről.

    Ja igen, a Le Mans 24 órát (vagy bármely más pályán) le lehet real-time is nyomni - még achievement is jár érte (A Day In The Life)

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #11 üzenetére

    Aham. És most hasonlítsd össze a Forza vagy a GT költségvetését a Project Carséval.

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #15 üzenetére

    Kiszúrják? Érdekes szóhasználat... Értem én, hogy sokak kedvencei hiányoznak, de hogy is mondjam... Ha valakinek a fizetése csak Swiftre elég, akkor abból nehezen lehet kihozni egy AMG Mergát. Nézzük viszont az érme másik oldalát: Ginetta például nem sok játékban fordult eddig elő. Vagy BAC Mono. És még akad pár. ;) Valamint esélyes, hogy ha sikeres lesz a játék, újabb licenszek is jöhetnek. Még egyszer mondom: ez indie fejlesztés, itt nem volt semmilyen nagy cég, nagy név az SMS mögött...

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #20 üzenetére

    Magasrol teszek ra hogy indie ceg - Márpedig az általad sérelmezett hiányosságok egyik alapvető oka ez - úgy a költségvetés, mint az elérhető licenszek miatt. Tényekkel szemben nehéz vitatkozni...

    keves a tartalom - Ez relatív dolog szerintem. Saccperkábé megjelenéskor a Grid 2 / Autosport is hasonló mennyiségű tartalommal rendelkezett. Egy Forza vagy egy Gran Turismo picit más tészta - ezeknek a játékoknak a marketingerejük más súlycsoport a többihez képest.

    tul nagy a hype - Mihez képest túl nagy a hype? Tévéreklámok nincsenek (a Renaultval kombinálttól eltekintve), óriásplakátok sem. Pár újsághirdetés, Facebook, Twitter, YouTube - ennyi. Az általad preferált Forza/GT körül több a hajcihő. Talán annyi a különbség, hogy ott a fejlesztők/kiadók generálják a hype-ot, itt meg a WMD tagok, akik többsége egyszerű gamer.

    PC-sek orulhetnek max, de konzolon mar ezelott is voltak minosegi palyaautos cimek. - Ahogy Csapoati is írta, PC-n is voltak minőségi pályaautós címek. Most jön még egy, minden platformra. És? A piac ott van, az előrendelések száma alapján szép sikerre van kilátás. Plusz maga a játék is remekül sikerült. Persze nehéz olyat alkotni, ami mindenkinek maradéktalanul tetszik. ;)

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #26 üzenetére

    Hype: Nem ugyanaz, ez tény, viszont mivel a marketingbüdzsé is szűkös a Project Cars esetében, így a készítők a rajongók általi hype-ra építenek. Az eredmény tulajdonképpen ugyanaz: az előrendelések/eladások száma szépen növekszik.

    Ha nem szeretnél vitát szítani, akkor tulajdonképpen miért írod azt, amit? Miért volna kevés a tartalom a Project Carsban? Szerintem te kevered ezt azzal, hogy az általad preferált márkákból, modellekből, pályákból nincs elég, de ha a számokból indulunk ki, én azt nagyon nem nevezném kevésnek (a Forzát meg a GT-t most ilyen szempontból hagyjuk). És jönni fog 2 évig folyamatosan új tartalom is. Persze valószínűleg így sem lesz 1000 autó a végére, de a változatosságra nem hiszem, hogy panasz lehetne.

    Ami az újrajátszhatóságot illeti: Ellentétben a legtöbb autós játékkal, itt nyílt a karrier. Nem muszáj alacsonyabb kupákban kezdened, indulhatsz rögtön Fomula A-val vagy LMP1-gyel is. Persze kezdetben csak a kisebb csapatok fognak leszerződtetni, ez a fajta kihívás megmaradt, de legalább nem kell ledarálnod olyan szakágakat, amik esetleg nem érdekelnek. Pont emiatt a flexibilitás miatt esélyes, hogy jobb játszhatósága lesz a konkurenciánál.

    A Gridet csupán annak érzékeltetésére hoztam fel példaként, hogy AAA kategóriában sem feltétlenül jellemző az, hogy minimum 247 db pályával és 862 autóval lehet valaki csak sikeres. Az, hogy szerinted milyen lett a Grid utóbbi két része, teljesen más lapra tartozik. Haddjuk ezt.

    Viszont ha már ennyire lefikkantod a Cars felhozatalát, hadd kérdezzem meg: szerinted milyen tartalommal kéne bírnia, hogy a te szempontodból sikeres, tartalmas, színvonalas legyen?

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #31 üzenetére

    Ügyesen elkerülöd a kérdést, szóval újra felteszem: mi az, amit ily rettenetesen hiányolsz a Project Carsból? A választék, mint olyan, egy rendkívül tág fogalom. A Forza és a GT egyáltalán nem sokrétűbbek, mint a Cars - abból a szempontból gondoltam az érvelésem azon a részén irrelevánsnak tekinteni, hogy ez a két cím extrém sok autót tartalmaz a piac többi szereplőjéhez képest. De akkor vigyük tovább a dolgot, ha már így erőltetjük. A Forza a kezdetek óta a Microsoft kiadásában jelenik meg, a GT pedig a Sonyéban. Két olyan óriáscég, amelyeket komolyan kell venni, ha tárgyalóasztalhoz ülnek, plusz a lé náluk nem igazán akadály. Az SMS pedig egy kicsi londoni fejlesztőcég, nagyságrendekkel korlátozottabb költségvetéssel és súllyal, egymagukban, gazdag, neves kiadói hátszél nélkül (sőt, abszolút kiadó nélkül, ezért is indie cím a Cars). Mit gondolsz, ki milyen feltételekkel tud leülni tárgyalni az autóipari konszernekkel? De lépjünk tovább, és hadd kérdezzem meg: milyen más autós játékot tudsz mondani még, ahol hasonlóan nagy az autó- és pályaválaszték, mint a fent említett két konzolexkluzív címnél? Lehet az én ismereteim hiányosak, de az autós játékok elsöprő többségében 100 alatt van a választható autók, és 50 alatt a pályák száma, nyomvonalastul-mindenestül - de ha még tudsz mondani pár olyan címet, amelyek ezeket a számokat meghaladják, érdeklődve olvasom majd.

    A Cars pedig szimulátor, de ne zavarjon. ;)

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz XuChi #38 üzenetére

    Hogyne érteném. Én abban látom a probléma gyökerét, hogy míg az Xbox és a PS egy-egy cégé, addig a PC "senkié". A konzoltulaj cégek hajlandóak nagyon sok pénzt belefektetni abba, hogy sikeresek legyenek a platformjaik, és egy exkluzív autós játék remek húzócím lehet ezeken a konzolokon. PC-n ilyen nincs, ezenfelül ott van a warez nagysága miatti előítélet - bár szerintem a Steam miatt ez változóban. Farkasképű elhunyt Vuk kolléga ezt az aspektust nem hajlandó figyelembe venni, ezért kevesli a tartalmat - pedig pont a Forza és a GT kínálata az, ami extrém és elüt az átlagtól. Persze mi játékosok járnánk a legjobban, ha ez a mennyiség lenne a megszokott, de erre kevés az esély.
    Ezenfelül akadnak kizárólagos exkluzív autók is mind a Forzában, mind a GT-ben, tehát ha valaki tényleg minden autóval akar játszani, kell a PC mellé Xbox is, PS is. :DDD

    Csapoati elnindzsázta a válaszom! :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #42 üzenetére

    Még egyszer megkérdem: hány olyan játékot tudsz felsorolni, ahol az autóválaszték 100 fölött van? Csak a miheztartás végett: a Forza kb. 240-nel indult az első részben, a GT kb. 150-nel.
    És lehet, hogy téged nem érdekel a cégek mérete, de egy olyan autós játéknál, ami hivatalosan licenszelt autókat és pályákat tartalmaz, a költségvetés igen jelentős része erre megy rá. Sok lóvé = sok autómárka, sok autó. Ez ennyire egyszerű.

    Csapoati: Ez egy - és ez is SMS cím! :DDD Igaz, ezt az EA pénzelte, ergo a hátszél és a lé is adott volt.

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #45 üzenetére

    Idézek: "Nem a fenti ket cim tartalmaz extrem sokat, a tobbi tartalmaz keveset." Ez az, ami nem igaz. Pont emiatt kértelek arra, hogy akkor sorolj még fel olyan címeket, ahol minimum a duplája az autóválaszték a Project Carsénak. Ha nem tudsz, az se gond - csak annak tükrében furcsa a keveslésed, hogy a többi cím sem igazán tud többet. Ha pedig a véleményed leírhatod, akkor én miért ne tehetném meg az enyémmel - és ha eltérőek, akkor miért ne mutathatnék rá, hogy SZERINTEM hol a hiba az érvelésedben? Nem kell a Carst "védeni", csak épp azt állítani, hogy kevés az autóválaszték benne annak tükrében furcsa, hogy a piacon lévő többi cím elsöprő többségében sincs több - a két mamut konzolexkluzív címe ilyen szempontból más liga.
    Arra is kíváncsi lennék, mire alapozod azon megállípításodat, hogy a Cars nem szim... Szerintem ez a kb. 400 oldal egy elég jó érv a sok közül, hogy miért az.

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz mlinus #92 üzenetére

    Sokan jönnek ezzel... :DDD Egyetértünk amúgy, de ez csupán egy effekt. Sok másban a PC jobb - például a Cars 60 fps-sel fut, a DC csak 30-cal. ;)

Új hozzászólás Aktív témák