Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz Döglött Róka #20 üzenetére

    Ezen felsikítottam, köszi szépen! :D

    Minőségi alatt olyanokra gondolsz, mint pl. PC-n a Race sorozat (amit aztán tudtommal átportoltak X360-ra)? Aminek van valami köze is a valósághoz. Félárkád mókák eddig is voltak PC-n. A hype-ot meg nem tudom honnan veszed, marketing szinte alig volt, a userek csinálták a trailerek legtöbbjét.
    De azt hiszem már emlékszem rád, te szoktad szítani a PC vs konzol vitákat hasonló gyöngyszemekkel. :D

    [ Szerkesztve ]

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Döglött Róka #20 üzenetére

    Magasrol teszek ra hogy indie ceg - Márpedig az általad sérelmezett hiányosságok egyik alapvető oka ez - úgy a költségvetés, mint az elérhető licenszek miatt. Tényekkel szemben nehéz vitatkozni...

    keves a tartalom - Ez relatív dolog szerintem. Saccperkábé megjelenéskor a Grid 2 / Autosport is hasonló mennyiségű tartalommal rendelkezett. Egy Forza vagy egy Gran Turismo picit más tészta - ezeknek a játékoknak a marketingerejük más súlycsoport a többihez képest.

    tul nagy a hype - Mihez képest túl nagy a hype? Tévéreklámok nincsenek (a Renaultval kombinálttól eltekintve), óriásplakátok sem. Pár újsághirdetés, Facebook, Twitter, YouTube - ennyi. Az általad preferált Forza/GT körül több a hajcihő. Talán annyi a különbség, hogy ott a fejlesztők/kiadók generálják a hype-ot, itt meg a WMD tagok, akik többsége egyszerű gamer.

    PC-sek orulhetnek max, de konzolon mar ezelott is voltak minosegi palyaautos cimek. - Ahogy Csapoati is írta, PC-n is voltak minőségi pályaautós címek. Most jön még egy, minden platformra. És? A piac ott van, az előrendelések száma alapján szép sikerre van kilátás. Plusz maga a játék is remekül sikerült. Persze nehéz olyat alkotni, ami mindenkinek maradéktalanul tetszik. ;)

Új hozzászólás Aktív témák