- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mikrofon topic
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alapvető kötegelés van, de nem extrém mértékű, mert a kötegelés a tartalom készítésénél azzal jár, hogy a művész nem dolgozhat úgy ahogy szeretne. Meg van kötve, hogy milyen tartalmat készíthet, így sokkal több idő ugyanazt kihoznia, mintha lenne működő API a motor alatt. Emellett a kötegelés problémája az ismétlődés. Utóbbi miatt nem szokták nagy mértékben alkalmazni, mert egyszerűen az egész játék önmagának a másolata lesz, megfelelő számú egyedi tartalmak nélkül. A játékélményt rontja, hogy egy területen a xy számú NPC ugyanúgy néz ki, vagy ugyanazokat a textúrákat használják. Ez a jelenség small batch problem néven ismert. Az Ubisoft a large batch irányába megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
"lusta" ezen felröhögtem. Modelleztél már valaha játékba? Én igen, és ha nem kellett volna arra optimalizálnom hogy kevesebb materialt és textúrafájlt használjak (tehát hogy kevés draw callból ki lehessen rajzolni), akkor kb harmadannyi idő alatt meg lett volna a modell.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
nem valószínű hogy programozásra több idő menne el... és hidd el a készítőket érdekli mennyi pénz és idő megy el vele. De a kötegelés, és az új apik is a gépigény csökkentéséről szólnak, mivel lassan elérünk addig hogy a legcsúcsabb i7-el is cpu korlátosak lesznek a játékok. Afölött meg mi van? Nem lehet halogatni mert most már nem gyorsulnak 50%-okat a processzorok generációnként...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
akkor próbálj ki egy FSX-et, vagy x-plane-t, vagy ARMA-t vagy hasonlót. A videokártyák már rég túlhaladták, csak a drawcall batching és instancing és hasonló okosságok miatt nem érezni annyira erősen. Na meg a csőfpseknél ez nem volt gond soha, hiszen ott nem sok mindent kell kirajzolni... de ahol kicsit nagyobb terület van, pártízezer ojjektummal, ott komoly probléma.
Ja és szerintem egy rome 2 total war is vastagon cpu korlátos lenne a legcsúcsabb cpu-val is.Na meg a legtöbb játékban visszafogják magukat a fejlesztők hogy beférjenek a 2-3 ezres draw-call keretbe amire egy mai cpu képes.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Pedig azon kéne gondolkodnod hogy miért nem értesz a 3d programozáshoz annyira sem, hogy felfogd miért nem lehet a rajzolási hívásokat új api-nélkül több szálra bontani. De azon mégjobban kéne gondolkoznod hogy miért nem vagy képes azt sem elfogadni amit egy rakás játékfejlesztő mond Bizonyára a fent írt játékok fejlesztői sem értenek az aszinkron programozáshoz.
De nosza mutasd meg hogy lehet szimmetrikusan sokszálú rajzolást összehozni dx11 alatt, hiszen te nyilván értesz hozzá, és mindenki más hülye.
Várom a tesztalkalmazásod ami mondjuk 8000 rajzolási hívást összehoz 60 fps-el.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
igen szupertitkos de soroltam pár játékot ahol ugyanekkora gond az a "szerencsétlen kirajzolás" sőt igazából mindenhol gond, hiszen az hogy 2-3 ezerhez kell tartaniuk magukat a fejlesztőknek, elég nagy korlát(ezért nincsenek normális látótávok sem), és minden játék fejlesztését megdrágítja/ meghosszabbítja a fejlesztési időt.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
félisten
Tegnap csomót olvastam a témában és azt szűrtem le, hogy a könnyebb texturázás miatt kell sok rajzolási parancs. Több kisebb texturával azt lehet elérni, hogy mindenhol egyenletes legyen a texturák minősége, illetve a közeli objektumok részletesebb, a távolabbiak kevésbé részletesek lehetnek.
Ezeket persze meg lehet oldani nagyobb texturákkal is, csak sokkal pöcsölősebb és az assetek karbantarthatósága is erősen romlik.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
pakriksz
őstag
Akkor linkelheted az alkalmazást lehetőleg forrással (instancing és a kötegelés nem ér)
"elfordítom a fejem és nincs minden objektum a kamerában, kapásból akad 60-on" ha kevesebb objektumot kell kirajzolni akkor gyorsul? Szerintem ez új felfedezés Egyébként ott a cpu limit amiben kételkedtél.
Azért úgy 5 ghz-ra fel van húzva az i7?[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- League of Legends
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- Gainward Phoenix RTX3080