Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    sok kis textúra helyett kevesebb nagy textúrát kell használni modellen belül. Ha mégjobban szeretnénk csökkenteni akkor a gyakran együtt megjelenő objektumoknak is közös textúrafájlt kéne használni. És nem nagyon váltogatni a materialokat sem. Így kizárva a textúrák ismételgetését nagy felületen. Többet kell az UV mapek helykihasználására is figyelni, ha nem elég egy textúraterület és meg kell növelni akkor lehet újra átrendezni az egészet.
    Na meg a Node-okat sem árt összeolvasztani, ha nem mozognak egymáshoz képest, bár ezt a batching megoldja, de ha már eleve úgy van akkor ezzel sem kell foglalkozni.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák