Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz polgi803 #43 üzenetére

    Nem tudom, hogy miért jön mindenki ezzel a driverekkel, nálam még sose volt gond belőle, feltettem a legújabbat,de érdemi változást sose tapasztaltam.Ja lehet ,hogy velem van a baj és nem azt figyelem, hogy egy egy driverrel 3 fps-el több van .
    Ezután már erre sem kell gondot forditani.

    Illetve még azért is csalódás jelenleg ez a dx12, mert oké, hogy 50% ot mutat azonos felállásban ,de hol vannak azok a nagy gyorsulások képi javulások amiket beharangoztak?
    Voltak ilyen cikkek, hogy holywoodi mozikban látott efektek lesznek real time, mert már lesz elég erőforrás a több részletre.
    ÉS erőmüvön is alig érik el a 60FPS-t.Akkor hol lesz a VR-hez a szemenkénti 90 FPS 4k közeli felbontáson?

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz polgi803 #43 üzenetére

    A D3D12 driver a 16.3.2-ben egész jó lett. A stabilitási problémák eltűntek és jobb lett a shader fordító is, nem beszélve, hogy eltűnt pár hülye bug is. Innentől kezdve az UMD elég jó, tehát gyakorlatilag szinte mindegy, hogy váltasz-e drivert, vagy sem, mert egy újabb D3D12-es játék nem fog jobban futni. Ugyanígy ki fog forrni az NV és az Intel drivere is, de nekik kell még egy kis idő, elvégre egy évvel később álltak neki az explicit API-knak, mint az AMD.

    (#45) Peat: Javaslom próbáld ki a játékot. A DX11 és a DX12 között a legnagyobb különbség, hogy DX12-ben nagyon stabilan egy kis tartományban mozog az fps, mindegy, hogy 100 van 1000 egység van a képkockán. DX11-ben ez a tartomány jóval szélesebb, mivel sok egységgel már igencsak akadozik.

    (#51) repvez: Olvasd el a harmadik oldalt. Ez a motor konkrétan a Reyes csinál valós időben. Ez gyakorlatilag Pixar animációs filmek technológiája a PC-n.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák