- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
válasz Roadhammer #10 üzenetére
Attól függ, mit vállal a szerviz és hogyan. Nyilván a vevőnek az a legkedvezőbb, ha sikertelen javításért nem fizet, viszont már akkor is be van szerelve az új töltő IC. Nevezhetjük ezt akár a szerviz üzleti kockázatának is, kérdés, hogy bevállalják-e vagy a megrendelőre terhelik.
Kb. mint az LCD és a pixelhiba. 1M pixelből ha 5 döglött az még belefér, így adja el a gyártó, ennek tudatában veszi meg a vásárló.