Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Gregorius #16 üzenetére

    Tessék kilépni a szűklátókörből! Láttad, hogy még az SLI-s akármi sem evett 400 W-nál többet? Láttad, hogy MA még a sima 6600 GT is játszható sebességet produkál még csúcsfelbontásokban is? Arra van ötleted, hogy hogyan fogják tovább gyorsítani a SINGLE grafikus magokat?

    Az egész mai 3D grafika és modellezés még NAGYON-NAGYON-NAGYON SOK közelítést használ, szóval a világ összes 3D számításigényét fel lehet emészteni, de ehhez az ALAPOKTÓL kell átdolgozni még az árnyalási eljárásokat is. Ma csak három alapszínnel RGB számolunk fényeket, lehetne hullámhosszonként. Ma az összes árnyalási modell közelítés, lehetne foton szinten számolni. Ma szinte sehol nincs többszörös reflexió tényleges számolása anyagokban, de lehetne. A HDR megfoja a legújabb VGA cuccokat is, ott még szintén lehet dolgozni. Elvileg az SM3.0-ban ott a displacement mapping, ami már vertex szinten megsokszorozná a számolásigényt.

    Hőleadásban szerintem két gyengébb forrás, sokkal jobban szellőztethető mint egy erősebb. Azt meg ne gondold, hogy 220 millió tranzisztort hidegen lehet tartani ;)

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák