- Gaming notebook topik
- LG LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. X
aktív tag
Azt ugye tudod, hogy 2014-et írunk és ez egy autóversenyes játék? Élményautózni nem autóversenyen kell, mert ott csak az idő számít. Komolyan vehető gyors autóba manuális váltót már csak az rak akinek a részvétel a fontos, nem a győzelem. Egy szimulátor a verseny élményre való, ott meg szekvenciális váltót használnak. Ferrarit, Lamborghinit, Bugattit automata váltóval tervezték, úgyhogy kézi váltóval használni vicc. A lassú váltások miatt nem is lehetne úgy gyorsulni és olyan kört futni, mint a valóságban. A F1-es Lotus másodpercekkel lenne lassabb a tudásánál amivel megölnéd a szimulációt. Láttál Te már F1-es versenyt? Nem lehet 3 másodperc alatt 3at váltani egymás után kézi váltóval.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen