Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz t72killer #30 üzenetére

    VR-rel még mindig nem a képfrissítés a baj, nem attól hánynak az emberek, hanem a lagtól. Túl nagy a különbség az input és a response közt. Sima monitornál ez nem akkora gond, mert a káva fix, a perifériás látás él, az agy fixál, de a VR-nek ugye pont az a lényege, hogy minden más viszonyítási alapot elzár az agy elől, hogy az minden érzékével a kontentre fókuszáljon. Itt viszont már szükséges, hogy a gép reakcióideje egyezzen, vagy meghaladja az agyét, különben a mozgás és az azt megerősítő visszatérő ingerek nem lesznek szinkronban. Ettől lesznek rosszul az emberek.

    De ami a 8k-t 60Hz-en viszi át, az a 4k-t 240Hz-en tudja átvinni. Negyedannyi infó/kép, négyszeres sebesség ugyanazon a sávszélen. Mire eljutunk a 8k 240Hz-es VR-szemüvegekig, addigra lesz neki csatoló. A probléma nem a szemüveg, hanem a jelfeldolgozás a gépen belül. Magának a játéknak kell képesnek lennie ilyen nagy sebességgel futnia, ami már a SW sara. Nyilván látványban áldozatot kell hozni, mert 60FPS mellett sokkal több erőforrás jut a képminőségre, mint 240 mellett.

    Mindenesetre ha a VR-rel végre meg tudják oldani, hogy 2GPU közel 100%-osan skálázódjon, akkor már elértek valamit, amit eddig még soha. Ugye a lehetősége már a 3D-nél is fennállt, de akkor nem lett belőle semmi, ahogy a 3D se lett több puszta hóbortnál.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák