Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duvi

    nagyúr

    válasz Vesa #19 üzenetére

    Nem tudom, hogy hány órát játszottál az ED-vel, de erősen sarkított, illetve téves információkat soroltál fel. Az Elite Dangerous egy sandbox űrszimulátor, ahol a játékos maga dönti el, hogy mit csináljon. Ez sokaknak furcsa és idegen az eddig megszokott játékstílusokhoz képest, ahol "vezetik a kezünket". Viszont ezek alapján kategorikusan kijelenteni, hogy "ez a játék el van rontva" elég durva. Főleg annak tükrében, hogy a Steam Top 10-es eladási listájában szerepel az ED. Szerinted nem jó, vagy neked nem jött be, az mindjárt másképp hangzana ;)
    A felsorolt "tényeket" is vitatnám:
    "mindössze kb. 20féle bolygó textúra, néhány aszteroida, és 5féle állomás típus váltakozik"
    Egyrészt ha elindulsz egy hosszabb felfedezőútra (Pl. Sagittarius A-hoz), akkor rájössz ennél többféle bolygótextúra és aszteroida létezik. Másrészt a valóságban is bolygó osztályok vannak, amik hasonlítanak egymásra (pl. Föld osztályú bolygó, ami elég ritka). A fejlesztők valós csillagászati adatok alapján készítették el a galaxisunk modelljét, ezért nem egy pantone skálából válogatták ki az égitestek színeit. Valóban 5 féle állomás típus létezik (ezekből az Asteroid még nem került be a játékba). Viszont minden egyes típusnak többféle változata van, ami máris nagyobb választékot eredményez.

    "Pár óra játékot követően mindent láttunk."
    Pár óra alatt jó, ha egy-két hajótípust és állomást látunk, nemhogy mindent :N

    "játékban nem lehet birodalmat építeni, sem bázisokat, űrállomásokat és semmit."
    Lehet birodalmakat építeni és megdönteni. Ajánlom figyelmedbe a Powerplay Training videósorozatot.
    Űrállomásokat és csatahajókat is építhetnek a játékosok, közösségi questek keretében.

    "az NPC hajók buták, ellenük a harc unalmas"
    Kíváncsi lennék a reakciódra, amikor beugrasz mondjuk egy USS pontra, ahol 5 Elite Vulture vár rád, hogy akkor is butának és unalmasnak találnád-e a szituációt? ;)

    "a multi pedig alapjaitól van elrontva"
    Ezt elég egyszerűen elintézted :) Esetleg némi konkrétumot ha kérhetnénk?
    Kimondottan multi támogatásra készült a Wing funkció, ahol kötelékekben tudunk küldetéseket végrehajtani. Ezt használhatjuk Private Group és Open Play játékmódokban is. Open Playben gyakorlatilag egy open pvp világban játszol, ahol minden megtörténhet. Bárki bármikor megtámadhat és te is kalózkodhatsz, ha ahhoz van kedved és vállalod a következményeit. 32 player egy high intensity Conflict zónában, NPC hajókkal azért nem kis létszám, bár ez elég extrém példa :N Még így is állandó a pörgés.
    Powerplay keretében nagyobb pvp csatákban is részt vehetsz, ha hűséget fogadsz egy uralkodónak. Beléphetsz közösségekhez (Pl. Emperor's Grace), ha nagyobb társaságot szeretnél, akik aktívan alakítják a mindennapi politikát és erőviszonyokat.

    "Számos rendszerben az utazás sokáig tart, nem ritka, hogy a külsőbb bolygókig valós 10percet kell repdesni és csak bambán bámulni a monitort."
    Valóban előfordulnak hosszabb ideig tartó utazások, de ez egy szimulátor. Szerintem ez még bőven belefér a játékélménybe. Többet hozzáadnak a játék hangulatához, mintha megnyomnánk egy teleportgombot és máris megérkeznénk a kívánt helyre. A háromféle utazási (Hiperugrás, Supercruise, normál tér) mód kellő egyensúlyban tartja a játékélményt, hogy ne legyen túl monoton vagy túl egyszerű az utazás. A "bambán bámulást" sokszor megzavarják, amikor ID-vel kirántanak Supercruiseből ;)

    "Összességében, néhány nap játék után ez a program iszonyatosan unalmas, semmi értelmes cél nincs. Csak egy nagy ígérethalmazzá vált ez is..."
    Azt megértem, hogy számodra unalmas és nem találtál benne célokat. Ennek ellenére sokaknak tetszik és szívesen játszanak vele (lásd eladásokat). Az ígérethalmazhoz még annyit, hogy folyamatosan jönnek ki az ingyenes tartalmi bővítések (nemcsak a javításokra gondolok), amikkel új hajókat és játéklehetőségeket kapunk ( pl. Wings és Powerplay patchek). Nem sok féléves játékot tudnék felsorolni, ahol ilyen tempóban ennyi ingyenes frissítés érkezne. Hosszútávú tervek között szerepelnek fizetős DLC-k is, melyek még nagyobb és több újításokat hoznak magukkal (Planetside, FPS modulok).

  • duvi

    nagyúr

    válasz Vesa #30 üzenetére

    Tudom, hogy nem a Steames dátum a megjelenés időpontja. Hivatalosan 2014. December 16-án jött ki a játék. Én is béta támogató vagyok :K Több mint egy éve játszok az ED -vel. Kicsit túlzónak találtam az általad leírtakat, ezért válaszoltam tételesen a sok negatívumra. Megjelenéskor valóban elég fapados volt, de cserébe nem kellett még évekig várni, hogy kézbe vehessük. Sajnos manapság a megjelenő játékok hemzsegnek a hibáktól (tisztelet a kivételnek), sokszor játszhatatlan állapotban kerülnek kiadásra, csillagászati árakon. Az ED legalább élvezhető volt minimalista formájában is. Az eltelt félév alatt pedig tényleg rengeteg tartalom és javítás érkezett. A hamarosan érkező Gamescom-on pedig ismét nagyobb tartalmi bejelentés várható. Ha valamikor visszanéznél a játékba, akkor szívesen látunk a PH ED oldalán, vagy az EDHU-n.
    Üdv:
    Duvi

    [ Szerkesztve ]

  • duvi

    nagyúr

    válasz Vesa #33 üzenetére

    Amiről már biztosat tudni, hogy idén kijön a Close Quarters Combat (PVP Arena: Team, CTF, FFA játékmódokkal) játékmód, ami jelenleg a bétás Xbox változathoz érkezik először. Ezenkívül biztos, hogy kapunk új hajókat és félszavakkal utaltak a Thargoidokra is. E3-as kérdezz-felelek interjú Brabennel.

  • pakriksz

    őstag

    válasz Vesa #32 üzenetére

    a generált rendszerek tudományos adatok, és a fizika működése alapján vannak generálva.
    Tele van olyanokkal amik a naprendszerben nincsenek, de a modellek alapján lehetnek, pl kettős gázóriások, forró gázóriások, több csillag tömegközéppontja körül keringő bolygók, kettős holdak, közeli csillag által a gazdacsillag körüli bolygók keringési síkjából erősen kimozdított gázóriások, vízi világok, barna törpék, kis csillagok gyűrűrendszerrel, kőzetbolygók gyűrűrendszerrel, fekete lyukak, neutroncsillagok stb.

    Gázóriás nem állhat számos gáz kombinációból, mert ismert hogy milyen gázból van hol, és mennyi. És sajnos az uncsi hidrogén és héliumból van a legtöbb, ezért túlnyomó részben ebből fognak állni.

    Bizony tudhatjuk hogy hol milyen bolygók lehetségesek, mert az anyagok aránya látszik, és a fizika is ugyan úgy működik...

    Véletlenszerű generálással ordas nagy marhaságok jönnének ki.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • pakriksz

    őstag

    válasz Vesa #38 üzenetére

    milliónyi kevéssé eltérő variáció létezhet. Mint mondtam a fizika az fizika mindenhol ahogy a kémia is, itt is és az univerzum másik felén is, és az elemek, molekulák elterjedtsége még mindig adott, és jól látható.

    Több mint 1000 exobolygót felfedeztek már, és mind olyan amilyennek a modellek alapján lennie kell.

    Más vizuális megjelenésű bolygók vannak a játékban is. Ammonia alapú élettel rendelkező barnás gázóriások, rózsaszín felhőkkel rendelkező forró gázóriások, és elvileg nagy ritkaság a vízóriás. A teljesség igénye nélkül van pár típus aminek köze nincs a naprendszerhez, viszont még is lehetséges

    A véletlen marhaság lenne, mert nem veszi figyelembe a fizikát és a kémiát.

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák