- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Bocsánat, de még egy észrevétel. Nem értek egyet a bolygók változatosságával kapcsolatos véleményeddel sem. A helyzet az, hogy jelenleg maximum a mi naprendszerünk planéta tipusait és azok felszíneinek jellegzetességeit ismerjük -azt is csak igen kevéssé-. Nos, ennek alapján leképezni egy komplett univerzumot meglehetősen fail. Éppen az lenne a lényeg, hogy ha már procedurális generálásról beszélünk, akkor legyen maximálisan változatos minden. Hiszen nem tudhatjuk, hogy pl. egy bináris rendszerben, nagy csillagsűrűségű területen milyen planéták vannak, ezért ezt illene véletlenszerűen, fantáziadúsan generálni, hogy értelmet nyerjen legalább az Explore kitétel.
A saját univerzumunk alapján készített modell pedig nyilván maximum abban merülhet ki -és abban is merül ki-, hogy az ismert csillagászati adatok alapján generálnak égitest-pozíciókat, tehát pl. a Föld körül orbitális pályán keringve kb. azt fogod látni, amit a valóságban is látnál, magyarán ott lesznek az egyes csillagok, kettőscsillagok, esetleg halmazok, ahol és ahogy mi ismerjük. Ennek azonban semmi köze a bolygók és rendszerek változatosságához, mert azokat -tekintve, hogy nem tudunk róluk semmit-, csakis véletlenszerűen és változatosan lenne érteme generálni. Egyrészt már eleve a bolygótípusok rendszerezésekor is csak mi naprendszerünkből ismert fajtákra korlátozódunk, de még azon belül sem feltétlen kell hasonlóan kinéznie egy bolygónak. Pl. egy gázóriás számos gáz kombinációjából állhat, más keringési és forgási paraméterekkel, más típusú csillag körül keringve, ami akár gyökeresen eltérő látványt eredményezhet úgy színben, mint rétegződésben és egyebekben...
Tehét sajnos az, hogy az Elite univerzum egy idő után bárhová is mész, unalmasan egysíkú lesz, egyszerűen a tartalom hiányára utal...
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Playstation 5 / etaHEN / 3.00 FW / Cfi-1016A / (1x kibontott)
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- XBOX Series S 512GB, 2025.12.30-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen