Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJ. Ru$y

    félisten

    Mint írtam DD4-es rendelés hibás termék.

    Tapasztalatok: az eladó nem hajlandó kommunikálni úgy veszem észre, vagy nem tud angolul és a DD4 csapata játssza a "tolmácsot". Írtam az eladónak, erre semmi konkrétum vagy köszönés vagy akármi, hanem csak bemásolta, hogy a DD4 support-tal itt és itt tudom felvenni a kapcsolatot. Mondom oké, írtam nekik, persze kapásból, kép, mondom képen nem tudom megmutatni, hogy nem mágneses, csináltam nekik videót, feltettem YT-ra, meg felhőbe pár helyre. Aztán jött a válasz, hogy látja a hibát, de ezt "egy felsőbb döntéshozó felé kell továbbítania", majd jött ugyanarról az e-mail-ről a válasz, a tárgyba közben beírtak egy "reklamációs számot" is, hogy ők is látják, beszélnek az eladóval aztán majd írnak. ~ 2-3 óra eltelt és jött a válasz, ad az eladó 2$ refundot, megírtam, hogy köszi nem, nekem a használható szett kellene, nem tudna az eladó küldeni egyet, akár vissza is küldöm ezt?! Megint jött az e-mail, hogy továbbadja a felsőbb vezetés felé, aztán írták, hogy beszéltek az eladóval túl sok a posta költség nem éri meg neki, inkább visszaadja a teljes vételárat. Megkérdeztem még, hogy mennyi lenne a posta, kifizettem volna, ha mondjuk megáll 2$-ban, erre annyi válasz jött, hogy továbbítják a kérésem az eladónak. Azóta semmi válasz, megírtam nekik, hogy, akkor elfogadom a teljes refundot, hajnalban meg is jött a pénz Paypal-ra, majd a héten átkúszik a számlámra.

    5x annyit kell levelezni legalább, mint Banggood-dal, de még így is korrektnek mondanám őket. DD4 pedig egy fura, eBay - webshop keverék ez a mindent intézz a DD4 support-tal, ez nekem fura. Jön még innen egy VR Box 2.0, de szerintem utána maradok az eBay - Banggood párosnál.

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Új hozzászólás Aktív témák