Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz Robert_F #34 üzenetére

    Azt nem fogom tudni neked miért, de mikor kivettük a kocsiból mindkét akkut, csak szervíz tudta beindítani..
    (Bezzeg az öreg japó ne szarozik)

    [ Szerkesztve ]

  • #82729984

    törölt tag

    válasz Robert_F #34 üzenetére

    "tt tényleg valami fogalomzavar lehet a fejekben akörül, hogy valami memóriát az autó akkumulátora/gombelem táplál és aközött, hogy a hozzá tartozó kompjúter mikor működik, mikor nem, indul újra... stb."

    Jelen esetben tökmindegy hogy kinél van fogalomzavar, mert a hiba szerint puffertúlcsordulás van.
    Na már most ez azt jelenti hogy van egy változó ami nem képes a szükséges nagy értéket tárolni, és ha ez a változó a memóriában van tárolva (márpedig ott lesz) amit egy gombelem lát el árammal és ez miatt soha nem törlődik az értéke, akkor biza tökmindegy hogy a fedélzeti számítógép mikor indul újra, ha amúgy mindig az előző értéket fogja beolvasni innen és növelni...

    Ugyanez igaz autókra is, ha a hibát a számítógép által feldolgozandó adatok okozzák és ezek az adatok perzisztensek a számítógép újrainditása közben is (mert pl. egy gombelem látja el árammal vagy más módon tartja az értékét) akkor bizony egy újabb autó esetében teljesen reális az hogy 10 év alatt egyszer lesznek nullázva ezek az adatok (és akkor go to szerviz mert el sem fog indulni az autó).

    Újabb (drágább) autóknál ez igy müködik, tudok mondani olyan esetet hogy kicserélték a kocsiban az ablakemelő motort és a kocsi utánna nem volt hajlandó beindulni. Fel kellet ismertetni az új alkatrészt a fedélzeti komputerrel szervizben...

Új hozzászólás Aktív témák