- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Androidos tablet topic
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- ZIDOO médialejátszók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
trufa12
addikt
Nah az ilyen dolgok végett , nem repülök én ...
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Őszintén az utóbbi két év eseményei után újraszámoltatán a statisztikát. És az okok (mint az autónál sem) nem érdekelnek, a repülő utasok hány %-a halt meg repülőszerencsétlenségben és az autósok hány %-a autóbalesetben 2013 óta. Az, hogy ittas v őrült volt a pilóta, hogy lelőtték, felrobbantották, és ígymegúgy meg lehetett volna előzni nem érdekel.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
félisten
A statisztikát folyamatosan vezetik, és a légi közlekedés biztonsága történetesen javuló tendenciát mutat.
A kisebb balesetek, sőt, még a veszélyhelyzetek (incident) is bekerülnek a hírekbe, szem előtt vannak.
Messze-messze biztonságosabb repülni, mint autózni.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Psych0
őstag
Mert a bugos fedelzeti szamitogep miatt a szerpentinen aktivalodo kormanyzar kevesbe veszelyes. Vagy csak nem kerul a hirekbe, mert egyszerre csak harom ember halt bele.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
haxiboy
veterán
Tökéleteset nem lehet alkotni, ezt leendő programozóként pontosan tudom. De az ilyen kritikus hibákat azért illene észrevenni, pláne hogy a failsafe mód nem magától került bele.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
nagyúr
Miért nem?! Fent nem fogsz maradni. Autónál is fogsz lejjebb kerülni, mint a földfelszíne.
Viccet félretéve, mindegy mivel mész, amint beszálsz autóba, repülőbe, buszba, ki vagy téve annak, hogy nem kerülsz haza élve. De legyen az bicaj még, gyalog akár is. Mindegy milyen eszközzel, vagy eszköz nélkül mész ki az utcára, más országba stb...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
azbest
félisten
Naponta 100 ezer járat van levegőben. 37 millió út volt 2014-ben [link]. Persze autóval még többen utaznak és valóban, ott ha baleset van, akkor jellemzően néhány ember érintett egy alkalommal.
Itthon 2013-ban 13 millió utast regisztráltak [link]
(#11) Sub-ZeRo
az usa-ban minden 55ezredik gyalogos ottmarad [link] ez csak fele olyan veszélyesebb náluk, mint hogy lelőnek. A repülés nemzetközi statisztikája szerint 1: majd 3 millióhoz, hogy ott maradunk. [link]. Szóval lehet, hogy veszélyesebb eljutni a reptérre.[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
Kb. esélytelen, hogy egy gépen 248 napon át folyamatosan menjen a hálózat, általában napi 1-2x legalább kilövik, főleg, hogy ha sűrűn van fordulója.
MichaelSD: ez így nem igaz, ha rövid a foruló idő, lelövik a hajtóműveket, és apuról mennek\vagy külsőről. de a hálózatot magát nem kapcsolják ki.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
-
hemaka
nagyúr
Elég sok nap azért az, addig csak újraindítják legalább egyszer. De szerencsére most derült ki a hiba, nem valami katasztrófa után.
-
Robert_F
tag
ez a veszély kb annyira valós mint a következő képzeletbeli társa: egy német autómárka modelljének fedélzeti kompjúterében roppant súlyos hibát találtak - amennyiben 250 naponként nem áramtalanítják, úgy az egység csökkentett módba vált ami fontos alrendszerek kieséséhez vezethet...
világos, hogy ennek a valószínűsége gyakorlatilag 0...
örömteli, hogy laborban felfedték, de a cikkben szereplő esemény bekövetkezésének valószínűsége szintén 0
aki emiatt nem mer repülni, az ne nagyon tegye ki a lábát az utcára sem...
... minden reggel jusson eszedbe: ... ma van hátralévö életed elsö napja ... anonymous
-
max. annak a valószínűsége nulla, hogy értesz az autókhoz.
egy autót akksi cserekor se biztos, hogy áramtalanítanak, így 4-5 éveket mennek egy indítással.
autó akkor teljesen áramtalanított, ha utána a biztonsági kódokat újra kell programozni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Robert_F
tag
az rendben, hogy az autók ecu (memóriája) közvetlenül az akkura van kapcsolva, de csak a beállítások és egyebek megőrzésére, mint a bios memóriája.
a fentiek tükrében sem gondolom, hogy az ecu leállított motor mellett is folyamatosan működne.
gondolom annak nem lenne sok haszna, hogy a garázsban álldogáló járgány álló motorját szabályozza...
a repülőgépeknél tudtommal minden hálózat kapcsoláskor újraindulnak a kompjúterek, emiatt írtam, hogy ennek 0 az esélye.
(de lehet, tévedek, vagy nem értek mégsem mindenhez, mint itt néhányan)
... minden reggel jusson eszedbe: ... ma van hátralévö életed elsö napja ... anonymous
-
Jojo5
őstag
vannak olyan BUS-ok, amik úgynevezett hot bus.ok az akksira kötve, de a kompjuterek újraindulnak egy újraindításnál.
de mint mondtam, rövid fordulónál simán benne van, hogy ideig óráig nem lövik le a hálózatot csak táplálást váltanak
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
dajkopali
addikt
egyikünk sem repülőgép-szerelő, sem mérnök, de ha jól sejtem, itt arról van szó - és ezért adták ki a figyelmeztetést -, mivel egy repülőgépnél akár minden startnál újraindítják a vezérlő rendszert, de kérdés az, hogy az energiaellátást biztosító rendszer ebbe beletartozik-e? ha ezek a sok szempontból függetlenül működő GCU-k nincsenek benne a reboot rendszerben - és van rá ok, hogy miért ne legyenek -, akkor igenis reális a kockázat
[ Szerkesztve ]
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
őstag
"Ha ez repülés vagy leszállás közben történik meg"
Ha ez repülés vagy fel-és leszállás közben történik megKicsit félrevezető,így pontosabb lenne a megfogalmazás,lévén a felszállás a legkritikusabb pontja a repülésnek.
XXX
-
tatabike
őstag
A céges G-Astránál nem kellett sehány nap, mikor elment a töltés, úgy elvette a villanyt az elektromos szervokormánytól kanyarodás közben, hogy 2 méterrel elvétettem az utca bejáratát, és az első kerék 10 centire állt meg az árok szélétől, mikor belesatuztam a fékbe. Azért ez is rohadt jó megoldás, hogy elmegy a töltés (itt speciel elszakadt a generátort hajtó bordás szíj), kapcsoljuk le a nagy fogyasztókat. Kösz Opel, rohadj meg...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
konyi79
addikt
Szeretném, hogy az autók biztonságával is ennyit foglalkozzanak, mint a repülőkkel.
Egyébként az újabb autók biza nem indulnak újra mindig, akkucsere esetén sem. Sok modellben már van egy kisebb tartalék akku, véletlenül se maradjon az agya energia nélkül. Ha ez mégis megtörténik, otthoni körülmények között újra sem lehet éleszteni. -
Robert_F
tag
itt tényleg valami fogalomzavar lehet a fejekben akörül, hogy valami memóriát az autó akkumulátora/gombelem táplál és aközött, hogy a hozzá tartozó kompjúter mikor működik, mikor nem, indul újra... stb.
még mindig abban a hitben vagyok, hogy az efféle egységek annak ellenére, hogy megtartják a beállításaikat, nem működnek éjjel-nappal... ha jár a motor ha nem...
help!
[ Szerkesztve ]
... minden reggel jusson eszedbe: ... ma van hátralévö életed elsö napja ... anonymous
-
Béééla
őstag
Szeretném, hogy az autók biztonságával is ennyit foglalkozzanak, mint a repülőkkel.
EZ EZ EZ és ezerszer EZ!
Amennyit én láttam, óriási hibák vannak a repülős rendszerekben,
- és tudnak róla, de lesz.sajnálják
- nem is tudnak róla
- nem is tudnák felfedezni mert nem értenek hozzá!Az autóknál meg... amilyen megoldásokról hallottam, elkezdett hullani a hajam. Annyi a különbség, hogy leesni csak a szakadékba fogsz, nem mindig.
A mérnökök java nem fejlődött a technológiával, az a fene nagy baj. Az újonc meg ha már ért hozzá, a nagy öregek akkor is "jobban értenek hozzá".
Bélabá
-
Tigerclaw
nagyúr
Számomra igazából a hiba jellege az ijesztő. Eddig azt hittem, hogy a kritikus rendszerek még továbbra is "drótozva" vannak és nem számítógép vezérel mindent. Elég nagy a baj, ha lezuhanhat egy gép attól függetlenül, hogy minden kritikus rendszer hibátlan, csak a számítógép mondja be az unalmast. Ilyen esetre kellene valamilyen "manuálisabb" alternatív vezérlés. Nézve néhány repülőgép katasztrófákkal foglalkozó dokumentum filmet, gyakran előjön az is, hogy a pilóták túlságosan hagyatkoznak a csúcstechnológiára és inkább hisznek egy meghibásodott számítógépnek, mint a józan eszüknek. Lehet hogy nem ártana néhány analóg műszer is a pilótafülkébe.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Jojo5
őstag
válasz Tigerclaw #41 üzenetére
bizonyos kormanyszervhez vannak "drotok"
a rendszerek tobbszorosen tul vannak biztositva, csak ugy nem surun romlik el 1-1fontosabb szamitogep, es van egy lista amit MELnek hivnak az tartalmazza hogy egy gep milyen hibaval repulhet tovabb es hany orat/ciklust meg ami lejarta utan ki kell javitani a hibathttp://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
kpityu2
őstag
Legközelebb a Start menü Kikapcsolás gombjával állítsa le a rendszert...
Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....
-
titán
Pont a napokban hasonlítottam össze néhány régi, hagyományos típus, és a modern új generációs típusok baleseti statisztikáit, és az jött ki, hogy többször biztonságosabbak a mai gépek, mint a régebbiek. Nagyobb távot csak repülve.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
bteebi
veterán
Meglehetősen hülye bugnak tűnik, nem is értem, hogy miért csak most derült ki... Bár súlyos hiba, de nem hinném, hogy a gyakorlatban lehetne jelentősége - valószínűleg soha nem érték el a felét, de talán a negyedét-nyolcadát se a túlcsorduláshoz szükséges folyamatos üzemnek.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
tatabike
őstag
Tigerclaw, a mostani kocsikban már bowden sincs a gázpedálra kötve, csak egy potmétert "tekergetsz" a lábaddal...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Jojo5
őstag
gondolom azért" csak most derült ki "mert nem életszerű a hiba előfordulására az esély
hidd el ennél sokkal komolyabb hibák működő gépekben is vannak\voltak, amik meg is jelennek és akár a repülést is veszélyezteti....
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
válasz dajkopali #26 üzenetére
nem kell repülőgép szerelőnek lenni, elég, ha elolvasod a repszimulátorokról szóló cikkeket, például a prohardveren is volt pár. a navigációs rendszer hidegindítása annyira sokáig tart, hogy nem állítják le a rendes napi üzemben.
(#30) tatabike: ha elszakadt a generátor szíja, akkor nem "elvette" a villanyt a szervótól, hanem akkor nincs villany.
(#41) Tigerclaw: ennél a hibánál az a probléma, hogy ugyanazt a hibát követték el az éles rendszerben, a tartalékban meg a tartalék tartalékjában. mintha a három lemezes raid1-hez egyszerre veszed meg az egyforma diszkeket, és beleszaladsz egy sorozathibába.
(#42) azbest: meg az is a baj, hogyha a szervók elszállnak, mert nincs áram, akkor hiába drótoztak be mindent. pláne, ha a gépet aerodinamikailag instabilra tervezték. (mondjuk utasszállítónál ez valószínűleg ritka, de a raptoroknál voltak már érdekes dolgok)
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
miért, az mennyire hülye bug, mikor kiderül, hogy a komplett fedélzeti rendszer nem bírja a dátum ugrását, és ebből majdnem fürdés lesz?
(#47) tatabike: pontosabban két potit tekersz, és nemcsak a mostaniakban, hanem amióta obd csatlakozó van bennük. lassan 20 éve.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis