- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
FreeSync-et támogató kijelzők első köre:[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
A következő verzióba meg a játékosok kérésére beépítik a wallhack-et is?
-
pakriksz
őstag
gélymör egeret is csomagolnak mellé amivel 124%-al jobban osztja a heccsátokat a cod-ban miközben 32324 fps fut hogy nagyobbat ugorhasson.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Fejlesztőknek pár sorral kell többet írni egy normális limiterhez, de nem fogják megírni mivel nincs rá igény. Játékosok oldaláról szintén nincs rá igény, szerver oldalról régi COD-okhoz volt rakás mod és csalásvédelem amivel lehetett limitálni az fps-t szintén nem kellett senkinek. Új motor megírása rengeteg pénz/idő, quake motor meg olcsó.
Én azért élveztem még kb 2006 környékéig cod1-ben hogy hangtalanul szinte lebegtem a pálya felett (450+fps) futás közben meg célzás nélkül minden második lövés fejes volt, régi szép idők. Amikor megcsináltuk rá a cfg védelmet akkor meg nem jött senki játszani. A játékmotor sajátossága az hogy képkocafüggő a mozgás, része a játéknak hogy ilyen, attól COD a COD hogy bugokat ki lehet használni büntetlenül. A fejlesztők engedték, szándékosan. A játékosok is engedték szándékosan, innentől kezdve nem csalás a nagy fps hiába mondom azt hogy szerintem az! Nem tudom hogy a mai verziókat is érinti-e ez. Aki meg csalni akar az úgyis fog, egyetlen védelem az hogy meg kell válogatni a játékostársakat!
pakriksz
Nekem 4000 fölé sosem ment akár mit csináltam habár mai hardveren lehet menne, de 1032 felett amúgy sincs mozgás.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
#65675776
törölt tag
válasz MasterDeeJay #4 üzenetére
A fejlesztők nem szándékosan engedték, hanem szartak a hibák javítására.
-
FlekkeN
aktív tag
válasz MasterDeeJay #4 üzenetére
Cod-ban ahol számított (pl war, cb) ott szabályok alapján limitálva volt az FPS (max 125).
Fejlesztésnél vagy az elejétől kezdve belerakod ahol nem pár sor, hanem teszteket kell rá írni és még sorolni lehetne a munkát. Magad is mondtad, hogy a fizikát és megjelenítést befolyásolja.
Ha pedig utólag kell patch-el belerakni akkor már valószínűleg nem ugyan az a fejlesztő csapat készíti el. Ráadásul az utómunkák sokkal több időbe és így pénzbe kerülnek. -
BazsiBazsi
aktív tag
Erről a magasat ugrok dologról még semmit se hallottam a világon. Ehh nem voltam egy nagy cod betyár.
Majd egy ilyenre lehet megérné beruházni ha jó sok pénzem lesz és PC-t újítok. Remélem a technológia nem hal ki.
-
-
Cathulhu
addikt
Az a motor, ahol a játékban eltelt idő a valós idő helyett a megjelenített képkockák száma, az szimplán szar. Oda nem limiter kell, hanem újra írni az egészet, azt aki meg így oldotta meg, azt kirúgni a francba, szóval nem indok, hogy nem pár sor, meg teszteket kell írni...
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Elég sok motor bizonyos részeinek működése fps függő, azaz az összes Quake alapú (COD-ok), a GTA-k (3, vc, sa biztosan), Source motoros játékok, régebbi unreal motoros játékok (újabbakkal nem tudom mi van).
Ezzel nem lenne baj, ha nem engednék kihasználni többjátékos módban. Lehetne egy normális max érték amivel még nincs jelentős előny de a monitorok frissítéséhez az adott korban elegendő pl: 120-144 stb
De nem szabad átesni sem a túloldalra, lásd Ubisoft 30 fps mindenkinek elég...csak azért mert nem tudják tartani a 60-at vagy annyira bugzik a játék tőle.
Egy játékosba meg mindenki azt csinál amit akar.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Cathulhu
addikt
válasz MasterDeeJay #11 üzenetére
Tudom, sajnos. Regi motoroknal, 1 processzorra irodott szoftvereknel azt meg talan megertem, hogy a vilag szimulacioja es a render nem kulon szalon fut (bar ott is meglenne az elonye, meg ha nem is annyira kezenfekvo mint tobb magon), de hogy egy egyszeru deltatime-ot nem tud kiszamolni ket update kozott es az alapjan dolgozni, az egyszeruen szamomra megmagyarazhatatlan. Vagyis de, nagyon lusta programozok elore bedrotoznak minden lepest mondjuk 1/30s-ra, aztan ha kevesebb akkor lassulunk, ha tobb, akkor gyorsulunk (vagy limitalunk), de performance szempontjabol nem indokolhato az a par osztas (aranyszamitas) ami ahhoz kell, hogy a motor ne statikus, hanem dinamikus legyen ebbol a szempontbol. Foleg akkor nem, ha a jatek alapvetoen nem gyorsul fel extrem nagy fps mellett (azaz rendesen van ez kezelve), hanem csak a fizikaja (nagyobbat ugrik, stb), na ez tipikusan a lustasag jele.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell