Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    Abu korábban szóba került, hogy AMD razos platformja a flash-es videók gyorsítására ad lehetőséget, de pl. flash-es játékokat nem gyorsít (és már örüljünk ennek is). Akkor a kérdésem, hogy nem a soron következő hanem a jelenlegi flash-es játékoknál, ez a HD6620 ill. annak rokonai, milyen szinten képesek támogatni a HW-es gyorsítást flash alkalmazásoknál. (Ha már tudni lehet erről valamit. Ha NDA vonatkorik rá felőlem írd hogy nem közölhetsz részleteket, de legalább tudom, hogy valamilyen információ már van)
    Teszem azt, ha párom leül facebookozni letérdel-e a masina a CPU használattól, vagy vállat von és a GPU röhögve kiszolgálja, miközben elszív egy cigit a CPU-val (s majd mindkettejükből kiszáll a füst.. ;] ).

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz stratova #78 üzenetére

    A 10.2-es flash futószalagja a gyorsítás szempontjából a videókhoz készült. Ez később sem változik, mert az Adobe nem dolgozik rajta. Ez alapvetően érthető is. A 2D-s játékok szerepét átveszik a HTML5-ös játékok, mert azok teljesen gyorsíthatók a GPU-val, és jelentősen kisebb az erőforrásigényük, ami a mobil világ esetében számottevő előrelépést jelent.
    Az Adobe az új flash 11 esetében a 3D-s gyorsításon dolgozik. Itt lehet az egyik ígéretes platformról tájékozódni. [link]
    Nyilván az Adobe számára a HTML5 elleni harc lényegtelen lenne. A gyorsítás már most elérhető ahhoz, így a flash itt késésben van. A WebGL ellen kell szervezkedni, mert úgyis az a jövő, a komolyabb internetes játékok felé. Persze a WebGL is előnyben van, mert már elérhető, de ott még nincs lefutva a meccs.
    Nyilván a Fusion technikailag képes minden lehetőséget támogatni. De először a programnak kell elkészülnie, mert felület nélkül nincs mit gyorsítani.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák