Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
nem, ehhez nem piros-kék hanem shutterglass szemüveg kell.
csak azt nem értem, eddig miért nem supportálták a tft-k a 100-120Hz-et,
hiszen léteznek már régóta 3-5ms-os példányok, nem?Nekem egyébként a 100Hz szimpi (crt-n is ezt használom most, sötétben nem bánt a vibrálás), mert a videóim 50i-sek, és igy pont szinkronban van a mozgás, míg 120hz-en rángatózna..
Aki játszani akar, annak gef7-es kártya kell, mert ott müxik még normálisan a stereo driver.
Vagy az új vista és a hozzávaló driver (nem tudom hol tartanak most)
Majdnem minden játék supportált igy!Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Devid_81
nagyúr
Nagyon végig se gondoltam mikor írtam amit írtam....
De tényleg így működik/működött a dolog ahogy te is írtad, ezt se fogja szeretni az emberi agy.
A legrosszabb érzés az a pár mp amikor megszűnik minden pl leveszed a szemüveget, és próbál a szemed illetve az agy helyreállni...
Nah mindegy várjuk ki a végét, de sajna az az érzésem, hogy ez se lesz sokkal kelendőbb mint anno amilyen kelendő volt...
Sajna pontosan nem értem az anadtech-en levő leírást, elég gyatra az angolom, viszont a szterogrammokhoz is köze van a dolgoknak.
Viszont azokat nem mindenki képes "látni" elég egy szemtengelyferdülés, távol, vagy rövid látási probléma stb....
-
dezz
nagyúr
Folytatnám a sort:
3. Minden stereo3D megoldásnál fennáll az, hogy miközben az objektumok látszólag a képernyő síkja előtt vagy mögött vannak, nem olyan távolságra kell fókuszálnia a szemnek, hanem pontosan a képernyőre, mert valójában ott van a kép.4. Amikor közelebbi vagy távolabbi pontra nézünk a valóságban, a szemtengelyeink más-más szöget zárnak be. Stereo3D-nél viszont állandó ez a szög (mind a valóságos, mind a virtuális mása).
De azért nem kell megijedni, nem olyan rossz dolog ez, sőt nagyon is állat -- ha rendesen be vannak állítva a dolgok. Pl. nem szabad túl nagyra állítani a virtuális teret, és jobb, ha az egész a monitor síkja mögött van.
(#18) luw2win: "Eszméletlen jó, nem lenne baj ha kimaradna belőle az a 3d-s nyavaja,talán még olcsobb is lenne"
Nincs benne semmilyen "3D-s nyavaja", önmagában a monitor egyszerűen egy 120 Hz-es frissítésre képes LCD monitor. A 3D úgy jön ide, hogy ez már elég ahhoz, hogy ezzel is használhatóvá váljanak a régi shutteres 3D szemüvegek, amiket az LCD-k elterjedésével a fiókba kellett tenni.
(#27) Jhonny06: "Nem kell külön megírni rá a cuccot, az csak a régi, sztereotípikus képalkotásnál volt, ez már a polarizációs megoldáson alapul, a régi egy nagyon primitív cucc volt, ez viszont már a tényleges megjelenítésre képes, a szemüveg külön 40 000 forint hozzá."
No, itt van pár tévedés. Ha érdekel mik, leírom:
1. "Sztereotípikus" - ilyen nincs.
2. Nem, ez a monitor nem azt a bizonyos soronként eltérően polarizált stereo3D-s módszert használja. Annak nem kell a magas frissítés. De így is jóval drágább.
3. Viszont ahhoz éppen hogy nem kell drága szemüveg, csak egy egyszerű 500 Ft-os polárszűrős. (Ellentétes szűrő-irány a két oldalon, így az említett spéci képernyőn minden páros sort az csak egyik, minden páratlant csak a másik szem lát).
4. A soronként eltérően polarizált és a shutteres megoldás alapjában ugynaz (stereo3D), csak abban térnek el, hogy hogyan juttatják el a jobb és bal szem számára készült képet a megfelelő szembe.Godefroy: Mert már mondani sem kell. Egyébként neked részvényeid vannak valamilyen TN-panelgyártónál, vagy mi?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest