- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Everest / AIDA64 topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
vagy az ominózus "úgysem fog senki 5-600 dollárt kiadni egy telefonért" jelenség
A VR pontos hatását nehéz előre felmérni, mert koncepciós szinten is már más mint a jelenlegi. Nem lehet összevetni a 3d tévékkel, ahol a 3d csak egy kis extra élményt nyújt, azt sem mindenkinek. A VR-ban hatalmas lehetőségek vannak, és mindenképp a jövő, kérdés hogy a jelen-e már. Technológiailag sosem volt még ilyen jó rá az esély. Ugyanakkor rengeteget kell még tanulnunk a kihasználásáról, mert annyira más, hogy pl játékokban nem csak arról van szó hogy a fejed mozgatja a kamerát.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ezért mondtam, hogy a VR biztosan a jövő, csak nem biztos még hogy a jelen (a rift és a vive kapcsán). A rift és a vive lehet épp hogy megbukik (bár szerintem nem fog), de majd újra próbálkoznak pár év múlva, ahogy az elmúlt 20-30 évben is folyamatosan próbálkozgattak. Annyi, hogy most jóval nagyobb mögöttük a támogatás és a pénz, sokkal olcsóbbak az eszközök, és sokkal fejlettebb a technológia. Tehát sokkal jobb az esélyük mint bármikor. De akár sikerül akár nem, ettől a VR még mindenképp a jövő marad. Hacsak nem lesz egy nukleáris holokauszt az egész világon. Lehet még akkor is az lesz, csak majd késik
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #61 üzenetére
De Fiery is azt mondja, hogy a 3d tv, ahogy az active 3d is anno, nem koncepcionálisan hozott újat, hanem a meglévőt tette kicsit érdekesebbé. lehet hogy láttál némi mélységet, el tudtad dönteni hogy valami közelebb vagy távolabb van tőled, de nem változtatott azon, hogy egy előtted lévő keretben, "ablakban" láttad a világot.
A vr ilyen szempontból más. Koncepcionálisan, paradigmában. Itt már nem csak hogy nem egy ablakban látod a virtuális teret, de minden, legapróbb mozdulataidra is úgy reagál mint a világ, ráadásul a 3d élmény is olyan, hogy nem csak a közelség-távolságát tudod eldönteni valaminek, hanem a méretét. Mármint ránézel a virtuális térben egy kocsira, és meg tudod saccolni a hosszát annyira, amennyire az életben is tudnád. Ráadásul amíg a 3d tv-k esetében tisztában voltál magával a világgal, vr esetében az agyad gyorsan átszokik arra, hogy a virtuális a valóságos tér. Nagyon durván könnyen becsapja az agyat, ha megfelelően alacsony a latency, és ehhez nem kell fotoreál grafika.
Szóval értem hogy a 3d csak egy hasonlat volt, de azért nehéz összehasonlítani bármi hasonlót a vr-ral, mert a legtöbb bukott technológia csak a meglévőt próbálta egy kicsit másként eladni. Egy kicsit kiszínezve. A VR tényleg inkább olyan mint anno a 3d játékok voltak, amikor hirtelen nem csak oldalról láttad a karaktered hogy előre-hátra mehess, hanem ténylegesen a tér bármelyik pontja felé haladhattál. A teljes játékvilágot megváltoztatta. A VR is meg fogja, és nem csak a játékvilágot. Kérdés hogy 2016-ban kezdődik, vagy mondjuk a második-harmadik generációjával (ilyen mamutcégekkel a hátuk mögött nem döglenek bele ha az első rendszer nem annyira közkedvelt)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #64 üzenetére
Régebben is voltak ugyan vr szemüvegek, de messze nem voltak képesek megközelíteni sem azt az alacsony késleltetést amire szükség van. Itt tényleges 20 (de inkább 10) msec alatti késleltetésről van szó, és megfelelő pontosságról, ez az igazi lényeg, nem maga a felbontás. Amint elég pontosan követik a látottak azt amit a mozdulatod, az agyad elkezdi nem megkérdőjelezni a láttotakat. Az meg csak segít, ha pl van annyi pixel előtted, hogy ne legyenek feltűnőek a köztük lévő rések.
Fiery: azért az még sokat segít a hype-ban, hogy azért igen sokan próbálták már egyrészt a devkiteket is, másrészt pedig kiállításokon. És ezek az emberek is gyakorlatilag csak szuperlatívuszokban beszéltek a termékről. Tehát már az első generáció sem az, ami régen a 3d esetében, amikor a nagyon szép rajzolt 640x480-as grafikával szemben voltak a korai óriási polygonos részletszegény játékok, hanem már induláskor igen szép grafikával szembesülhetünk.
Én kb vele értek egyet Csak még nem tudom hogy Rift vagy Vive lesz a befutó.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
- Mozilla Firefox
- Milyen NAS-t vegyek?
- Gumi és felni topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gray Zone Warfare
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Linux kezdőknek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest