- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- ASUS ROG Ally
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
Ahhot hogy minden olyan kidolgozottságu legyen mint ez a Joker meg a human head baszott erős gép kellene ilyen még nagyon de nagyon sok év.
Gondolj bele csak ehhez a human headhez milyen erős gép kell hogy ne akadjon és ez csak 1 db fej semmi háttér semmi.Képzelj el köre egy teszem azt Oblivion világot.Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
Ez a két fej első ránézésre csak a megvilágításban különbözik. Nagyon sok függ ettől. A modell részletssége sztem ugyanaz. Bár, jobban meg kéne nézni más szögből is a második változatot, akkor jobban el lehetne dönteni.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
zoltanz
nagyúr
Mint akkoriban ha jól emlékszem a Solider of Fortune játék is ilyen volt a demo -t megcsinálták részletesen. Mikor kiadták megvásároltuk a gamét, azok a szintek szépek voltak amik a demo -ban voltak a küldetések elején, a többi szinten meg ratyi az egész.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
DriderG
tag
Igen, de az az egyetlen fej le is terhelte a kártyát elég szépen, egy játékban viszont minimum 6-7 ilyennek kéne lennie+a környezet, amihez nem kis teljesítmény kell.
Ebben az újfajta DX11 tesszelációs eljárásban azt tartom "rossznak", hogy a felületet nem négyzetesen darabolja, hanem háromszögenként, ezáltal pl.: egy cserép szélei töredezettek lesznek, ami összhatásában elég zavaros felületet okoz. Valószínű ez a textúra alapú feldolgozásnak is köszönhető, lehet szebben nézne ki, ha egy Bezier-NURBS felület szerint tesszelálná. (Persze ez megint csak újabb erőforrás igénnyel érne fel)Bocs, jó pár órája írtam a posztot és csak most küldtem el... Azóta több száz új hozzászólás érkezett...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Formula-1
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Politika
- Mikrofon topic
- Fujifilm X
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...