Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz he7edik. #40 üzenetére

    A PS3 játékok esetében valóban erősen ki van használva a Cell a grafikai számításra, de ez főleg azért van, mert az RSX GPU képességei a mai motorok igényei mellett a lepkefing kategóriába tartozik (itt főleg a Dynamic Branchingre gondolok). A konzol viszont teljesen más. Az célhardver. A PC-n egy csomó hardvernek kell megfelelni.

    Annak semmi esélyét nem látom, hogy a Bloom/HDR/MLAA vagy más post-process CPU-ra költözne, mert a minőségük kritikán aluli a GPU-s szinthez képest. Még ha nem is nézzük, hogy a forrás az előző képkockáról származik, akkor is a felbontás 16-ával dolgozni manapság vicc. Ha nem bírnák a GPU-k, akkor aláírnám, de a mai leggyengébb nem Intel IGP is jól kezeli a teljes felbontású HDR-t.
    Az onload megvalósítások már ötletesek, főleg annak fényében, hogy nem befolyásolják a dGPU-kat, hiszen az implementálásuk elfér a GPU-s megvalósítás mellett. Ez így valós alternatíva, részemről hajrá.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák