- Azonnali notebookos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bluetooth hangszórók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
ph A gyártó a tajpeji rendezvényen egyebek mellett egy 520 Hz-es IPS és egy 4K@240 Hz/1080p@480 Hz-es OLED megoldást is közszemlére tett.
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
Új hozzászólás Aktív témák
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #14272 üzenetére
Mit várok? 2016-ban?
A vásárlás helyszíne az Apple.hu.
Hová menjek? Ez jó kérdés. Azzal kezdtem, hogy az Apple support-t hívtam. Erre ők annyit mondanak, hogy valamelyik szerződött szervízzel vegyem fel a kapcsolatot. És innentől passzolják a kérdést.
Nem az a baj, hogy kivitelezhetetlen a javítás, hanem ez nem illik egy ekkora céghez. Ha sufni-gsm-ből vásárolsz, bolti garanciával mobilt, akkor nem is háborog az ember.
Mint korábban említettem pl. egy HP terméknél ilyen esetben a következő volt a teendő:
Kapcsolatfelvétel - Egyeztetés - Futárt másnap küldték, gép átad - 4 nap múlva gép javítva, visszahozva - és egy ELNÉZÉST A KELLEMETLENSÉGEKÉRT üzenet.Ha neked vásárlóként megfelel az Apple féle support és az én hozzáállásomban látod a problémát, nos akkor nem tudok mit mondani. Biztos bennem vannak túlzó elvárások egy ilyen szegény céggel kapcsolatban. Vagy fel kéne vennem a szemellenzőt, de az meg ennyi idősen már nem pálya.
lupus_l: Köszönöm! Végre nem érzem magam úgy, mint aki szembe megy az autópályán...
[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs