Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • talamasca

    senior tag

    válasz lugosi #14272 üzenetére

    Mit várok? 2016-ban?

    A vásárlás helyszíne az Apple.hu.

    Hová menjek? Ez jó kérdés. Azzal kezdtem, hogy az Apple support-t hívtam. Erre ők annyit mondanak, hogy valamelyik szerződött szervízzel vegyem fel a kapcsolatot. És innentől passzolják a kérdést.

    Nem az a baj, hogy kivitelezhetetlen a javítás, hanem ez nem illik egy ekkora céghez. Ha sufni-gsm-ből vásárolsz, bolti garanciával mobilt, akkor nem is háborog az ember.

    Mint korábban említettem pl. egy HP terméknél ilyen esetben a következő volt a teendő:
    Kapcsolatfelvétel - Egyeztetés - Futárt másnap küldték, gép átad - 4 nap múlva gép javítva, visszahozva - és egy ELNÉZÉST A KELLEMETLENSÉGEKÉRT üzenet.

    Ha neked vásárlóként megfelel az Apple féle support és az én hozzáállásomban látod a problémát, nos akkor nem tudok mit mondani. Biztos bennem vannak túlzó elvárások egy ilyen szegény céggel kapcsolatban. Vagy fel kéne vennem a szemellenzőt, de az meg ennyi idősen már nem pálya.

    lupus_l: Köszönöm! Végre nem érzem magam úgy, mint aki szembe megy az autópályán... :K

    [ Szerkesztve ]

    “Black as midnight on a moonless night.”

Új hozzászólás Aktív témák