Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • talamasca

    senior tag

    válasz anderledani #14270 üzenetére

    Velük kezdtem.
    6000 Ft és te fizeted.

    Ez ám az prémium Apple support a javából...

    Azért milyen érdekes, hogy amikor megveszed a magyar átlag fizetés 2-3 szorosáért, akkor ingyen jön és minden happy, de amikor a gyártó hibájából(!) meghibásodó terméket kellene bevizsgálni / javítani / cserélni, akkor te nyúlj a zsebedbe, egyeztess valamelyik szerződött szervízzel. Mi van??? :((

    Ezért is írtam, hogy a szolgáltatóknál vásárolt iPhone ilyen esetekben sokkal kényelmesebb, mert ott legalább helyben tudod intézni az ügyet.

    Rohadt nagyot csalódtam az Apple hozzáállásán. Ezt egy valamit is magára adó cég nem engedhetné meg magának. Csak az ökoszisztémát sajnálnám elveszni, de ha nem így lenne inkább cserélném egy Samsungra. Na jó, arra azért nem. ;]

    Persze mindenkinek más szintű a probléma. Mert amíg az USA-ban beviszi az Apple Store-ba és 40 perc helyett 2-3 óráig is eltart az akksi csere, addig nálunk 2-8 hét is simán benne van a pakliban. Az amerikai vásárlók is dörmögnek, de lássuk be, azért nálunk mégis csak nagyobb a szopóroller.

    “Black as midnight on a moonless night.”

Új hozzászólás Aktív témák