- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bluetooth hangszórók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Billentyűzet gondom van
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Többet költenek a PS5 felhasználói
it Csökkennek a PlayStation 5 konzol eladásai, de a Sony szerint nincs miért aggódni, mert a felhasználók többet költenek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
[SoP] Új Astro Bot játék érkezik PlayStation 5-re
gp Néhány nap múlva elindul az előrendelés, a premier szeptember elején várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SylverR
senior tag
Úgy látom ti sem értitek amit én akarok közölni.
Tudod mennyire lehangoló, hogy 2014-ben vagyunk, és a karakterek ruházata még mindig egy hülye textúra némi 3d mesh-sel, meg a haj is ugyanez? Nagyon ritkán esetleg raknak rá némi shadinget, amivel létrehoznak pár mű hajszálat, vagy kontyot, aztán ennyi. A hardver sokkal többre is képes lenne, ha ki lenne használva.Ne feledd, hogy félig az AMD állja a fejlesztést, és rengeteg segít a fejlesztőknek. Szerintem ez példás magatartás. Ráadásul platform független fejlesztés.
Illetve még valami. Nem hiszem, hogy az "új" Tomb Raiderre illene az a gondolat, mi szerint a játékélmény elveszik a hajszálak közt. Mert nem.
Nem!
-
SylverR
senior tag
válasz Szatyor95 #30 üzenetére
Tévedsz.
Annak mondod ezt, akinek a 4 kedvenc játéka 2000 előtti. 98, 98, és 99, 99.
A hangulat és a játékmenet elsődleges. De a játékok grafikája körülbelül 2003 óta stagnál. Egyedül a poligon, a felbontás nőtt. Egy-két csúcskategóriás játékban megjelentek ezek az egyedi megvilágítási módok, meg a tesszeláció. És kész. A karakterek ugyanolyan bugyután vannak megcsinálva. Engem igenis bosszant, hogy jó 10 éve semmi komoly fejlődés. Aláírom, hogy van 1-2 játék ami ennek ellenére brutálisan jól tud kinézni.A hajszimulációban nem is a grafika a lényeges egyébként, hanem az, hogy fejlődjön a technika. Ez olyan mint annak idején a GTA3. Tudod te milyen kicsi volt a GTA3 városa akkor amikor a játék megjelent? Vagy a FarCry milyen pici pályákkal dolgozott? Mikor már rég többet tudtak a gépek? Csak mindkét játék olyan újításokat akart behozni - GTA3 esetén a nagy bejárható terület, FarCry esetében a hatalmas látótávolság, és dús növényzet -, hogy az akkori hardverek miatt butítani kellett a grafikán úgymond. Ennek ellenére mindkét játék meggyőzte a játékosokat, és szépnek találták, mert újítást hozott. Ugyanez kellene ide is. Sajnálom, hogy engem zavar, hogy nincs újítás.
Nem!
-
SylverR
senior tag
válasz Szatyor95 #36 üzenetére
Enyhe túlzás... Nekem már az is megfelelne, ha a 2004-es San Andreas térképméretével, az 1999-es Outcast AI-jával, és ennek, és a Skyrim-nek a világ-kidolgozottságával létrehoznának egy játékot. Ütne mindent, és még csak túl sok újítás sem kellene... De amit manapság megengednek maguknak a fejlesztők, az siralmas.
Nem!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest