Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz M@trixfan #56 üzenetére

    A PS4-en a BF4 grafikai szintje több mint a PC-n az Ultra. Az apró eltéréseket nem számolva (ami a leképzőből adódik) lényeges eltérés, hogy a HBAO PS4-en teljes felbontáson van számolva és nem csak negyed felbontáson, mint PC-n, illetve a DOF minősége egy szinttel jobb. Egyiket sem a hardver sebességéből nyerték, hanem a GNM API tudásából. Főleg a DOF-ot, mert az PS4-en egymenetes compute, míg PC-n még mindig kétmenetes compute/pixel shader. Ezekért csökkent 900p-re a leképző felbontás, mert a 4xMSAA PS4-en kvázi ingyenes (szintén nem a hardver, hanem az API miatt), így élsimítással jobb az összhatás felskálázással, mint valamelyik effekt lekapcsolásával.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák