- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én azt veszem észre, hogy már túl sokat akarnak. Nehogy a végén ne legyen belőle semmi!
-
atti_2010
nagyúr
Nagyon jónak mutatkozik a játék, régóta várok egy hasonlóra.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
őstag
Valószínűleg az informálatlanságom miatt van, de annyi mindent hallani a játékról, hogy ez meg az lesz benne. A hírek tartalmából ítélve, kezd számomra ez az egész kicsit olyan Crytek-es techdemo-vá "előlépni".
Az addig ok, hogy szép és jó lesz, de lesz mögötte ehhez méltó tartalom is?
És itt nem arra gondolok, hogy jó CoD-os 10 óra játékidő helyett 15 lesz...
Plusz ez a hívjunk be minden hardverfejlesztőt, hogy közvetlenül programozhassuk az ő cuccukat is, lehet egy nagyon szép trójai faló is az AMD részéről. -
xmaas
őstag
Annyi mindent akarnak belepakolni hogy adnak egy 100 GB merevlemezet amire telepitve lesz a jatek
-
Normi™
őstag
Tiszta 3dMark a videó,de nagyon szép.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
nagyúr
Nekem is az a gyanum, hogy érdemes megvárni, hogy melyik hardveren lesz a legkevésbé bugos, és olyan gépet venni, mert hogy mindegyik nem lesz jó, az tuti...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
veterán
Nem hiszem, hogy egy fecske nyarat csinálna. Most egy játékért adjanak ki titkos infókat, meg fejlesszenek ki egy mantle szintű api-t? Kétlem, hogy ez lenne a tuti business. Meg aztán az is érdekes, hogy ezt a játékot 30 millióból fejlesztik a GTA5-öt meg ennek a többszöröséből. Kicsit érdekes, és ráadásul mindent bele akarnak rakni...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Meridian
senior tag
Én meg úgy látom, hoyg sakk-matt helyzetben van az nvidia... ha nem adnak támogatást, akkor az AMD/ATI kártyákkal a játék 4x-10x lesz gyorsabb bármelyik nVidia-s kártyánál, ha meg adnak, akkor is fos lesz az egész, mert csak az adott GPU szériára fog szólni, holott ez a játék hosszabb életciklusra van tervezve. Mindenképpen szívás lesz nVidiás gyorsítóval játszani ezt a játékot és ha ez a játék jó lesz, akkor anyázva fogják kukába hajigálni az nvidiás kártyákat, cserélve ATI-sra.
Továbbá, mindez nemcsak erre az egy játékra lesz igaz, hanem az összes új Mantle-s játékra, amely mögé sok nagy 3D engine motor is felsorakozott...
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
-
Malibutomi
nagyúr
Gta 5-nél az összeg nagyobbik része a reklámra ment nem a fejlesztésre. Mire ez elkészül az a 30 millió lesz 60 is ha nem több evvel a tempóval. Reméljük beváltja a reményeket, és igazi oldschool game lesz, mert tartalom az lesz bőven.
atti_2010
Nem kaptak cégektől semmit, ezt a backerek adták össze. Amd meg Nvidia hardvert adnak a fejlesztéshez.[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Ebből maximum az látszik, hogy egy játék minősége, tartalma, "műszaki" összetettsége, és a ráfordított pénzmennyiség nagyon nem függ össze. Aki akar rendesen programozni, és jó játékot írni, az megteszi kevésből is. Aki meg nem képes rá, annak teljesen mindegy mennyit adsz. (Ez nem úgy értendő, hogy a GTA V rossz.)
morgyi: Ehhez viszont ismerni kellene a hw felépítését és részleteit, illetve magát az assambly-jét. Na ezek azok, amelyek közül egyik sem nyilvános adat, így nem is fog tudni a fejlesztő így programozni rá.
-
leviske
veterán
Úgy látom, csak engem nem csigázott fel a trailerben 5 percen keresztül mutogatott hajó modell.
Remélem nem jut hasonló sorsra, mint a Stormrise az AMD-s hype után.
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
válasz Malibutomi #13 üzenetére
hogy az Intelt és az NVIDIA-t nehéz lenne rávenni arra, hogy egy olyan API-ra építsék a jövőjüket, amelynek fejlesztését egy konkurens cég delegálja.
Ebből nekem nem úgy jön le hogy nem egy AMD által támogatott játék lesz.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
veterán
Már mindenkinek nem tudtam külön-külön válaszolni.
Szóval szerintem is ígéretes lesz a játék, én csak azért írtam ezt, mert elvben itt is mindent lehet majd csinálni mint a gta5-ben, és itt még a grafika is forradalmi lesz, (legalább is a crysis3-at hozni fogja) Na most a rockstarnak 265 millióból sikerült egy nagyon jó és összetett játékot összehoznia szar grafikával. Itt pedig Legjobb esetben is 60-ból kéne meglépni ugyanezt high-end grafikán. Azért megírni egy játékot DX-re, Mantle-re, meg ha jön az Nv ,meg Intel akkor arra is, nem lenne kis meló, ahogy ez a cikkben is le van írva.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
-
veterán
Chris Roberts írta, hogy a közösségi finanszírozásnak és az ebből fakadó függetlenségnek hála nem kell dollártízmilliókat reklámra és "corporate overhead"-re költeni, ezáltal a büdzsé valójában nagyobb mint a legtöbb AAA játéknál, kivéve a legnagyobbakat. De ezt írja a linkelt bejegyzésben.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
arn
félisten
Openglel mi a helyzet? 90es evek vegen meg teljesen pariban voltak a dxel. Nem lesz jo az, ha minden gyarto a sajat feje utan megy. Vagyis jo, ha dedikalt hw van, de egy ezerfele pcs hardveren ez meg sose szult jo dolgot.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
veterán
-
nagyúr
válasz Menthirist #28 üzenetére
Az is igaz, kő nekik a píz. Majd nem használhatod. Felszereled a hajóra, majd indításnál a központi rendszer kiírja, sajnáljuk úgy érzékeltük nVidia kártyád van, a hajtómű meghibásodott!
-
Prof
addikt
Megveheted, csak aktivalaskor felrobban es zold fustot ereget
Ettol fuggetlenul nekem ez az egesz Star Citizen moka nagyon oriasi lufinak tunik ami oriasit durranhat.
A grafika a jatek csak egyik eleme, eddig max Hollywoodnak sci-fi film/sorozatgyartasra valo assetnek jo.A nem Mantle kepes VGA tulajdonosok neveben remelem, nem csak annyira optimalizalnak, hogy Mantle-val lesz rendes sebesseggel jatszhato.
Mondjuk a vegtelen urt eleg konnyu jo sebesseggel lemodellezni, nehany particle egyebkent meg sotetseg -
veterán
"megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, MI A F***. megyek az űrben, nem látok semmit. megyek az űrben, nem látok semmit.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
smkb
őstag
Várjuk meg azt a 4x-10x gyorsulást. Azért nekem az nagyon furcsa, hogy a PS4-en a BF4 csak 900p-ben fog tudni futni, nem bírja az 1080p-t, Box One on meg csak 720p-ben pedig a DICE aztán húdeatyaúristen mód rágyúrt az AMD archtektúrára meg apikra... azért elgondolkodtató, hogy az agyonoptimalizált mantle api közeli PS4 apiján ennyit tudtak csak elérni.
Az NV meg nyilván pontosan tudja mire kiépes a Mantle api, mivel ezek a cégek már a kezdetekkor pontosan tudják miben töi a fejét a másik, mert a fejlesztőcégeknél mind ott a kapcsolat mindkét irányba. Amennyiban annyira betojtak volna a Mantle-től, akkor reagáltak volna. De sem az Intel, sem az NV nem töri magát ezen.
-
ViiiiktorOC
senior tag
Lehet benne minden, bár biztos nehèz megvalósítani.
Ne keljen rögtön pach hogy induljon a játék.LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Prof
addikt
válasz Malibutomi #32 üzenetére
Lattam, vagyis NVidia-n Titan SLI lesz a minimum rendszerkovetelmeny es basznak majd barmit optimalizalni
-
nagyúr
Pontosítsunk:
"Most frissítettem fel az irodai gépemet SLI GeForce Titannal, amire egy 4K-s és egy 1440p-s monitor van kötve (köszi, Nvidia!). Ezek mellett pedig most építjük a legdurvább AMD-s gépet, amit össze tudunk rakni, négy R9 290X-szel, és 8 magos processzorral, és több 4K-s monitorral (köszi, AMD!)." - mondta Roberts, aki szerint mindezt még a következő generációs konzolok sem tudják megközelíteni." - Chris Roberts
Titan SLI vagy 4db R9 290X-el lesz játszható!
(#38) Malibutomi: Nem sokan fognak vele játszani van egy olyan érzésem. Hiába a sok támogatás, nem engedheti meg magának mindenki a 80-180eFt-os VGA-kat és akkor még sehol nincs a többi alkatrész!
[ Szerkesztve ]
-
O_L_I
őstag
Valaki látta már ezt a Mantle-t működés közben?
Csak mert ppt-vel meg nagy szavakkal tele van már a padlás...
(Félre értés ne essék nagyon drukkolok nekik, nekem is CGN-es GPU van a gépemben) -
smkb
őstag
válasz #32839680 #36 üzenetére
? ?
Tudtommal pl a PS4-ben 8 Jaguár mag figyel, DDR5 ramok ülnek a cpu/gpu mellett, koherens a memóriakezelés, és ezt ki is használják, ezért szólt arról a fáma, hogy a jelenlegi konzolgen tökön rúgja a PC-ket, mert a konzol api überalles... hát nagyon nem úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A megosztott memóriát egyedül az EA Ignite motorja használja ki. A többi fejlesztő ebbe nem vágott bele, mert nincsenek kész a fejlesztőkörnyezetek. Az EA számára ez azért alternatíva, mert legalább hat-nyolc évig építenek majd erre a motorra, így számukra abszolút realitás, hogy már az első körben mindenféle SDK nélkül levigyék a kódot a fémig.
A GNM és a Direct3D 11.X API lényegesen többet tud, mint a PC-s DirectX vagy OpenGL. De ezekbe is bele kell tanulni. Illetve ma még Repi sem megy képkockánként 2000 rajzolási parancs fölé még konzolon sem. Annak ellenére, hogy a PS4-en kimérte, hogy simán tud 40000-et.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Atyus
tag
Nem tartom túl valószínűnek, hogy az nVidia a felajánlásra nekiül és így egy hardverspecifikus AMD szintű API-t, már csak az idő rövidsége miatt sem.. Persze ha a Microsoft nem lép, akkor előbb-utóbb kialakulhat egy új közös felület - hacsaknem ezt maga az MS meg nem akadályozza.
http://prohardver.hu/hir/veglegesek_opencl_2_0_specifikacio.html
[ Szerkesztve ]
A programok csak algoritmusok, mint ahogy az emberi lények is csak vegyi anyagok halmazai.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4 1600x900-ban a PC-s szint Ultra beállításával, 4x MSAA-val 60 fps-re egy PS4-en, plusz jobb minőségű DoF van rajta, mert a PC-ben a DX11-be nem fért bele ez az effekt (2 UAV-t igényel és már alapból 8-at használ a játék). Ilyen beállítással egy négymagos PC HD 7870-nel (ami 25%-kal gyorsabb mint a PS4 IGP-je) 40 fps-re képes, a jobb minőségű DoF nélkül, mert az nem érhető el DX11-en. És a PS4-re a DICE az AMD PC-s profilozóinak módosított verzióit használta, mert a Sony-é bugos, amire több fejlesztő is nagyon panaszkodott. Valóban "nagyon rossz" munkát végeztek, ha a géphez készített specifikus profilozó nélkül bárki jobbra összerakja, akkor emelem kalapom.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Komplikato
veterán
Hmmm. Jó lenne egy gép amin legalább közepes beállításokkal megy az SC. Persze még jobb lenne Oculus Rift-el és ahhoz való géppel, álmodik a nyomor ...
Nem értem mi ez a hitetlenség?
Eleve a pénzgyűjtés kezdetekor már megvolt a motor jó része és rengeteg alap funkció. A projekt lapján kismillió videóból követhető volt miket bővítettek rajta, miért lenne meglepő, hogy ami már benne van azt tudja???"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
SylverR
senior tag
Én komolyan nem értem mire jó ez a sok rinyálás...
Végre történik valami, felkavaródik az állóvíz...
Végre jön egy játék ami kihasználná a PC-kben rejlő erőt...
És mi történik? Nyavajgás. Bezzeg ha az nVidia hozná, úgy, hogy csak 2 látvány efektet jelentene pluszba, már menne az istenítés...Nem!
-
Jakuu
őstag
Vajon melyik Intel altal kiadott megfelelo ereju VGA-ra gondolhattak ?
Vagy ugy gondoltak, hogy majd 800x600-ban akarjak tolni a jatekosok a SC-t az integralt Intel hulladekokkal ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210